Originally posted by walopower
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
Originally posted by Mylyperi View PostKiitos Jyrki Vesalalle hyvästä palvelusta.
Tehoa tuli X6:seen enemmän kuin odotin. AJTech:in ohjelmalla mun X6 kiihtyy seuraavasti.
0-200kmh 00:19:922s
0-180kmh 00:15.940s
0-160kmh 00:12.112s
0-140kmh 00:09.637s
0-120kmh 00:07.129s
0-100kmh 00:05.214s
Auto siis X6 35D ja pyysin niin paljon kun irtoo. Paljonkohan lie tehoa?
Nämä ajat tuli vielä nastarenkailla ja tais vähän pyörähtää tyhjää Lounch controllilla Saattaa tuo 0-100 olla vielä parempi kesäpidoilla?
Originally posted by Sinkola View PostSeuraakos äxää musta savuLast edited by Mylyperi; 25-03-2018, 16:21.Bmw X6 E71 35D 2009 400+hv 800+nm
Bmw 320i Xdrive 2013 310hv
Comment
-
-
Originally posted by Mylyperi View PostEi seuraa�� ihan valkoista pakokaasua tulee. Eikä nokeennu pakoputken päät. Viikko sitten katsastin niin savutusarvo oli 0,00. Jotku vaan osaa vissiin säätää niin ettei savuta��Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by JAK85 View PostMitenkä lci tuo turbo/ilmansuodatin väli, tarviiko avartaa vai onko pelkästään vanhemmissa ahdas?
Meneekö tuohon edes klemmariliitoksella laittaa putkea turbolle kun muistelin että se väliputken liitos jättää aika vähän siihen kaulaa vapaaksi. Tehotavoite se 500 kaakkiaJaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Originally posted by VolvoTDi View PostPtoturbolta saa siihen turbolle uuden imukaulan, jolla saadaan alkuperäinen ahtimen sisälle tunkeutuva imuputki ahtimen kaulan päälle. Miten niin vaikeasti selitettyE61 535D 360/750
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostKyllähän niitä on jotka osaa, mutta sulla kyllä pää syy siihen on että sulla on hiukkassuodatin paikallaan. (enkä nyt tarkoittanut että Aj-tech ei osaisi siten säätää)
Sitte kun se loukku tulee tiensä päähän, niin sit veke ja ohjelmointi pois poltosta.
Huikee kone tuo x35d
Oli muuten edellisessä 520d:ssä ohjelmointi loukku paikallaan ja optimoi autosi softa (nanitech) niin savutti melko paljon ja peräkin mustui pakoputken puolelta. Tehoa tuli kyllä luvattu määrä. Ihan eri moorttoreita kyllä että eihän tuota voi suoraa verrata.Last edited by Mylyperi; 26-03-2018, 12:04.Bmw X6 E71 35D 2009 400+hv 800+nm
Bmw 320i Xdrive 2013 310hv
Comment
-
-
Originally posted by Mylyperi View PostJuu, on loukku paikallaan kun se ero loukun kanssa tai ilman on niin pieni (parikymmentä pollea) ettei viittiny alkaa poistamaan/reikää tekemään. En usko, että huomaa noilla 400hp tehoilla ajossa minkäänlaista eroa.
Sitte kun se loukku tulee tiensä päähän, niin sit veke ja ohjelmointi pois poltosta.
Huikee kone tuo x35d
Oli muuten edellisessä 520d:ssä ohjelmointi loukku paikallaan ja optimoi autosi softa (nanitech) niin savutti melko paljon ja peräkin mustui pakoputken puolelta. Tehoa tuli kyllä luvattu määrä. Ihan eri moorttoreita kyllä että eihän tuota voi suoraa verrata.
Tuossa 520d:ssä on ollu viallinen dpf.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostKyllähän niitä on jotka osaa, mutta sulla kyllä pää syy siihen on että sulla on hiukkassuodatin paikallaan. (enkä nyt tarkoittanut että Aj-tech ei osaisi siten säätää)
Comment
-
-
Pari kommenttia ohjelmoidun sigun ajeluista muutaman viikon kokemuksella, eli laitettu cdi tuikun 400/800 ohjelma - ei säädetty/mitattu penkissä, egr disa ja sitten hetken päästä dpf remove. Ennen ohjelmointia ajattelin, että penkitys ilman muuta, että näkee mitä oikeasti tuli - vaan nyt persdyno ja muutkin kokemukset kun niin pistää naamaa virneeseen, niin täytyy allekirjottaa fiilispohjaisuuden mukavuus, mitäpä sillä penkkilapulla, jos on hauskaa?
Toinen aatos, jota siis ohjelmoijat asiallisesti foorumillakin muistuttelevat, että kunnossa olevaan autoon homma rokkaa. Eipä tuossa omassa isompia ollut, mutta kun radallakin pari kertaa kurvaillut, niin onhan siinä omat kommervenkkinsä, jotka menee harrastuksen tuoman selvittelyn ilon piikkiin nekin. Vauhdit kun kasvaa, niin lämmöt, alusta ja jarrut jne jne
Tokihan tämä enemmin tai myöhemmin jostain rapsahtaa, korjaillaan sitten, mutta omasta puolesta kiitos ja kumarrus kehitystyötä aiheen piirissä tehneille, laitteesta tulee aivan eri kiva pelkällä ohjelmallakin!
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostPari kommenttia ohjelmoidun sigun ajeluista muutaman viikon kokemuksella, eli laitettu cdi tuikun 400/800 ohjelma - ei säädetty/mitattu penkissä, egr disa ja sitten hetken päästä dpf remove. Ennen ohjelmointia ajattelin, että penkitys ilman muuta, että näkee mitä oikeasti tuli - vaan nyt persdyno ja muutkin kokemukset kun niin pistää naamaa virneeseen, niin täytyy allekirjottaa fiilispohjaisuuden mukavuus, mitäpä sillä penkkilapulla, jos on hauskaa?
Toinen aatos, jota siis ohjelmoijat asiallisesti foorumillakin muistuttelevat, että kunnossa olevaan autoon homma rokkaa. Eipä tuossa omassa isompia ollut, mutta kun radallakin pari kertaa kurvaillut, niin onhan siinä omat kommervenkkinsä, jotka menee harrastuksen tuoman selvittelyn ilon piikkiin nekin. Vauhdit kun kasvaa, niin lämmöt, alusta ja jarrut jne jne
Tokihan tämä enemmin tai myöhemmin jostain rapsahtaa, korjaillaan sitten, mutta omasta puolesta kiitos ja kumarrus kehitystyötä aiheen piirissä tehneille, laitteesta tulee aivan eri kiva pelkällä ohjelmallakin!F15 X5 M50d -15
Ex:
F11 530dA xDrive -11
E61 530xdA M-sport LCI -07
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostPari kommenttia ohjelmoidun sigun ajeluista muutaman viikon kokemuksella, eli laitettu cdi tuikun 400/800 ohjelma - ei säädetty/mitattu penkissä, egr disa ja sitten hetken päästä dpf remove. Ennen ohjelmointia ajattelin, että penkitys ilman muuta, että näkee mitä oikeasti tuli - vaan nyt persdyno ja muutkin kokemukset kun niin pistää naamaa virneeseen, niin täytyy allekirjottaa fiilispohjaisuuden mukavuus, mitäpä sillä penkkilapulla, jos on hauskaa?
Toinen aatos, jota siis ohjelmoijat asiallisesti foorumillakin muistuttelevat, että kunnossa olevaan autoon homma rokkaa. Eipä tuossa omassa isompia ollut, mutta kun radallakin pari kertaa kurvaillut, niin onhan siinä omat kommervenkkinsä, jotka menee harrastuksen tuoman selvittelyn ilon piikkiin nekin. Vauhdit kun kasvaa, niin lämmöt, alusta ja jarrut jne jne
Tokihan tämä enemmin tai myöhemmin jostain rapsahtaa, korjaillaan sitten, mutta omasta puolesta kiitos ja kumarrus kehitystyötä aiheen piirissä tehneille, laitteesta tulee aivan eri kiva pelkällä ohjelmallakin!
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostKun tuolla ratapäiväkäynneillä (maantiellä toimii ok) on hieman ollut vikatilaan menon vaivaa, mm. rail paineisiin viittaavilla 4560, 4570 ja 4710 herjoilla epäluotettavalla Carlyllä katsottuna, niin tuli kommentti, josko pumppu onkin jotain muuta kuin R75, no, se on R70. Josta ei siis taida 370/750 enempää tullakkaan. Että kannattaa kurkkia vaikka tarkastuspeilillä, mitä siinä pumpun kyljessä lukeepi, kun ohjelmia alkaa pyytämään. Onko se vian aiheuttaja taitaa selvitä R90 asentamalla.G30 540i
F32 435d
Comment
-
-
Originally posted by Jacques View PostKyllä ilman ahdinmuutoksiakin R90 pumpusta on hyötyä, mutta onhan välijäähy jo vaihdettu isompaan? Jo matalaviritteisemmälläkin ohjelmalla vakio IC:llä ahtoilman lämpötila karkailee.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
Comment