Originally posted by Freed
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Minä oon polttanut ihan datalevynä plussa levylle, taitaa vaikuttaa levyn merkkikin välillä miten toimii. dl levylle en oo kokeillut kun ei aina keksi tarpeeksi sisältöä normaalille levyllekään. Oon laittanut yleensä "juuri"kansion mihin sitten laittanut kaikki muut kansiot, ehkä helpompi selata. Ohjelmana nero tai imgburn, tuo imgburn minusta parempi.E61 520Da

-
Moro. Ventiilikopan kannen irroitus olis edessä ja samalla tiivisteen vaihto. Onko nuo 15 kumituttia välttämätön vaihtaa uusiin samalla.
Tuo osa numero 7
Tuomas
Comment
-
Ilman muuta.Originally posted by Noesoe View PostMoro. Ventiilikopan kannen irroitus olis edessä ja samalla tiivisteen vaihto. Onko nuo 15 kumituttia välttämätön vaihtaa uusiin samalla.
Tuo osa numero 7
Tuomas
Comment
-
Näin on. Syykin on aika yksinkertainen. Kun jukebox ei saa virtaa, se unohtaa missä paikoissa levyt ovat paikallaan ja pakka pitää selata läpi uudelleen käynnistyksen jälkeen. Jos siellä on tyhjiä paikkoja, niin levy numero näytetään harmaana iDrivessa.Originally posted by Kesäromu View PostJep, latasin akkua eilen muutaman tunnin ja tänään eivät levyt enää pörränneet hanskalokerossa. Eli homma taitaa johtua juurikin tuosta akun varauksesta.
Kiitos neuvoista !!!
Comment
-
Mullakin oli e61:ssä business navia ja välillä MP3 DVD:n poltto onnistui ja välillä ei. Muistaakseni ero oli tuossa + ja - levyissä, mutta enää en muista kumpi toimi.Originally posted by Freed View PostMissä muodossa MP3 Cd/DVD tulee olla poltettu, jotta kansiorakennekin toimisi? Kyseessä pelkällä nuolinavi/hifipaketilla oleva ja yhdellä cd/dvd pesällä oleva yksilö. CD:lle polttelin mp3:sia ja toimi hyvin, mutta kansiorakennetta en saanut dvd:llä toimimaan. Vai vaikuttaako dvd:n versio +/- dl vai ei?
RW-levyjä tai dual layeria en edes yrittänyt.
Ei muutakuin yrittämään uudestaan. Onneksi aihiot ovat nykyään halpoja.
Comment
-
Otathan huomioon et virallisen ohjeen mukaan sun pitäisi jarruja ilmatessa avata luistoneston venttiili (Dis ohjelmalla).Originally posted by vilivaltteri View PostMistäis kannattaisi lähteä hakemaan jarruletkua ja jarrunestettä? Olisi toisen jarruletkun vaihto edessä taka-akselilta ja ilmausta varten tarvisi sitten hieman jarrunestettäkin. Mitäs jarrunestettä näissä on tai suositellaan laittamaan, itseltä tuo owners manual puuttuu kokonaan niin ei pääse katsomaan.Last edited by mr81; 23-10-2013, 18:16.E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
Tervehdys.
Potilaana on siis e60 530i ja tehtaalta se on ulostautunut 11/03. Ongelma koskee adaptiivisia valoja. Elikkäs, kuskinpuolen valo jää apukuskin puolta huomattavasti alemmaksi, molemmat tekee virrat kytkettäessä kyllä ylös/alas liikkeen, mutta apparin puoli nousee enemmän. Riippuen kuun asennosta jää kuskinpuolen valo myös välillä jumiin, osottaen vasemmalle. Ei ole merkitystä onko valokatkaisija automaatilla vai normaalisti valotpäällä asennossa, vihreä ledi vilkkuu myös. Itselläni on kyllä käytössä INPA, mutta en meinaa nyt oikeen tolkkua saada tähän asiaan. Adaptive ligt controllin error memorystä ei löydy vikakoodeja, mutta information memorystä kyllä löytyy ( telegram speed invalid ym )
Nämä infomemoryt ja light switch information memoryt nollaamalla, saan valot nousemaan samalle tasolle, kun olen käyttänyt virrat pois ja päälle. Vika palautuu jälleen kun käännän rattia.
Kännykällä tuherrettu, niin pahoittelut tekstin ulkoasusta.
Mutta jos vinkkejä löytyy mistä vikaa lähteä paikantamaan, niin kerro ihmeessä!
-Tonie39 523iA -97
e87 120d -10
e30 M-tech II v8 cabrio -93
Ex e30 325 "M-tech I" cabrio -88
Ex e30 325 M-tech II m52 -89
Ex e60 530i -03
Ex e39 528 Touring -97
Ex e39 540iA -97
Ex e36 328 Coupe -96
Ex e34 535 -91
Comment
-
Minulla saman tyyppistä ongelmaa: testiliikkeen molemmat valot tekevät, mutta kuskin puoli selkeästi hitaammin. Vaihdettu on jo kuskin umpio ja tutkittu muutama tunti liikkeessä. Valo katkaisimessa jää vilkkumaan, eikä vikakoodeja ole (jotain tunnistamattomia vikoja vikalistassa valojen kohdalla on kyllä kaksi). Tosin tuota kääntyvien xenonien boksia inpa ainakin kerran herjasi, kun itse tutkailtiin. Kuulemma pääsevät liikkeessä syvemmin tutkimaan tuota kuin inpa..Originally posted by Tonto! View PostTervehdys.
Potilaana on siis e60 530i ja tehtaalta se on ulostautunut 11/03. Ongelma koskee adaptiivisia valoja. Elikkäs, kuskinpuolen valo jää apukuskin puolta huomattavasti alemmaksi, molemmat tekee virrat kytkettäessä kyllä ylös/alas liikkeen, mutta apparin puoli nousee enemmän. Riippuen kuun asennosta jää kuskinpuolen valo myös välillä jumiin, osottaen vasemmalle. Ei ole merkitystä onko valokatkaisija automaatilla vai normaalisti valotpäällä asennossa, vihreä ledi vilkkuu myös. Itselläni on kyllä käytössä INPA, mutta en meinaa nyt oikeen tolkkua saada tähän asiaan. Adaptive ligt controllin error memorystä ei löydy vikakoodeja, mutta information memorystä kyllä löytyy ( telegram speed invalid ym )
Nämä infomemoryt ja light switch information memoryt nollaamalla, saan valot nousemaan samalle tasolle, kun olen käyttänyt virrat pois ja päälle. Vika palautuu jälleen kun käännän rattia.
Kännykällä tuherrettu, niin pahoittelut tekstin ulkoasusta.
Mutta jos vinkkejä löytyy mistä vikaa lähteä paikantamaan, niin kerro ihmeessä!
-Toni
Comment
-
Mulla ainakin on joka kerralla onnistunut, CDburnerXP:llä Verbatimin DVD+R:lle ja mielellään polttaa varmuuden vuoksi hitaammalla kuin täydellä nopeudella. Kansiorakenteet toimii myös, tietysti erikoismerkit kannattaa siivoilla niistä ja tiedostojen nimistä etukäteen pois. Jotain hämminkiä tuntuu olevan MP3-pakkauksen purussa, jotkut levyt kuulostaa kuin olisi todella pienellä bitratella, vaikka muissa soittimissa kuulostaa hyvältä. En ole jaksanut tarkemmin tutkia, onko ongelmana VBR vaiko joku muu pakkausasetus, mikä tuon äänen palikoitumisen saa aikaan.Originally posted by VESiX View PostMullakin oli e61:ssä business navia ja välillä MP3 DVD:n poltto onnistui ja välillä ei. Muistaakseni ero oli tuossa + ja - levyissä, mutta enää en muista kumpi toimi.
RW-levyjä tai dual layeria en edes yrittänyt.
Ei muutakuin yrittämään uudestaan. Onneksi aihiot ovat nykyään halpoja.
Comment
-
Missähän tuo boxi mahtaa sijaita? Jos vaikka vilkasis sitä..Originally posted by Freed View PostMinulla saman tyyppistä ongelmaa: testiliikkeen molemmat valot tekevät, mutta kuskin puoli selkeästi hitaammin. Vaihdettu on jo kuskin umpio ja tutkittu muutama tunti liikkeessä. Valo katkaisimessa jää vilkkumaan, eikä vikakoodeja ole (jotain tunnistamattomia vikoja vikalistassa valojen kohdalla on kyllä kaksi). Tosin tuota kääntyvien xenonien boksia inpa ainakin kerran herjasi, kun itse tutkailtiin. Kuulemma pääsevät liikkeessä syvemmin tutkimaan tuota kuin inpa..e39 523iA -97
e87 120d -10
e30 M-tech II v8 cabrio -93
Ex e30 325 "M-tech I" cabrio -88
Ex e30 325 M-tech II m52 -89
Ex e60 530i -03
Ex e39 528 Touring -97
Ex e39 540iA -97
Ex e36 328 Coupe -96
Ex e34 535 -91
Comment
-
Umpion pohjassa.Originally posted by Tonto! View PostMissähän tuo boxi mahtaa sijaita? Jos vaikka vilkasis sitä..Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
Mitenkäs e60 530d säädetään käsijarrua? Onko siellä erilliset rummut vai meneekö käsijarru ihan käyttöjarruille?
Comment
Comment