^Aika passelin korkuinen. Minkä merkkinen alusta?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e61 madallus
Collapse
X
-
Originally posted by jms1601 View PostMittasin m-sport xd keskiöstä kaareen 377mm ja takana oli just sama. Eli noin 15 mm on xd korkeampi. Paljonkohan se vakio buimuri E61 on?
Eli tähän -35mm madaltava jousi niin ollaan 20mm alle m-sport alustan?
Mun vakio e61 oli takaa 370mm ja edestä 380 kun sitä tuossa mittailin. Mutta eipä oo enää kauaa :thinkOli miten oli mutta näin on
Comment
-
-
Originally posted by defa View PostNelivetoon ei ole saanut BMW:hen madaltavaa alustaa tehtaalta, oli sitten m-sport tai mikä hyvänsä.
Sama asia 3-sarjan nelikkon tai vaikka X3 tai X5 -malleissa; m-sport ei madalla, jäykistää vain
Idea vähän katoaa näistä e90/e60 neliveto M-sporteista; näyttää joltain vakiomallilta mihin on vain puskurit vaihdettu.
ja olenpa jopa miettinyt ilmapussi-iskareiden vaihtoa eteen, ihan siksi saisi napista vielä 5cm tmv ylös tarvittaessa.
Suunnitelmat meni jähin kun en toistaiseksi ole keksinyt miten peräpään ilmapusseihin saisi kätevästi (lisä) napista korkeutta ajon aikana.
Toisin sanoen, miten autoon saisi Audin "allroad" -toiminnon. Toisaalta, sillähän sen saisi tiputettuakin normitasosta, samalla rahalla.Last edited by 338LM; 06-05-2012, 12:52.2007 E61 LCI 530xd M-sport
Comment
-
-
E61 M-sport etupään madallus
Moro.
Eteen pitäis vaihella iskarit ja jouset uutta. Pikkasen tekis mieli saada keulaa samalla laskettua alemaas tuosta vakio m-sportista. Ilmeisen hyvältä yhdistelmältä vaikuttais tuo h&r -35mm jouset + jousilautaset -10mm. Mistäs tommosen paketin sais edukkaimmin tilattua? Ja sitten noille jousille pitäis löytää pariks vielä iskarit. Mitä porukka suosittelis siihen virkaan?
Toinen vaihtoehtohan olis laittaa säädettävää palikkaa keulaan. Mistähän tämmösiä settejä löytyis?"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by tupacalle View PostKetkä on laittaneet E61 etupäähän coilit? Mitä coileja voisitte suositella ja niille jotakin yhteensopivaa takapäähän jotta saisi matalamman ja JÄYKEMMÄN tuosta takapäästä...
Comment
-
-
Orkkis alusta madallus
Kuskin puolen kolina jäärailoissa ja kaivomontuissa paikannettiin iskariin. Ostin Konin sport iskarit ja H&R -35mm jouset etupäähän.
Nyt kun iskareita ja jousia lähtee vaihtamaan, aiemmin orkkis alustaiseen ja laitan samalla uudet ylätuennan tukilaakerit, pohjaanlyöntikumit, yms, niin pitääkö nämä valita varaosaluettelosta m-alustan (sport-alustan) mukaan?
Onkohan paha rasti jättää vielä tässä vaiheessa orkkis iskarit taakse, vai pitäskö nekin laittaa samalla? Perän tulen laskemaan todennäkösesti ohjelmallisesti, ellen sit vaiha niitä 10cm palikoita ja askartele lyhyempiä...
Comment
-
-
Originally posted by tupacalle View PostKetkä on laittaneet E61 etupäähän coilit? Mitä coileja voisitte suositella ja niille jotakin yhteensopivaa takapäähän jotta saisi matalamman ja JÄYKEMMÄN tuosta takapäästä...Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Yhteensopivuus
Tänään toi postisetä ovelle Konin sport-iskarit sun muuta tilpehööriä niihin. Kokeilin sovittaa uusia jousituennan ylälaakereita niihin ja niissä on keskenään klappia, eli iskari on ohuempi mitä laakerin reikä.
Eikös laakerit kuitenkin kuulu iskareiden kapeeseen päätyyn jossa myös kierteet, kierteiden viereen sileään kohtaan?
Onko tämä normaalia, vai onko osat keskenään epäsopivia?
En ole näillä taidoilla itse asentamassa iskareita, joten voitte turvallisin mielin jatkossakin liikkua liikenteessä, eikä tarvitse pelätä bemareista lentäviä iskareitaLast edited by E61 mopodiesel; 05-02-2013, 19:11.
Comment
-
Comment