mites on noitten imusarjan läppien kans 525da ensirek.09/2007 onko siellä läpät jotka pitää poistaa vai ei?
E60/e61 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Attekun View Post
Omaa tarvettani olen tässä vähän vielä tarkentanut. Työmatka-ajoa tulee nykyisestä asuinpaikasta 30tkm vuodessa, plus muut ajot päälle. Budjetin ollessa tiukka, mietin sellaistakin vaihtoehtoa, että ottaisin halvemmalla enemmän ajetun (250tkm+), koska silloin minun ajomäärällä arvonlasku olisi huomattavasti pienempi kuin esimerkiksi jos autolla olisi kilometrejä alle 200tkm. Mutta kysymys kuuluukin, että kestääkö nuo 300tkm tai päälle ajetut enää? Joutuu hintaerotuksen jo laittamaan sitten uusiin osiin? Kovasti ainakin esimerkiksi nettiautossa noita reippaammin ajettuja mainostetaan, että kilsat näkyy vain mittarissa. Tiedä sitten.
-Alustanosat
-Pumppu/suuttmet
-Läpät poistettu
-Useat tyyppiviat korjattu
-Automaatti korjattu
Tätä jos pidät esimerkiksi vain 1-3 vuotta, niin myydessä saat edelleen sen samat 10-13k, joten arvonlasku on olematon, jos viitsit panostaa ilmoitukseen myydessä niin kenties jopa voitollinen.
Kaupanpäälle ulkonäöllisestikään kun se halvempi ei hoidettuna näytä sen huonommalta kuin se 20-30k -yksilökäänLast edited by nachi; 07-03-2014, 21:32.
Comment
-
-
Mitähän pumppua ja suuttimia tarkoitat? Kyllä nuo on aivan yksittäistapauksia ettei voi yleistää että paljon ajettuihin autoihin pitää laittaa (jos siis tarkoitit korkeapainepumppua ja moottorin suuttimia). Ja samaten automaatin korjaus, montako 6-vaihteista zf:ää on hajonnut aivan oikeasti? Turbiineja on kyllä vaihdeltu nykimisen vuoksi mutta turhaan. Turbiinin lukkokytkimen saa alkupään autoihin vaihtaa jos siltä tuntuu mutta mitään automaatin täyskunnostuksia ei kyllä tarvitse näihin tehdä. Kyllä täytyy sanoa että on ostajan markkinat nyt jos suomesta aikoo käteisellä hakea paljon ajetun e60 korisen 6-sylinterisen dieselin. Omaani olen kaupitellut nyt 10ke hinnalla jo pitkän aikaa, hiljaista tuntuu olevan.F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Terve,
nyt tarttis jostain löytää e61 530d tai 535d, mieluiten M-sport ja hyvillä varusteilla. Voi olla että saksanhakuhommiksi menee, mutta katsotaan nyt kuitenkin jos nettiautosta tai muualta löytyisi hyvä. Muutama ihan asiallinen tuolla näyttää olevan myynnissä, onko kellään kokemuksia näistä autoista?
Comment
-
-
Originally posted by krimmu View PostTerve,
nyt tarttis jostain löytää e61 530d tai 535d, mieluiten M-sport ja hyvillä varusteilla. Voi olla että saksanhakuhommiksi menee, mutta katsotaan nyt kuitenkin jos nettiautosta tai muualta löytyisi hyvä. Muutama ihan asiallinen tuolla näyttää olevan myynnissä, onko kellään kokemuksia näistä autoista?
http://www.nettiauto.com/bmw/530/6113739G31 520xd
F39
Comment
-
-
Originally posted by rakkuj View PostOnkos tuo eka noista ehdokeista nimimerkin "K70" entinen pirssi?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by joko View PostKyllä täytyy sanoa että on ostajan markkinat nyt jos suomesta aikoo käteisellä hakea paljon ajetun e60 korisen 6-sylinterisen dieselin. Omaani olen kaupitellut nyt 10ke hinnalla jo pitkän aikaa, hiljaista tuntuu olevan.Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Ja hinta se vaan tippuu suomen halvimmassa E61 dieselissä. Myyjältä kysäisin maililla tehtyjä korjauksia niin tällaisia vastaili:
Auto on ollut minulla helmikkusta 2010 jolloin siinä oli mittarissa 200 tkm
Edellinen omista oli vaihtanut juuri peräänja laatikkoon öljyt ja vaihtanut perän tasonsäädön kompuran.
Itse olen autoa huoltanut.
Normihuollot 30 tkm välein huolto ohjelman mukaisesti.
Lisäksi etupyörän laakerit 270tkm.
Matkustajan puolen penkin airbag tunnistinmatto 220 tkm
Lämppärinmoottori + vastus 290 tkm
Hehkut + ohjainyksikkö 250 tkm ja läppien poisto
Kampiakselin värinän vaimennin 320 tkm
Siirtopumpun vaihto 300 tkm
Uusi pakosarja 420 tkm
Dpf poisto 350 tkm
Maf antureita ainakin 3 kpl
Kaikki termarit 3kpl 320 tkm
Takaluukun johtojen korjaus 390 tkm
Bluetooth yksikkö 390 tkm
Xsenonin sytytin vaihtdettu 370 tkm. Lampunkorkeussäädön yksikkö vielä pimeänä vas.etu.
Jarrulevyt ja palat vaihdettu 350 tkm
Akku vaihdettu 400 tkm.
Mitä huomioita tuosta nousee asiantuntijoilla mieleen?Toyota Alphard MS
Peugeot e-2008
ex:E39 530d - 01 E38 735i - 96--köyhän miehen kasikone ,E39 520i - 98 "pappa", E30 316
Comment
-
-
Käyttis ois tarkoitus ostaa nyt ja joku 12-14k budjetilla jotenka luultavasti se tulee sitten olemaan e60/61 mitä noissa kannattaa erityisesti huomioida :think ja mikähän mahtaisi olla paras ratkaisu moottorin/vaihteiston suhteen sekalaiseen ajoon? Dieseliä olen kyllä miettinyt mutta ei kai se bensa koneellinenkaan täysin pois suljettu vaihto ehto olisi vaiko? Henkilökohtaisesti pidän manuaalia mukavempana ja varmempana mutta nekin tuntuu aika harvassa olevan? Ja toki jos jollain täällä sattuu tuohon hinta luokkaan osuva olemaan myynnissä niin tarjotkaa ihmeessä
ps. tähän mennessä ajellut vain 90 vuoden alle olevia kotteroita niin tuskin tulee huomattua koeajaessa tuommosta uudempaa yhtään mitään vikojaNYT:
e36 ///M3 evo 4d , e91 325d
EX:
e36 325i e36 318iS, e34 525tds, e36 320i, e30 318i, e34 520i, e32 730iA, e36 316i, e34 525i, e60 530dA, e34 525i, e32 730i, e32 750iAL, e30 323i cabriolet, e30 320i, e34 520i touring, e21 320i, e34 525TDi touring, e30 318iS, e24 628CSia, e36 325i 4d, e34 525tic, e30 316, e34 525i
Comment
-
-
Originally posted by Attekun View PostBMW driver and owner since 2000.
Comment
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View PostAlustan kunto ainakin on mysteeri vielä.
OT: kuinkahan monessa noissa MASK/CCC tapauksissa vika itse asiassa on MULF eikä nuo em yksiköt?
Turbo kunto kannattaa myös tarkistaa.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostCCC voi myös alkaa oireillla. Tai, no, olisi kyllä jo noilla kiometreillä pitänyt. Eli joko on jo vaihdettu tai sitten se ei hajoakaan.
OT: kuinkahan monessa noissa MASK/CCC tapauksissa vika itse asiassa on MULF eikä nuo em yksiköt?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment