Originally posted by 530daa
View Post
E60/61 53X Diesel, Ahdinpuuhailuja ja teoriaakin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kertokaa nyt viisaammat mikä riivaa 335d ohjelmoitu aj, kaasu pohjassa tekee satunnaisesti sen että alkaa savuamaan ja heittää 2-3 sylinteriä pois pelistä noin 5-10 sekunniksi, autoon on vaihdettu ahtotunnistin,ahtolämmön tunnistin,ilmamäärämittari, 6 syl suutin kun heitti johonkon +3 ajossa. Lisäksi vaihdettu egr puolelta ahtopuolle solenoidi venttiili ja yhdellä uudella solenoidilla kokeiltu turbojen puolle säädintä niitä mitä on kaksi kpl.
Onko tuo alipainekellon säädöstä miten nuuka se mikä on helposti säädettävissä ja näkyvissä?
Leave a comment:
-
-
.
Terve Mikko, pitkästä aikaa ...
Eipä ole mitään vielä oikein tapahtunutkaan, millä kannattaisi kiihdytellä.
Ihan normi setti tähän tulee.
Kaksi "neljänsadan" vnt,tä pakosarjoineen.
Cooleri, jotain pientä pumppuun ja neljän baarin mappi.
Tietty hiukkasjutut poikkeen.
Kun mersu on paineohjattu, niin voin rakentaa kaikki ilmaputkistot uusiksi ilman maffeja, niitä kun ei tässä tarvita välttämättä.
Katsastuksen jälkeen.
Edellä mainitulla "perussetillä" alkaa 740/745d myös kulkemaan.
740d,ssä tosi pienet suuttimet vakiona, ne pitää vaihtaa, 535,stä käy.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Eerop87 View PostAudissa ahtimet vakiona GTB17 sarjaa, eikä helpolla laiteta mitään tilalle.
740d ahtimen laippa pakosarjassa sama kuin m57/47 moottoreissa. Sähköservolliset, joutuu vähän rakentelemaan kuskin puolen servoa jos vaihtaa tilalle 218hv m57n moottorista ahtimet.
Leave a comment:
-
-
.
Taitaa tulla muutto tuonne käpykaartilaisten puolelle.
Auto löyty.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hatemi View PostSamaa ikäpolvea se on kuin mitä tuo minunkin A6 on. Samat suuttimet x8 ja zf6hp26 laatikkona. Taitaa olla kahdella kolmelitraisen ahtimella toteutettu.
740d ahtimen laippa pakosarjassa sama kuin m57/47 moottoreissa. Sähköservolliset, joutuu vähän rakentelemaan kuskin puolen servoa jos vaihtaa tilalle 218hv m57n moottorista ahtimet.
Leave a comment:
-
-
Samaa ikäpolvea se on kuin mitä tuo minunkin A6 on. Samat suuttimet x8 ja zf6hp26 laatikkona. Taitaa olla kahdella kolmelitraisen ahtimella toteutettu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hatemi View PostEiköhän ne voimansiirron ongelmat ainakin vaan korostu isommalla moottorilla.
Ps. Yhdellä kaverilla Eestissä on Audin A8:ssa 4.2 koneesta karkealla arviolla 550hp. Siinä alkaa 110 pumpussa tulemaan tuoton rajat vastaan.
Käsittääkseni koneen kesto on tuossa uudemmassa koneessa paljon parempi,
eli 257kW versiossa (vanha 240 kW)...
Leave a comment:
-
-
Eiköhän ne voimansiirron ongelmat ainakin vaan korostu isommalla moottorilla.
Ps. Yhdellä kaverilla Eestissä on Audin A8:ssa 4.2 koneesta karkealla arviolla 550hp. Siinä alkaa 110 pumpussa tulemaan tuoton rajat vastaan.
Leave a comment:
-
-
Offtopikkia,
oli muuten Audin V8 dieseli aika mellevä peli, sellainen lähti pihasta vkl...
Mikäs on vakioautojen suurin vääntö? Taitaa tuo 800 Nm olla suurimmasta päästä...
Leave a comment:
-
-
N57D30TOP on vissiin taputeltu vai?
Menee aika massiiviseksi menopeli M67 koneiden joukossa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: