Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
Originally posted by revote View PostOnko tämä nyt se ahtoletku? Oli kahdesta kohtaa halki tuolta takapuolelta
Saako tämän pelkän muovisen letkun vai tuleeko mukana tuo muovinen pääosa myös? Haittaako jos tuo muovinen pää lenkkasee aika paljon?
Edit: huomasin että tämä letku on vaihdettu 15kk sitten. Eikö nämä kestä sen pidempää?
Edit: mulla on on INPA ainaskin käytettävissä, jos tarvista. Kuusamossa itsekin tällä hetkellä.Last edited by ///THe; 01-07-2016, 10:57.X5 F15 ///Msport
CRX 2gen +25psi
Comment
-
-
Originally posted by ///THe View PostEi ole alkuperäinen letku tuo paikallaan oleva. Ei kannata ihan kaikkein halvimpia ebay sätöksiä edes katsella tuohon paikkaan. Putkessa painetta kuiteskin sen n.2.8bar. Kuusamossa kun ainakin eilen näyt olevan, niin käväseppä Raskasosalta kurkkaa oisko niillä sopivaa käikälettä hyllyssä. Muoviosaan saa tiivisterenkaan erikseen.
Edit: mulla on on INPA ainaskin käytettävissä, jos tarvista. Kuusamossa itsekin tällä hetkellä.
Vaan mitä tarkoitat tuolla "muoviosaan saa tiivisterenkaan erikseen"?
Comment
-
-
Uudet päästörajoitukset
Morjesta vaan !
Tuli tossa vajaa vuos sitten ostettua 535d e60. Tällä hetkellä kaunokaisessa on vakiotehot, mutta kesäks olis tarkoitus heittää helvettiin sen DPF ja tehdä moottorinohjelmointi.
Etelä-Suomessa kun asustelen, niin ei viitsis lähtee Pohjanmaalle AJ-Techille ajelemaan, joten kyselin Tuusulan motorbitistä aikaa ohjelmoinnille.
Sieltä tuli tälläinen vastaus:
"Huomaa DPF tyhjennyksessä että nyt on käytössä erilainen pakokaasumittaus pakokaasun noelle (k-arvolle). Ennen käytettiin 1,5 k-arvona, nykyisin auton omaa mallikohtaista. Se on merkitty auton tyyppikilpeen sellaisen neliön sisälle. Usein se on BMW:ssä 0,50 / 0,51 / 0,53. Siihen raja-arvoon pääseminen vanhalla dieselillä ilman DPF:ää on todella vaikeaa."
Mitäs mieltä arvon paneeli on asiasta? Jos asia todella näin on, niin voi vitun vitun vittu.
Comment
-
-
Originally posted by Tiphook View PostMorjesta vaan !
Tuli tossa vajaa vuos sitten ostettua 535d e60. Tällä hetkellä kaunokaisessa on vakiotehot, mutta kesäks olis tarkoitus heittää helvettiin sen DPF ja tehdä moottorinohjelmointi.
Etelä-Suomessa kun asustelen, niin ei viitsis lähtee Pohjanmaalle AJ-Techille ajelemaan, joten kyselin Tuusulan motorbitistä aikaa ohjelmoinnille.
Sieltä tuli tälläinen vastaus:
"Huomaa DPF tyhjennyksessä että nyt on käytössä erilainen pakokaasumittaus pakokaasun noelle (k-arvolle). Ennen käytettiin 1,5 k-arvona, nykyisin auton omaa mallikohtaista. Se on merkitty auton tyyppikilpeen sellaisen neliön sisälle. Usein se on BMW:ssä 0,50 / 0,51 / 0,53. Siihen raja-arvoon pääseminen vanhalla dieselillä ilman DPF:ää on todella vaikeaa."
Mitäs mieltä arvon paneeli on asiasta? Jos asia todella näin on, niin voi vitun vitun vittu.
Tällä viikolla kävi yksi E61 530d jossa ohjelma ja dpf pois, katti paikallaan, 330tkm ajettu ja huohottaa jonkin verran = savuarvo 0,20
Joten jos ei mitään ihmeellistä vikaa ole niin kyllä menee läpi ilman Dpf:ääRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by Tiphook View PostMorjesta vaan !
Tuli tossa vajaa vuos sitten ostettua 535d e60. Tällä hetkellä kaunokaisessa on vakiotehot, mutta kesäks olis tarkoitus heittää helvettiin sen DPF ja tehdä moottorinohjelmointi.
Etelä-Suomessa kun asustelen, niin ei viitsis lähtee Pohjanmaalle AJ-Techille ajelemaan, joten kyselin Tuusulan motorbitistä aikaa ohjelmoinnille.
Sieltä tuli tälläinen vastaus:
"Huomaa DPF tyhjennyksessä että nyt on käytössä erilainen pakokaasumittaus pakokaasun noelle (k-arvolle). Ennen käytettiin 1,5 k-arvona, nykyisin auton omaa mallikohtaista. Se on merkitty auton tyyppikilpeen sellaisen neliön sisälle. Usein se on BMW:ssä 0,50 / 0,51 / 0,53. Siihen raja-arvoon pääseminen vanhalla dieselillä ilman DPF:ää on todella vaikeaa."
Mitäs mieltä arvon paneeli on asiasta? Jos asia todella näin on, niin voi vitun vitun vittu.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostKyllä osaa hommansa sanoo kilpailia :-)
Kellään mitään hajua?F11 530xdA M-Sport 2014
Ex. E39 530iA Touring 2001
Ex. E61 530dA Edition Sport 2009
Comment
-
-
Eikös Motorbit tee ihan ite ohjelmansa ja todenna ne sen jälkeen penkissä?
Mun käsityksen mukaan ihan osaava paikka.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Ääni Motorbitille täältä. Pekka mielummin varoittelee jengiä kuin surutta työntää softaa sisään. Sama mentaliteetti niiden mitattujen hevosvoimienkin suhteen, ilmoittaa jo liiaksikin alakanttiin.
Ainoa huonopuoli on DPF-tyhjennys, lafka jonka puheille Motorbitistä minut ohjattiin teki huonoa jälkeä.G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by Benighted View PostTosiaan yritin painottaa, että on olemassa Motorbit (hyviä kokemuksia porukalla) ja MotorBYTE (ei mitään tietoa paitsi että halpa). Kyselin siis tuosta jälkimmäisestä.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Comment