memebuy23buy

E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JP-76
    replied
    Originally posted by LUMI View Post
    riittääkai sen 6 pykälänenkin jonnekkiasti
    https://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk
    Eikös Jusu jo ajanut 300 gepsin mukaan jossain ajopäivillä :think

    Leave a comment:


  • LUMI
    replied
    riittääkai sen 6 pykälänenkin jonnekkiasti

    Leave a comment:


  • Fabsu
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Taidettiin tarkoittaa huippunopeutta,
    ei taida välitykset vanhakoppaisissa riittää tuonne 300++ nopeuksiin,
    tarvii 8-lovisen askin...
    Joo ihan totta. En ajatellut ihan loppuun, mietin vaan noita teho/vääntölukemia. Mutta vaikuttaahan tuo laatikko tosiaan paljon tuohon kulkupuoleen.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Taidettiin tarkoittaa huippunopeutta,
    ei taida välitykset vanhakoppaisissa riittää tuonne 300++ nopeuksiin,
    tarvii 8-lovisen askin...

    Leave a comment:


  • Fabsu
    replied
    Lievää ofttopiccia... Eikös BTCF:älläkin olla jo aika lähellä näitä lukemia? http://www.topgearsuomi.fi/content/u...ein-dieselauto

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Kävin katsastamassa 370 hp:n x35d:n tällä viikolla,
    dpf poistettu, savutusarvo "huimat" 0.15...
    Samasta autosta mitattu aikanaan DPF paikallaan 0.08

    Että sen verran se loukku vaikuttaa

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Kävin katsastamassa 370 hp:n x35d:n tällä viikolla,
    dpf poistettu, savutusarvo "huimat" 0.15...

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Originally posted by exautisti View Post
    Tuolla lapulla ei ole oikeasti päästöjen kans juuri mitään tekemistä. Ilman kuormaa savua ei varmasti tule raskaallakaan ohjelmalla,eikä se konttorilla mitattava "savu" ole muuta kun nokea. Päästöt on sitten vähän laajempi käsite. Tietysti jos ajattelee sitä,että meneekö päästö mittauksesta läpi,niin voi sanoa että menee.
    Aa no tämä oli minulle aivan uutta tietoa! Mutta joo, menee läpi

    Leave a comment:


  • exautisti
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Ehkä vähän ot, mutta tässäpä todistetta vaikuttaako ohjelmointi päästöihin ja kannattaako sitä miettiä. Vasemmalla lappu vakiosoftalla ja oikealla tuikun ohjelmalla. Auto tosin 530d.

    Tuolla lapulla ei ole oikeasti päästöjen kans juuri mitään tekemistä. Ilman kuormaa savua ei varmasti tule raskaallakaan ohjelmalla,eikä se konttorilla mitattava "savu" ole muuta kun nokea. Päästöt on sitten vähän laajempi käsite. Tietysti jos ajattelee sitä,että meneekö päästömittauksesta läpi,niin voi sanoa että menee. Tuikun softia laitellu aika monta, eikä minkään kanssa ole konttorilla ollu muuta epäselvää kun se, että tuleeko savua mitattavaksi asti.
    Last edited by exautisti; 03-04-2015, 09:59.

    Leave a comment:


  • rizzo
    replied
    Ehkä vähän ot, mutta tässäpä todistetta vaikuttaako ohjelmointi päästöihin ja kannattaako sitä miettiä. Vasemmalla lappu vakiosoftalla ja oikealla tuikun ohjelmalla. Auto tosin 530d.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Bablo81
    replied
    Originally posted by JarnoE36 View Post
    Aj Techille juuri soitin. Minun 530da pre LCI M57N2 11/2006 eli missä on pietzot, starttinappi ja tuolla yhdistelmähärpäkkeellä niin hinta ohjelmoinnille penkityksineen ja dpf veks -> 500€ Karalalla sama 650€ mikä ei ole paha sekään. Harisella sama 1000€?
    Halpaa on tuohon rahaan, mulla meni samanlaiseen nelikkoon Kuopiossa ohjelmontiin pelkästään tuo raha. Mutta kusessa olisin ollut jos seinäjoelle asti lähtenyt ohjelmointiin, turboon meni keskiosa uusiks nii auto ois jääny sinne sitten. Kannattaa tarkistaa jos kauempaa lähtee viemään että auto on iskussa.

    Leave a comment:


  • ///THe
    replied
    Originally posted by JarnoE36 View Post
    Aj Techille juuri soitin. Minun 530da pre LCI M57N2 11/2006 eli missä on pietzot, starttinappi ja tuolla yhdistelmähärpäkkeellä niin hinta ohjelmoinnille penkityksineen ja dpf veks -> 500€ Karalalla sama 650€ mikä ei ole paha sekään. Harisella sama 1000€?
    Näin se vaan menee. Antin pajalla hinta ja laatu kyllä kohtaavat toisensa.

    Leave a comment:


  • JarnoE36
    replied
    Originally posted by Fabsu View Post
    Kuten juuri aiemmassa viestissä totesin 535D osalta. Mutta tosiaan ihan aiheellista tiedostaa nämä erot autoissa kun verrataan hintoja ohjelmointien ja DPF-poistojen osilta. Siellä Aj Techilläkin maksaa se DPF poisto vähän enemmän jos on se yhdistelmäpönttö.
    Aj Techille juuri soitin. Minun 530da pre LCI M57N2 11/2006 eli missä on pietzot, starttinappi ja tuolla yhdistelmähärpäkkeellä niin hinta ohjelmoinnille penkityksineen ja dpf veks -> 500€ Karalalla sama 650€ mikä ei ole paha sekään. Harisella sama 1000€?

    Leave a comment:


  • Kissvesala
    replied
    Kannattaa säästää seki öljynvaihto raha laatikkoremonttiin, mutta Jatkakaa laatikko hommista niihin kuuluvissa ketjuissa.

    Leave a comment:


  • JarnoE36
    replied
    Originally posted by revote View Post
    Tuskin liittynee ketjun aiheeseen mutta laitan nyt tänne.

    Autolla ajettu 207tkm, softa sisässä nyt noin kk pari. Laatikko muuttunut huonoon suuntaan, vähän kuminauhamaiseksi. Esim. jos auto rullaa vaikka risteyksessä kävelyvauhtia ja painaa sitten kaasua niin menee hetki ennenkuin auto reagoi kaasuun. Tulee ylimääräisiä nykäyksiä tämän takia kun kierrokset kerkeää vähän nousta ennenkuin veto menee päälle.

    Paikaltaanlähdöissä tätä efektiä ei ole.
    Minulla laatikko vuoti öljyä sähköjen läpiviennistä. Tiedä sitten paljonko oli päässyt pihalle mutta uuden tiivisteen ja uusien öljyjen myötä automaatin käytös muuttui kyllä dramaattisesti parempaan.

    Leave a comment:

Working...
X