näin muistelen että kehuivat tähän asti ainakin pelannut moitteetta...
Hyvin se tuolla modilla pelaa,itsekin porasin about 4 vuotta sitten ex E61 530DA:han nuo kuuluisat 3 kpl 15mm reikiä.Reikien jälkeen ajelin 60 tkm ilman huolen häivää..kunnes auto vaihtui
Älkää poistako noita pdf:iä.Minulta poistetiin 330xda -e91 ja putken päät oli koko ajan nokiset ja kovan kiihdytyksen jälkeen hirveä savupilvi .ohjelma ei toiminut hyvin .
Älkää poistako noita pdf:iä.Minulta poistetiin 330xda -e91 ja putken päät oli koko ajan nokiset ja kovan kiihdytyksen jälkeen hirveä savupilvi .ohjelma ei toiminut hyvin .
Älkää poistako noita pdf:iä.Minulta poistetiin 330xda -e91 ja putken päät oli koko ajan nokiset ja kovan kiihdytyksen jälkeen hirveä savupilvi .ohjelma ei toiminut hyvin .
Olikos sulla joku "teho" lastu asennettuna? Oikein tehtynä tuota ongelmaa ei ole.
no niin pitkän harkinnan jäläkeen suolistin sen dpf pöntön tuossa iltasella. rälläkällä pöntön päälle reikä ja romut pihalle... puikolla ajelin kiinni....
nyt on uus ohojelma koneesa katotaan miten toimii, toistaiseksi pikkuajolenkin jäläkeen pelas ihan hyvin......
Jeps, ei sitä ensimmäisissä ollut. Kromiset suorat pakoputkenpäät taitaa olla hyvä tuntomerkki josta tuon vekottimen (pdf) tunnistaa tai ainakin sellainen käsitys meikäläisellä on.
Last edited by pouri; 14-03-2012, 17:35.
Reason: pdf lisätty
Jeps, ei sitä ensimmäisissä ollut. Kromiset suorat putkenpäät taitaa olla hyvä tuntomerkki josta tuon vekottimen tunnistaa tai ainakin sellainen käsitys meikäläisellä on.
Ai siis semmosissa missä on pönttö niin on kromipäät,vai?
Comment