memebuy23buy

e61 05/06 dpf vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koz-528
    Bimmer Fanatic
    • May 2008
    • 339
    • Ylivieska

    #16
    Originally posted by Tommix View Post
    OT:

    Tuota en hevillä niele, ehkä kuitenkin: from Esson Baari
    Sinänsä kyllä käytetty tapa toimia...
    näin muistelen että kehuivat tähän asti ainakin pelannut moitteetta...
    f11 520 da m-sport
    ex e61 530 da
    ex e39 530 da
    ex e38 725 tdsa
    ex e39 528i m5-look

    Comment

    • veku
      Bimmer Enthusiast
      • May 2005
      • 6327
      • P-Pohjanmaa

      #17
      Originally posted by koz-528 View Post
      näin muistelen että kehuivat tähän asti ainakin pelannut moitteetta...
      Hyvin se tuolla modilla pelaa,itsekin porasin about 4 vuotta sitten ex E61 530DA:han nuo kuuluisat 3 kpl 15mm reikiä.Reikien jälkeen ajelin 60 tkm ilman huolen häivää..kunnes auto vaihtui
      F11 M550D
      E39 M5
      F26 3.0 Da M-Sport
      E61 535D M-Sport

      Comment

      • tonppa79
        Newbiemmer
        • Aug 2010
        • 12
        • öövervieska

        #18
        millä "aineilla" noita pönttöjä on pesty??
        tuo reikien porraus ei oikein ole mun mieleen.....jos saa pestyäkin

        Comment

        • Raine
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 2603
          • N/A

          #19
          ...........
          Last edited by Raine; 16-05-2013, 12:37.
          ///Motorporot

          Comment

          • johan77
            Newbiemmer
            • Feb 2012
            • 5
            • finland

            #20
            Älkää poistako noita pdf:iä.Minulta poistetiin 330xda -e91 ja putken päät oli koko ajan nokiset ja kovan kiihdytyksen jälkeen hirveä savupilvi .ohjelma ei toiminut hyvin .

            Comment

            • TDIfreak
              Bimmer Rookie
              • May 2006
              • 54

              #21
              Originally posted by johan77 View Post
              Älkää poistako noita pdf:iä.Minulta poistetiin 330xda -e91 ja putken päät oli koko ajan nokiset ja kovan kiihdytyksen jälkeen hirveä savupilvi .ohjelma ei toiminut hyvin .
              Viimeinen lause kertookin kaiken oleellisen.

              Comment

              • VolvoTDi
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2006
                • 1576
                • Tampere - Pori

                #22
                Originally posted by TDIfreak View Post
                Viimeinen lause kertookin kaiken oleellisen.
                Heh, juurikin niin ja jos pöllyttää noin paljon ilman dpf:ää niin dpf paikallaan valot taulussa on alta aikayksikön!
                Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                Check:
                www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                Tampere 044-5867096

                Comment

                • Väiski
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2007
                  • 412
                  • Pirkanmaa

                  #23
                  Originally posted by johan77 View Post
                  Älkää poistako noita pdf:iä.Minulta poistetiin 330xda -e91 ja putken päät oli koko ajan nokiset ja kovan kiihdytyksen jälkeen hirveä savupilvi .ohjelma ei toiminut hyvin .

                  Olikos sulla joku "teho" lastu asennettuna? Oikein tehtynä tuota ongelmaa ei ole.
                  "horsepower sells cars, torque wins races"
                  F10 M550dx 470/900

                  Comment

                  • johan77
                    Newbiemmer
                    • Feb 2012
                    • 5
                    • finland

                    #24
                    Originally posted by Väiski View Post
                    Olikos sulla joku "teho" lastu asennettuna? Oikein tehtynä tuota ongelmaa ei ole.
                    Oli karalan tekemä ohjelma!

                    Comment

                    • Matson^
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2008
                      • 2113
                      • Seinäjoki

                      #25
                      Originally posted by johan77 View Post
                      Oli karalan tekemä ohjelma!
                      | BMW G30 X-Drive M-Sport |
                      | Nissan Navara TREK-1 |
                      ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

                      Comment

                      • tonppa79
                        Newbiemmer
                        • Aug 2010
                        • 12
                        • öövervieska

                        #26
                        no niin pitkän harkinnan jäläkeen suolistin sen dpf pöntön tuossa iltasella. rälläkällä pöntön päälle reikä ja romut pihalle... puikolla ajelin kiinni....
                        nyt on uus ohojelma koneesa katotaan miten toimii, toistaiseksi pikkuajolenkin jäläkeen pelas ihan hyvin......

                        Comment

                        • wmb330d
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2009
                          • 184
                          • KS

                          #27
                          mulla vm 03 otettu käyttöön e60, siinä ei ainakaan alla ole kuin vaimennin,onko näin että tuli vasta 04 toi hiukkassuodatin?

                          Comment

                          • pouri
                            Bimmer Fanatic
                            • Feb 2007
                            • 370
                            • 06 area

                            #28
                            Jeps, ei sitä ensimmäisissä ollut. Kromiset suorat pakoputkenpäät taitaa olla hyvä tuntomerkki josta tuon vekottimen (pdf) tunnistaa tai ainakin sellainen käsitys meikäläisellä on.
                            Last edited by pouri; 14-03-2012, 17:35. Reason: pdf lisätty
                            Diesel, fuel of satin man

                            Comment

                            • wmb330d
                              Bimmer Rookie
                              • Aug 2009
                              • 184
                              • KS

                              #29
                              Originally posted by pouri View Post
                              Jeps, ei sitä ensimmäisissä ollut. Kromiset suorat putkenpäät taitaa olla hyvä tuntomerkki josta tuon vekottimen tunnistaa tai ainakin sellainen käsitys meikäläisellä on.
                              Ai siis semmosissa missä on pönttö niin on kromipäät,vai?

                              Comment

                              • pouri
                                Bimmer Fanatic
                                • Feb 2007
                                • 370
                                • 06 area

                                #30
                                Jep, sulla varmaan sellaiset alaspäin taittuvat?
                                Diesel, fuel of satin man

                                Comment

                                Working...
                                X