Originally posted by BFI18
View Post
E60/e61 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuo on kyllä aika suhteellista. Eihän tuo vakio mitään autohifin kriteereitä täytä, mutta on kyllä ihan eri sfäärissä kun monessa muussa merkissä. Itselläni kokemusta VW, Ford ja Mazda osastosta ja noiden jälkeen on kyllä ollut suorastaan nautinto kuunnella BMW:n vakio-äänentoistoa. Eli en kyllä sanoisi ihan luokattomaksi. Mutta varmasti nuo kalliimmat on vielä parempia...E61 530dA -04
-
Jos haluaa ajonautintoa mukitelineiden lisäksi niin seuraavat lisäisin listaan
Dynamic Drive
Active Steering
Silläkeinon.
Originally posted by itaste View PostMoro, oon tässä miettiny varustelististaa tulevaan e60 530/535 da...
mukitelineet
laajennettu ilmastointi...E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
+ Muistipenkki/kit, ehdottomasti jos autolla ajaa säännöllisesti joku muukin
+ Pro navi
+ Ei musta sisusta
Aktiiviohjausta tai dynamic driveä, saati hudia en näe mitenkään must -juttuina :think
..mutta ne nyt on maku asioita, joita kannattaa itse käydä "ajamassa", ennenkuin alkaa niiden puuttumisen perusteella hylkäämään muuten ehkä hyviä vaihtoehtoja.
Majori tai Juhis, ei ole muita.
Tarjoavat periaatteessa vähä erityylisiä palveluita, etteivät nyt varsinaisesti ole kilpailijoita. Kumpaakaan ei pääse moittimaan, molemmat on tuonut hienon 535d:n 

edit. Ei, ei-nappistartilliset nyt suoraan sen huonompia ole. Ihan samoja autoja, pikkasen erimoisilla sähköillä, jotka kyllä toimii vanhemmassakin.
Faceliftissä nyt on jo selkeämpiä eroja, joista kannattaa vähän jo maksaakkin; eri/uudempi moottori, valot, sisusta ymsLast edited by Matson^; 12-02-2014, 10:30.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
Jos listassa oli jo M-sportti niin valinta kaventuu noilla noin 1/20 osaan tarjonnasta rahi menetelmällä arvioituna...Originally posted by WarHead View PostJos haluaa ajonautintoa mukitelineiden lisäksi niin seuraavat lisäisin listaan
Dynamic Drive
Active Steering
Silläkeinon.
Speksit olivat alunperin kohtuu löysät,
M-sportistahan löytyy jo M-spoirtti ratti ja vähintään sporttipenkit.
Ja 535d:stä löytyy myös muistit vakiona ellei kyseessä ole joku Italiantuonti,
joita kannatta noi ylipäätänsä vältellä...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Samaa mieltä, ehdottomasti LCI (03/2007 tai uudempi). Itse en tulisi enää toimeen ilman HUD:ia ja dynamic driveen ja aktiiviohjaukseen olen ollut myös erittäin tyytyväinen. Musta sisustakin (nahkaverhoilu) käy tyylikkään hopean seuraksi, mutta jalopuusisusta ei itseäni ole koskaan miellyttänyt.Originally posted by Matson^ View Post+ Muistipenkki/kit, ehdottomasti jos autolla ajaa säännöllisesti joku muukin
+ Pro navi
+ Ei musta sisusta
Aktiiviohjausta tai dynamic driveä, saati hudia en näe mitenkään must -juttuina :think
..mutta ne nyt on maku asioita, joita kannattaa itse käydä "ajamassa", ennenkuin alkaa niiden puuttumisen perusteella hylkäämään muuten ehkä hyviä vaihtoehtoja.
Majori tai Juhis, ei ole muita.
Tarjoavat periaatteessa vähä erityylisiä palveluita, etteivät nyt varsinaisesti ole kilpailijoita. Kumpaakaan ei pääse moittimaan, molemmat on tuonut hienon 535d:n 

edit. Ei, ei-nappistartilliset nyt suoraan sen huonompia ole. Ihan samoja autoja, pikkasen erimoisilla sähköillä, jotka kyllä toimii vanhemmassakin.
Faceliftissä nyt on jo selkeämpiä eroja, joista kannattaa vähän jo maksaakkin; eri/uudempi moottori, valot, sisusta ymsOld golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
Listaan vielä muiden ehdottamien DD:n ja aktiiviohjauksen jatkeeksi aktiivinen vakionopeudensäädin.Originally posted by itaste View PostMoro, oon tässä miettiny varustelististaa tulevaan e60 530/535 da..
xenonit
comfort/sport penkit nahoilla
sport ratti
head up display
mukitelineet
laajennettu ilmastointi
vakionopeudensäädin
M-sport paketilla, tietysti
Olisiko jotain varusteita jotka on ihan must? Kuulin juttua että alkupään e60:set on ongemallisia, että kannattaa suosia vähintään nappistartillisia ja uudempia? Ketä foorumilaisia suosittelette käyttämään autonvälitykseen saksasta, Juhis? Majordrake?
Itseltä löytyy nuo ja varsinkin tuo aktiivivakkari on kyllä ihan helvetin bueno keksintö.
Poppivehkeistä sen verran että HiFi- systeemilläkin pärjää jo mutta L7 tai individual toki parempi (myöskin harvinaisemmat).W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
LCI sedanista löytyy MS+DD vaihtoehto, farkusta ei.Originally posted by itaste View PostEikös tehtaan M sport paketti poissulje dynamic driven? ja active steering ei oo itselle välttämätön.
Aika harvinainen yhdistelmä se kuitekin on...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Poissulkee. Vakionopeussäädin on vakio 535d:ssä. Comfort accessiin olen mieltynyt itse ja motorisoitu takaluukku etenkin farkussa varsin kiva.Originally posted by itaste View PostEikös tehtaan M sport paketti poissulje dynamic driven? ja active steering ei oo itselle välttämätön.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Jep, ja siihen kun on joku vielä sattunut ruksimaan M-sportti ratin ja tumman sisäkaton ja shadow linen niin pääsee aika helpolla M-sportin makuun kun asentaa pelkän korisarjan...Originally posted by jeppe56 View PostLci farkkuun saa kuitenkin Sport-alustan kanssa nuo dd ja active steering.
Itseasiassa em. kombinaatio on ajettavuudeltaan kaikkein paras,
M-sportti alusta on dd:llä on jo turhan jämäkkä meikäläisen makuun...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Eka taitaa olla ainoa m-sportti..Originally posted by itaste View PostKertokaa arvon foorumilaiset mielipiteenne seuraavista kolmesta autosta : )
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...ARTIAL_LEATHERE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
535d on ylihintainen ikään ja kilometrehin nähden...
Kannattaa harkita myös farkkua, tuohon hintaan saa jo tekniikka-LCI:tä eli 2006 mallia ja ~200 tkm ajettuna.
ja muut ei olleet aitoja M-Sportteja kuten yllä jo mainittiin.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Häh, eikö 3/207 tullut vasta uudet laatikot, jotka tunnistaa siitä joystick:stä?Originally posted by MajorDrake View PostKannattaa harkita myös farkkua, tuohon hintaan saa jo tekniikka-LCI:tä eli 2006 mallia
Ps miten ihmeessä M-sport ja DD voi olla kovempi/jäykempi kuin pelkkä M-sport?
Onko tuossa em paketissa jäykemmät jouset?BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
Comment