Announcement

Collapse
No announcement yet.

e61 madallus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mik@
    BTCF Member
    • Jul 2010
    • 1413
    • Nurmes

    Originally posted by tovayryn View Post
    Me laskettiin perää inpalla ja samontein meni rengaspainevalvonta tilttiin. Mikä meni väärin?
    Eikö se tee mitään? vai miten tilttiin? Mulla toiminut kyllä ihan normaalisti vaikka säädellyt useamman kerran.
    E61 520Da

    Comment

    • tovayryn
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2005
      • 464
      • Kajaani

      Originally posted by Mik@ View Post
      Eikö se tee mitään? vai miten tilttiin? Mulla toiminut kyllä ihan normaalisti vaikka säädellyt useamman kerran.
      Valohoito auttoi ja kaverin neuvo.
      Väylän piti antaa nollautua ohjelmoinnin jälkeen, auto kävi "unessa" ja tadaa vika hävisi ja perä on nyt 20mm alempana ku ennen.
      MB W164
      ex: //DTM535

      Comment

      • 325E
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 1227
        • LAHTI

        Itse sain E60 Motonet yläpäät..FebiBilstein ...943 loppuset

        Itse sain juuri Motonet E60 yläpäät tuon 31336760943 ja oli vielä FebiBilstein merkkiset n. 29€/kpl...

        Originally posted by bemarikari5 View Post
        Veikkaan että ovat tarjonneet sulle e39:n yläpäitä, mätänet tyrkyttää samoja e60:seen. ETK:n mukaan ne on eri osia, sulle varmaankin kuuluisi 31336760943 ja tyrkytetty 31336752735.
        Esim Schmiedmannillakin on e60 varaosalistauksessa vm-09/03? asti sama yläpää kuin e39:ssä.
        Tarkista itse ETK:sta mitkä sinne kuuluu.
        Älä hyvä mies laita vääriä osia.:think
        edit:
        31336752735=http://bmwfans.info/parts/catalog/31336752735/
        31336760943=http://bmwfans.info/parts/catalog/31336760943/

        Comment

        • Matson^
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2008
          • 2113
          • Seinäjoki

          Onko E60 ja e61:sen takaiskareissa miten paljon fyysisiä eroja, lähinnä pituus ja kiinnitys?

          Coileja kun olen tuohon kuusykköseen katsellut, ja mielelläni laittaisin bc-racingin, jota ei sitten olekkaan kuin kuuskymppiin... Niin mietittiin maahantuojan kanssa pääsisikö noista takapään osista pelkkää iskunvaimenninta käyttämään, jos heittää vain jouset niistä mäelle ja antaa palaa :think
          Vaihtoehtohan on käyttää vain etupään osat, ja perä softaamalla alas, mutta onko sekään nyt oikein hyvä "eripari" iskareilla..

          Rahallahan sinne saa vaikka heti jonkun kw:n setin, eikä tartte ihmetellä, iskareiden, katsastuksien eikä minkään muidenkaan kans... mut mut
          Last edited by Matson^; 06-08-2013, 12:20.
          | BMW G30 X-Drive M-Sport |
          | Nissan Navara TREK-1 |
          ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

          Comment

          • valtti81
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2006
            • 394
            • karvia

            BC racing

            Tollaset etutolpat tilasin omaan mamasanilta 450e .. kattotaan minkälainen on kuinkas toi takapään madallus inpalla tapahtuu ??
            Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
            ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
            Älä lue historiaa, tee sitä !!

            Comment

            • revote
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2013
              • 1886
              • Hollola

              Tällaista farkkua ollaan katselemassa ja mukava lueskella ja pohdiskella etukäteen tulevia tuunauksia. Luin koko säikeen läpi enkä tullut viisaammaksi, kysymyksiä oli paljon mutta ei vastauksia moneenkaan.

              Tarkoitus olisi tehdä autosta oikeasti matala, keulaan saa jopa säädettäviä palikoita mutta mites perä, onko näissä kaikissa ilma-jouset takana jolloin homma hoituu softaamalla vai onko näitä olemassa myös rautajousilla?

              Mitäs tuo softaus maksaa, vai voiko sen tehdä itse? Saako softaamalla perän kunnolla matalaksi?

              Kivireki ei haittaa, matalat autot ovat pakostakin kivirekiä.
              | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

              Comment

              • Mik@
                BTCF Member
                • Jul 2010
                • 1413
                • Nurmes

                Originally posted by revote View Post
                Tällaista farkkua ollaan katselemassa ja mukava lueskella ja pohdiskella etukäteen tulevia tuunauksia. Luin koko säikeen läpi enkä tullut viisaammaksi, kysymyksiä oli paljon mutta ei vastauksia moneenkaan.

                Tarkoitus olisi tehdä autosta oikeasti matala, keulaan saa jopa säädettäviä palikoita mutta mites perä, onko näissä kaikissa ilma-jouset takana jolloin homma hoituu softaamalla vai onko näitä olemassa myös rautajousilla?

                Mitäs tuo softaus maksaa, vai voiko sen tehdä itse? Saako softaamalla perän kunnolla matalaksi?

                Kivireki ei haittaa, matalat autot ovat pakostakin kivirekiä.
                Kaikki e61 on ilmaperällä (m5 en tiedä). Softaamalla helpoin laskea n.5min homma. Sama käydä jollakin alueesi harrastajan luona säätämässä jos ei muuta asiaa ole merkkiliikkeeseen. Tietysti kannattaa hommata obd piuha ja ohjelmat itsellesi niin helpottaa korjauksia yms. kummasti.
                E61 520Da

                Comment

                • marsep
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2009
                  • 361
                  • HML

                  Originally posted by Mik@ View Post
                  Kaikki e61 on ilmaperällä (m5 en tiedä). Softaamalla helpoin laskea n.5min homma. Sama käydä jollakin alueesi harrastajan luona säätämässä jos ei muuta asiaa ole merkkiliikkeeseen. Tietysti kannattaa hommata obd piuha ja ohjelmat itsellesi niin helpottaa korjauksia yms. kummasti.
                  Inpallako tuo tiputetaan? Onko jossain ohjeita?
                  E61 535d -05 "377/747"

                  ex. E38 728 -97

                  Comment

                  • revote
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2013
                    • 1886
                    • Hollola

                    Originally posted by Mik@ View Post
                    Kaikki e61 on ilmaperällä (m5 en tiedä). Softaamalla helpoin laskea n.5min homma. Sama käydä jollakin alueesi harrastajan luona säätämässä jos ei muuta asiaa ole merkkiliikkeeseen. Tietysti kannattaa hommata obd piuha ja ohjelmat itsellesi niin helpottaa korjauksia yms. kummasti.
                    Ok, eli homman voisi hoitaa itsekin kotikoneella. Softat eivät siis ole mitään kalliita investointeja/niitä saa hankittua kuka tahansa?

                    Tai no, jos laittais virisoftan niin varmaan ko putkassa hoituu myös perän ohjelmointi ja lasku?
                    | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                    Comment

                    • Mik@
                      BTCF Member
                      • Jul 2010
                      • 1413
                      • Nurmes

                      Itse ohjelmat ei maksa mitään, piuha 20-30e. Luulisi onnistuvan lasku viri paikoissakin mutta kannattaa se johto silti ostaa. Inpan 1 axle air suspension(?) valikosta saa saa säädettyä, en nyt muista ulkoa mitä siellä luki ja mitä nappia piti painaa, riippuu tietysti myös onko Saksaksi vai englanniksi ohjelma.
                      E61 520Da

                      Comment

                      • Matson^
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2008
                        • 2113
                        • Seinäjoki

                        Originally posted by Matson^ View Post
                        Onko E60 ja e61:sen takaiskareissa miten paljon fyysisiä eroja, lähinnä pituus ja kiinnitys?
                        On, ei mitään zäänssiä käyttää ristiin.
                        | BMW G30 X-Drive M-Sport |
                        | Nissan Navara TREK-1 |
                        ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

                        Comment

                        • -rik
                          BTCF Member
                          • Nov 2009
                          • 827
                          • Rovaniemi

                          Onkos inpasta tullu vielä versiota joka tukee uudempia windowseja? Mulla ei enää seiskalla toiminut nii ei ole voinut käyttää.
                          ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |

                          Comment

                          • Hjördis
                            Bimmer Rookie
                            • Aug 2011
                            • 174
                            • Kirkkonummi

                            Originally posted by -rik View Post
                            Onkos inpasta tullu vielä versiota joka tukee uudempia windowseja? Mulla ei enää seiskalla toiminut nii ei ole voinut käyttää.
                            Kyllähän niitä on jo vuosia löytynyt (32bit versio), esim. EX-90 versio. Tosin siinä ei pelkällä englanninkielellä pärjää vaan vaatii hieman saksankielentaitoakin.

                            Comment

                            • marsep
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2009
                              • 361
                              • HML

                              Olen nyt yrittänyt säätää E61 perää matalemmalle inpa 5.06:lla. Saan sitä kyllä liikuteltua edestakaisin, mutta aina kun laitan auton käymään, niin perä palaa alkuperäiseen korkeuteen? Mistä tuo "lukitaan"?
                              E61 535d -05 "377/747"

                              ex. E38 728 -97

                              Comment

                              • Sprii
                                Newbiemmer
                                • Jul 2013
                                • 20
                                • Turku

                                Omasta E61 meni iskari jäähän ja ne menee vaihtoon. Alle ei ole tarjolla tällä hetkellä kuin 17" vanteita kesällä ja talvella niin onko syytä pitää vielä vakiojouset? Tarkoitus olisi ostaa 18-19" jahka rahatilanne antaa myöden ja jousien vaihto menisi samalla vaivalla nyt ku kulmat avaa. Lähinnä kiinnostaa näyttääkö auto ihan lehmältä esim H&R 35mm pudotuksella jos alla on vakio 17" renkaat?
                                E61 530d -04

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎