Announcement

Collapse
No announcement yet.

e61 madallus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • veku
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 6325
    • P-Pohjanmaa

    #31
    Originally posted by sipi View Post
    Yes, eiköhän tuu mentyy sillä h&r 35mm, näyttäs tiputtavan enemmän kun eibachin vastaavat jenkkiforumien mukaan ja jos varsinki tuo m-sportin pintakovuus lähtee niin great. Ongelmaksi vaan satavarmasti muodostuu noi lemmarit kun 19" on vähän pieni tuohon autoon, mutta toivotaan parasta
    Onko sipi muuten hävittänyt M5:sen ja laittanut farkun tilalle ?
    F11 M550D
    E39 M5
    F26 3.0 Da M-Sport
    E61 535D M-Sport

    Comment

    • sipi
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2005
      • 320
      • Helsinki

      #32
      Joo, Femma meni ja e61 530d LCI tuli tilalle. Pakko oli hommata enemmän käyttis kun noin 38km/h on/oli keskinopeus ja Helsingin keskustan läpi joka päivä ajetaan töihin ja takas. Femma ei siinä käytössä oikeen päässy arvoonsa :(

      Todella positiivisesti tämä kyllä on yllättänyt, se sama 500nm vääntö mitä M5:ssa oli jonkun verran lievittää vierotusoireita. Keväämmällä softaa ja tonttiin ja vannetta alle, niin kait tälläkin voi vähän fiilistellä jo Tällä kertaa vaan mukavuuspainotus on isommassa roolissa kuin M5:n kanssa.
      e39 M5 Carbonschwarz '2001
      ex: e36/7 Z3M Roadster '1998 - "Hamann"
      ex: e36 328i Coupe '1995 - Powered by Dr. Shrick (232hp)

      Comment

      • veku
        Bimmer Enthusiast
        • May 2005
        • 6325
        • P-Pohjanmaa

        #33
        Originally posted by sipi View Post
        Joo, Femma meni ja e61 530d LCI tuli tilalle. Pakko oli hommata enemmän käyttis kun noin 38km/h on/oli keskinopeus ja Helsingin keskustan läpi joka päivä ajetaan töihin ja takas. Femma ei siinä käytössä oikeen päässy arvoonsa :(

        Todella positiivisesti tämä kyllä on yllättänyt, se sama 500nm vääntö mitä M5:ssa oli jonkun verran lievittää vierotusoireita. Keväämmällä softaa ja tonttiin ja vannetta alle, niin kait tälläkin voi vähän fiilistellä jo Tällä kertaa vaan mukavuuspainotus on isommassa roolissa kuin M5:n kanssa.
        Voin vaan sanoa että mukavia nämä disulit kun on voimaa
        Nyt kun on tuollainen M5 harrastepelinä niin oikeastaan tälläinen perhesportti(ohjelmoitu 535d) on vaan mukavampi käyttis ja melkeen nopeampi normi ajossa kun tuollainen M5.
        Ehdottamasti softa koneeseen tulee ihan eri kone sen jälkeen
        F11 M550D
        E39 M5
        F26 3.0 Da M-Sport
        E61 535D M-Sport

        Comment

        • Puuankkuri
          Bimmer Rookie
          • Jan 2006
          • 161
          • Ylöjärvi

          #34
          Porukka on laittanu noita kiinteitä h&r 35mm jousia, niin onko kukaan laittanu niitä normitolppiin? Vai onko niitä ollu tapana laittaa vain m-sport tolppiin. Itellä kun on kulkineessa ihan toi normialusta...
          Onko kellään tääl foorumilla kokemusta h&r monotube coilovereista?
          Nekin hiukka kiinnostais.
          Oli miten oli mutta näin on

          Comment

          • veku
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6325
            • P-Pohjanmaa

            #35
            Originally posted by Puuankkuri View Post
            Porukka on laittanu noita kiinteitä h&r 35mm jousia, niin onko kukaan laittanu niitä normitolppiin? Vai onko niitä ollu tapana laittaa vain m-sport tolppiin. Itellä kun on kulkineessa ihan toi normialusta...
            Onko kellään tääl foorumilla kokemusta h&r monotube coilovereista?
            Nekin hiukka kiinnostais.
            Mulla oli edellisessä just tuo setti eli vakio alusta ,edessä nuo h&r 35mm jouset ja takapää säädettiin ohjelmalla (E61)
            Pelas loistavasti taisi olla mukavampi kuin M-sportin alusta jos oikeen muistelee ja aikahan kultaa aina muistot

            Sanoisin että rahalle vastinetta !
            F11 M550D
            E39 M5
            F26 3.0 Da M-Sport
            E61 535D M-Sport

            Comment

            • Bumbaa
              Bimmer Rookie
              • Oct 2005
              • 31
              • Turku

              #36
              Originally posted by LeMansBlau View Post
              Matikkaa :
              h&r 35 miinus m-sport 25 = 1cm (eli h&r madallus laskettu ei m-sport versiosta)
              Eli jos laitan m-sport etujousien tilalle H&R -35mm madaltavat jouset, niin todellisuudessa auto tippuu sen 10mm??
              e61 525xda M-Sport -08

              ex e30 325i -87

              Shit happens when you party naked...

              Comment

              • Mlatvala
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 3553
                • Kuopio

                #37
                Originally posted by Bumbaa View Post
                Eli jos laitan m-sport etujousien tilalle H&R -35mm madaltavat jouset, niin todellisuudessa auto tippuu sen 10mm??
                Je. Tai 5mm
                E61 535d alkuunsa viritetty.

                Comment

                • Bumbaa
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2005
                  • 31
                  • Turku

                  #38
                  Originally posted by Mlatvala View Post
                  Je. Tai 5mm
                  Eli siis ainut vaihtoehto on hommata säädettävä alustasarja?
                  Tulee halvaks toi etupään madaltaminen...
                  e61 525xda M-Sport -08

                  ex e30 325i -87

                  Shit happens when you party naked...

                  Comment

                  • LeMansBlau
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2006
                    • 1060
                    • Insomniac

                    #39
                    Originally posted by Bumbaa View Post
                    Eli siis ainut vaihtoehto on hommata säädettävä alustasarja?
                    Tulee halvaks toi etupään madaltaminen...
                    -50mm?
                    Itellä -35mm jousisatsi (maxtrac) laski e61 m-sporttia 15-20millin luokkaa, kun muutaman kuukauden jälkeen mittasin. Todella tyytyväinen ollu noihin.
                    ///MADE IN FINLAND

                    sigpic

                    TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
                    E30 SEDAN IX M-TECNIC II
                    F32 COUPE PERFORMANCE
                    F31 TOURING XDRIVE M-SPORT

                    Comment

                    • Bumbaa
                      Bimmer Rookie
                      • Oct 2005
                      • 31
                      • Turku

                      #40
                      Originally posted by LeMansBlau View Post
                      -50mm?
                      Itellä -35mm jousisatsi (maxtrac) laski e61 m-sporttia 15-20millin luokkaa, kun muutaman kuukauden jälkeen mittasin. Todella tyytyväinen ollu noihin.
                      Jees jees, mut tarkotus olis madaltaa nyt vähintään se 35mm tuosta m-sport alustan korkeudesta ja toi 4-veto vielä vähentää vaihtoehtoja...
                      e61 525xda M-Sport -08

                      ex e30 325i -87

                      Shit happens when you party naked...

                      Comment

                      • jms1601
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2006
                        • 338
                        • P-Pohjanmaa

                        #41
                        Originally posted by Bumbaa View Post
                        Jees jees, mut tarkotus olis madaltaa nyt vähintään se 35mm tuosta m-sport alustan korkeudesta ja toi 4-veto vielä vähentää vaihtoehtoja...
                        Onko muuten nelarissa (m-sport) tuo keula korkeammalla kuin normi m-sportissa? Ainakin näyttää siltä.
                        530e G30 M-Sport -21
                        ***********************
                        Ex Audi A6 allroad -17
                        Ex X5 xd30 M-Sport -14
                        Ex 530dA F11 M-Sport -11
                        Ex E61 530xD M-Sport -08
                        Ex 530DAT E61
                        Ex E39 M-Sport

                        Comment

                        • Puuankkuri
                          Bimmer Rookie
                          • Jan 2006
                          • 161
                          • Ylöjärvi

                          #42
                          Onko foorumilaisilla kokemuksia Bilstein B12 Pro-Kit sarjasta tai Konin Sport keltasista H&R -35 jousilla? Tarvis saada kohtuu jämäkäksi toi alusta kun tuli hankittua 20" vanteet , 9" ET 16 245/30 ja taakse 11" ET 0 295/25.
                          Oli miten oli mutta näin on

                          Comment

                          • pexodus
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2009
                            • 1577
                            • Leppävirta/Oravikoski

                            #43
                            Eiköhän tuo kannata suosiolla laittaa KW var. 3:n
                            Avossa mulla ainakin Bilsteini erittäinhyvä ja jämäkkä!
                            BMW F11 LCI 530da x-drive
                            Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana

                            Comment

                            • Harri
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2003
                              • 75
                              • Helsinki

                              #44
                              Originally posted by jms1601 View Post
                              Onko muuten nelarissa (m-sport) tuo keula korkeammalla kuin normi m-sportissa? Ainakin näyttää siltä.
                              Juu onhan se...

                              Itsellä LCI M-Sport E61 530Dix:ssä H&R vieterit edessä ja takaa koodattu Laakkosella 10mm alaspäin, mukava käyttöauto-setuppi...

                              Comment

                              • Puuankkuri
                                Bimmer Rookie
                                • Jan 2006
                                • 161
                                • Ylöjärvi

                                #45
                                Originally posted by pexodus View Post
                                Eiköhän tuo kannata suosiolla laittaa KW var. 3:n
                                Avossa mulla ainakin Bilsteini erittäinhyvä ja jämäkkä!
                                Mites toi KW v3 setti , syökö se tilaa enemmän kun normitolpat? Jostain muistan lukeneeni niin. Mulla kun ei oo juurikaan varaa liikuttaa rengasta ulommas speiserillä :think
                                Oli miten oli mutta näin on

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎