Originally posted by sipi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 madallus
Collapse
X
-
Joo, Femma meni ja e61 530d LCI tuli tilalle. Pakko oli hommata enemmän käyttis kun noin 38km/h on/oli keskinopeus ja Helsingin keskustan läpi joka päivä ajetaan töihin ja takas. Femma ei siinä käytössä oikeen päässy arvoonsa :(
Todella positiivisesti tämä kyllä on yllättänyt, se sama 500nm vääntö mitä M5:ssa oli jonkun verran lievittää vierotusoireita. Keväämmällä softaa ja tonttiin ja vannetta alle, niin kait tälläkin voi vähän fiilistellä jo Tällä kertaa vaan mukavuuspainotus on isommassa roolissa kuin M5:n kanssa.
Comment
-
-
Originally posted by sipi View PostJoo, Femma meni ja e61 530d LCI tuli tilalle. Pakko oli hommata enemmän käyttis kun noin 38km/h on/oli keskinopeus ja Helsingin keskustan läpi joka päivä ajetaan töihin ja takas. Femma ei siinä käytössä oikeen päässy arvoonsa :(
Todella positiivisesti tämä kyllä on yllättänyt, se sama 500nm vääntö mitä M5:ssa oli jonkun verran lievittää vierotusoireita. Keväämmällä softaa ja tonttiin ja vannetta alle, niin kait tälläkin voi vähän fiilistellä jo Tällä kertaa vaan mukavuuspainotus on isommassa roolissa kuin M5:n kanssa.
Nyt kun on tuollainen M5 harrastepelinä niin oikeastaan tälläinen perhesportti(ohjelmoitu 535d) on vaan mukavampi käyttis ja melkeen nopeampi normi ajossa kun tuollainen M5.
Ehdottamasti softa koneeseen tulee ihan eri kone sen jälkeenF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Porukka on laittanu noita kiinteitä h&r 35mm jousia, niin onko kukaan laittanu niitä normitolppiin? Vai onko niitä ollu tapana laittaa vain m-sport tolppiin. Itellä kun on kulkineessa ihan toi normialusta...
Onko kellään tääl foorumilla kokemusta h&r monotube coilovereista?
Nekin hiukka kiinnostais.Oli miten oli mutta näin on
Comment
-
-
Originally posted by Puuankkuri View PostPorukka on laittanu noita kiinteitä h&r 35mm jousia, niin onko kukaan laittanu niitä normitolppiin? Vai onko niitä ollu tapana laittaa vain m-sport tolppiin. Itellä kun on kulkineessa ihan toi normialusta...
Onko kellään tääl foorumilla kokemusta h&r monotube coilovereista?
Nekin hiukka kiinnostais.
Pelas loistavasti taisi olla mukavampi kuin M-sportin alusta jos oikeen muistelee ja aikahan kultaa aina muistot
Sanoisin että rahalle vastinetta !F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by LeMansBlau View PostMatikkaa :
h&r 35 miinus m-sport 25 = 1cm (eli h&r madallus laskettu ei m-sport versiosta)e61 525xda M-Sport -08
ex e30 325i -87
Shit happens when you party naked...
Comment
-
-
Originally posted by Bumbaa View PostEli siis ainut vaihtoehto on hommata säädettävä alustasarja?
Tulee halvaks toi etupään madaltaminen...
Itellä -35mm jousisatsi (maxtrac) laski e61 m-sporttia 15-20millin luokkaa, kun muutaman kuukauden jälkeen mittasin. Todella tyytyväinen ollu noihin.///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by LeMansBlau View Post-50mm?
Itellä -35mm jousisatsi (maxtrac) laski e61 m-sporttia 15-20millin luokkaa, kun muutaman kuukauden jälkeen mittasin. Todella tyytyväinen ollu noihin.e61 525xda M-Sport -08
ex e30 325i -87
Shit happens when you party naked...
Comment
-
-
Originally posted by Bumbaa View PostJees jees, mut tarkotus olis madaltaa nyt vähintään se 35mm tuosta m-sport alustan korkeudesta ja toi 4-veto vielä vähentää vaihtoehtoja...530e G30 M-Sport -21
***********************
Ex Audi A6 allroad -17
Ex X5 xd30 M-Sport -14
Ex 530dA F11 M-Sport -11
Ex E61 530xD M-Sport -08
Ex 530DAT E61
Ex E39 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by pexodus View PostEiköhän tuo kannata suosiolla laittaa KW var. 3:n
Avossa mulla ainakin Bilsteini erittäinhyvä ja jämäkkä!Oli miten oli mutta näin on
Comment
-
Comment