ko. yksilöä on tarkoitus mennä Lauantaina kattomaan ja nyt kun tässä on jostain syystä vinksahtanut noihin uudempiin dieseleihin, niin alkoi pelottamaan kuuluisat jakopään ongelmat. 520d kiinnostaa taloudellisuuden ja ylläpidon kannalta.Onko noissa miten suuri riski,että joutuu isompaan remonttiin tai jopa vaihtamaan koko motin? Vai pitäisikö kattoa suosiolla 6-koneella olevia.
E60/e61 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ko. yksilöä on tarkoitus mennä Lauantaina kattomaan ja nyt kun tässä on jostain syystä vinksahtanut noihin uudempiin dieseleihin, niin alkoi pelottamaan kuuluisat jakopään ongelmat. 520d kiinnostaa taloudellisuuden ja ylläpidon kannalta.Onko noissa miten suuri riski,että joutuu isompaan remonttiin tai jopa vaihtamaan koko motin? Vai pitäisikö kattoa suosiolla 6-koneella olevia.
-
-
Kova hinta kyl autossa, jossa nahat ja vanteet business varustelun lisäksi.E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Varusteethan on ihan ok, sporttipenkit, nahkaa ja väri ok, tutkat, suksiluukku. (=aika harvassa muuten on) Ainoa miinus on 2,0. Mutta noihan on makuasioita.
Jos vaihdokista saa jees hyvityksen, niin mikä ettei.
Kallis? Käärinliinoissa ei ole taskuja.
JarppaBMW i4M50 individual -23
exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12
e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Comment
-
-
kyllä nuo kutosetki maantiellä menee aika höyryillä kun kaikki on kunnossa (nyt talvirajotuksilla 5,1 kun käytiin jkl:ssä), mutta toki 2 litranen on varmaan vielä pihimpi.
Aika paljon noita 2 litrasia on tuolla tien päällä, suhteutettuna aika harva joutunut painiin jakopääongelmien kanssa, tai sitten ne ovat vasta edessäpäin...
Comment
-
-
Pitäisi nyt sitten vaihteeksi e61 bemua laitella. Edellinen e46 oli sellainen murheenkryyni että ajattelin jo olla kyseiseen merkkiin olla koskemattaToki aikaisemmat bemarikokemukset ovat todella hyviä. Olen miettinyt 2007 vuoden 525d tai 530xd hommailla. Kilometrit noin 200tkm.
Minkälaiset ylläpitokustannukset ovat suurinpiirtein?
Eikös 2007 tullut tuo facelift?
Entä nuo kolmilitraiset kiisselit, ovatko varmatoimisia? Jakopää ketjulla? Aiheuttaako neliveto päänvaivaa? Ennenkaikkea pieni kulutus suhteessa tehoon kyseisillä moottoreilla miellyttää.
Ovatko automaatit luotettavia?
Tuontiautojahan nuo taitavat pitkälti olla. Aiheuttaako toimenpiteitä?Volvo V40 2.0T -04
Comment
-
-
Originally posted by m1g3 View PostPitäisi nyt sitten vaihteeksi e61 bemua laitella. Edellinen e46 oli sellainen murheenkryyni että ajattelin jo olla kyseiseen merkkiin olla koskemattaToki aikaisemmat bemarikokemukset ovat todella hyviä. Olen miettinyt 2007 vuoden 525d tai 530xd hommailla. Kilometrit noin 200tkm.
Minkälaiset ylläpitokustannukset ovat suurinpiirtein?
Eikös 2007 tullut tuo facelift?
Entä nuo kolmilitraiset kiisselit, ovatko varmatoimisia? Jakopää ketjulla? Aiheuttaako neliveto päänvaivaa? Ennenkaikkea pieni kulutus suhteessa tehoon kyseisillä moottoreilla miellyttää.
Ovatko automaatit luotettavia?
Tuontiautojahan nuo taitavat pitkälti olla. Aiheuttaako toimenpiteitä?F01 730d -13
Comment
-
-
Originally posted by m1g3 View PostPitäisi nyt sitten vaihteeksi e61 bemua laitella. Edellinen e46 oli sellainen murheenkryyni että ajattelin jo olla kyseiseen merkkiin olla koskemattaToki aikaisemmat bemarikokemukset ovat todella hyviä. Olen miettinyt 2007 vuoden 525d tai 530xd hommailla. Kilometrit noin 200tkm.
Minkälaiset ylläpitokustannukset ovat suurinpiirtein?
Eikös 2007 tullut tuo facelift?
Entä nuo kolmilitraiset kiisselit, ovatko varmatoimisia? Jakopää ketjulla? Aiheuttaako neliveto päänvaivaa? Ennenkaikkea pieni kulutus suhteessa tehoon kyseisillä moottoreilla miellyttää.
Ovatko automaatit luotettavia?
Tuontiautojahan nuo taitavat pitkälti olla. Aiheuttaako toimenpiteitä?
Hyviä autoja ovat,nyt reilut 180 tkm ajettu kahdella eri E61:llä.
Tyyppiviat : Termarit,startti 530d,farkussa luukun johtosarjat,antennivahvistin,hehkut..
Jakopää ketjulla,läpät pois ja huollot ajallaan niin noilla kyllä ajaa
Laatikko kestää,myös ohjelmoituna..F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostJep 07 syyskuu ? tuli faceliftit
Hyviä autoja ovat,nyt reilut 180 tkm ajettu kahdella eri E61:llä.
Tyyppiviat : Termarit,startti 530d,farkussa luukun johtosarjat,antennivahvistin,hehkut..
Jakopää ketjulla,läpät pois ja huollot ajallaan niin noilla kyllä ajaa
Laatikko kestää,myös ohjelmoituna..Last edited by MajorDrake; 20-11-2013, 09:52.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostMitkä kalleimmat rempat?
Laatikko vasta kunnostettu?
Hyvällä tuurilla selviää vielä pitkään ilman isompia ongemia,
mutta kyllä noin paljon ajettuun voi joutua tekemään aika paljon remonttia seuraavan 100 tkm aikana...
Kunhan pähkäilen itselleni, että onko pikkaisen vajaa 300tkm ajettu e61 hyvä ostosG30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Makuasiota mutta itse en 300tkm ajettua autoa ottaisi kun japsina. E60 sarja on jo niin paljon täynnä elektroniikkaa että porsii jo ajan kanssa... Tietty jos se on 2010 mallin 300tkm ajettu taksi niin sit voipi tovin kestääki koska on jo varmaan lootaki jo vaihdettu.Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Originally posted by Ceeray View PostMakuasiota mutta itse en 300tkm ajettua autoa ottaisi kun japsina. E60 sarja on jo niin paljon täynnä elektroniikkaa että porsii jo ajan kanssa... Tietty jos se on 2010 mallin 300tkm ajettu taksi niin sit voipi tovin kestääki koska on jo varmaan lootaki jo vaihdettu.
Onhan toki Ceerayllä tosi puheessa asiaakin, mutta taitaa olla Ceerayllä, ollut niin paljon omassa murheita, että kääntynyt negatiiviseksi ajatusmaailma
Vai muistanko väärin, että haaveilet natsipakastimen sisarmallista?F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Itsellä nyt 190 t k ajettu E61 530dA ja hyvin pienillä vioilla menty. Parina päivänä ollut ajossa 2006 535d 330 tkm ajettu, ja en oikein keksi miten se olisi yhtään huonompi. Siisti sisältä, hyvä ajaa ja kaikki toimii eikä kolise tms mistään. Tämä liittyy pohdintaan laittaisiko oman lähes täyteen ladatun auton nyt myyntiin, kun kilometrit on sopivalla lukemalla vai ajaisiko vielä seuraavat 150 tkm :think
Nimittäin hyvät E60/61:t maksaa tällä hetkellä Saksassa ihan älyttömiä, jos siis haluaa erittäin hyvillä varusteilla.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Itsekkin tässä pähkäilly että alkaako olla metrit sitä luokkaa että laittaa vaihtoon. Mutta sitten kun on tarkemmin ajatellu ni ei oikeen tiiä kumminko ois parempi. Itellä on täysin toimiva kampe melkein kaikilla tarpeellisilla ja tarpeettomilla varusteilla. Ja hyvin pitkälti omasta toimesta kaikki mallille tyypilliset vikapaikat käyty läpi. Ni en oikeen tiiä onko järkee laittaa uutta tilalle missä alkais sama rumba ku tän kanssa on käyty. Uus tulis kuitenkin olemaan 61 korinen saman valmistajan tekele. Toki F11:kin kelpais, mut meikäläisen pinkka ei sitä tällä hetkellä kestä. Koska sen pitäs olla vähintään 30d ja varusteet vähintään samaa tasoa kun tänhetkinen kulkine tarjoo. Toki mun toukalla alkaa olla ikää jo kohta arvostettavan konjakin verran, mutta on se vaan perkeleen hyvä auto vielä. Ja oikein hoidettuna ja huollettuna se kestää vielä kauan. Mittarissa tais tänään olla jotain 252K eikä näy tai tunnu kyllä siltä. On tullu koitettua 100K vähemmän ajtteua ja puolet nuorempaa vastaavaa josta sai aivan pommin fiiliksen."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
Comment