empäs kysynyt arvoja kun oli katsastus taas kerran myöhässä niin sitä siinä sai selitellä
meinas katsastusmies että sais tulla vaikka kuukautta aikaisemmin
e61 05/06 dpf vaihto
Collapse
X
-
No nyt on halpa, mistä tohon hintaanOriginally posted by basti83 View PostOhjelman poisto+pönttö tyhjennys 800e
Ite maksoin kyseisestä operaatiosta n.40% vähemmän ja sain samaan rahaan viriviribittejä moottorinohjaukseen
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
dpf poisto+softa delete...
Dpf poisto +softa delete niin jo ja teho ohjelma...
Motorbit 800e....
mistä saa halvemmalla?Last edited by basti83; 18-03-2013, 12:42.+650nm....diesel....
Ex. E30 318 85'
E30 325 touring 91'
Vw passat v6 2,8 4-motion 00'
husaberg fs 650
Ktm/polaris atv 525
Nyt. E30 325 cab "m3" 87'
E61 530d 05' "voimasavu"
Comment
-
Meillä (Tampere) esimerkiksi vastaavan bemarin (525d-530d -04-06) dpf:n tyhjäys + uudet tiivisteet + softa (dpf off ja teho) 690€.
Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
Pikkasen ot...
mutta mistä johtuu sen kun polttoprosessi on päällä, niin auto ei meinaa kulkea MIHINKÄÄN?
Eli valoista lähtiessä, kierrokset nousee 1700rpm...eikä nouse siitä mihinkään vaikka kuinka painaisi kaasua. Siinä ne jengat pysyy n.5-10sec jonka jälkee
auto lähtee aivan yllättäen ku tykin suusta, ja pojalta meinaa niskat mennä turvaistuimessa siitä kiihdytyksestä.
Aivan sama lähteekö D vai DS:llä tai manuaali puolellla. Ja kyseinen vika on vain silloin kun dpf poltto on päällä. Tällainen "vika" on jo turvallisuus riski, koska ajoittain tuo on samanlaista vauhdissakin.....auto ei tottele kaasupoljinta polton aikana.
Auto siis 535d -05 (harisen ohjelmointi tehty viime syksynä)
Comment
-
Veikkaisin, että EGR-venttiili on tukossa tai se EGR vetelee viimeisiään. Mulla edellisessä autossa Opel Zafira teki tuolla lailla, että tehot hävis aivan minimiin ja "korjaantui" tilapäisesti kait sen polton tms. jälkeen, mutta vähän tuon jälkeen piti se koko venttiili uusia. Itellä tänään kans teki tuon polton (äänestä selvästi kuulee), mutta hyvin silti jaksaa vetää paikaltaankin lähtiessä ja polton jälkeen on kone taas huomattavasti pirteämpi. Huono puoli on, että melko tiheään tuota polttoa silti tekee joten tulkitsen sen niin, että DPF-pönttö on jo aika täynnä eli kaipais vähintään höönäystä.Originally posted by lyfi View PostPikkasen ot...
mutta mistä johtuu sen kun polttoprosessi on päällä, niin auto ei meinaa kulkea MIHINKÄÄN?
Eli valoista lähtiessä, kierrokset nousee 1700rpm...eikä nouse siitä mihinkään vaikka kuinka painaisi kaasua. Siinä ne jengat pysyy n.5-10sec jonka jälkee
auto lähtee aivan yllättäen ku tykin suusta, ja pojalta meinaa niskat mennä turvaistuimessa siitä kiihdytyksestä.
Aivan sama lähteekö D vai DS:llä tai manuaali puolellla. Ja kyseinen vika on vain silloin kun dpf poltto on päällä. Tällainen "vika" on jo turvallisuus riski, koska ajoittain tuo on samanlaista vauhdissakin.....auto ei tottele kaasupoljinta polton aikana.
Auto siis 535d -05 (harisen ohjelmointi tehty viime syksynä)* Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019
Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
* Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta
Comment
-
Mulla mittarissa vajaa 160tkm ja tuntuu että tuon regeneroinnin tekee tankillisella 3-4 kertaa. Lämmöt nousee koska termarit vaihdettu ja salavalikosta katsottu.
On selvästi tukkoisemman tuntuinen polton ollessa päällä.
Auto siis 530d E61 2005.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
Tulppauta pois vaan, niin loppuu "nuhailu". Mulla on just autosta poistettu dpf ja uusi koodi sisään. Kyllä tuntuu aivan eri autolta ja voi kyllä suositella! Pitää tosin laittaa sitten koodia, jos tulee jotain ongelmia. Toistaiseksi kyllä kaiken vaivan ja euron arvoinen juttu.Originally posted by BFI18 View PostMulla mittarissa vajaa 160tkm ja tuntuu että tuon regeneroinnin tekee tankillisella 3-4 kertaa. Lämmöt nousee koska termarit vaihdettu ja salavalikosta katsottu.
On selvästi tukkoisemman tuntuinen polton ollessa päällä.
Auto siis 530d E61 2005.* Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019
Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
* Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta
Comment
-
dpf
moro.onko kellään kokemusta moisesta,mulla bemu tekee kun poltto lähtee käyntiin niin moottori jarrutuksessa pölähtää putkesta sinistä tosi kitkerää savua ja kun poltto loppuu niin ei tule savua,edellinen omistaja on tyhjentäny dpf pöntön ja poltto ohjelmaa ei ole poistettu.auto on siis 530d e61 2004.:think
Comment
-
Tapahtuuko poltot n. 1tkm välein?Originally posted by r500 View Postmoro.onko kellään kokemusta moisesta,mulla bemu tekee kun poltto lähtee käyntiin niin moottori jarrutuksessa pölähtää putkesta sinistä tosi kitkerää savua ja kun poltto loppuu niin ei tule savua,edellinen omistaja on tyhjentäny dpf pöntön ja poltto ohjelmaa ei ole poistettu.auto on siis 530d e61 2004.:think-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
Comment