memebuy23buy

E60/61 53X Diesel, Ahdinpuuhailuja ja teoriaakin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • makeclick
    replied
    Modasitko pumpun säätöventtiilin ennen kun vaihdoit nokka-akselin? Ymmärtääkseni ton venttiilin modaamisellakin sais jonkun verran tuottoa lisää?

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    Originally posted by tuikku View Post
    .
    Taas mennään ...
    Iloa ei sitten kestänytkään kovin pitkään taasen.
    Syötönlisäyksen jälkeen turbiini sanoi sopimuksensa irti.
    Ihan kuvainnollisestikin, ei enää lukitu, luistaa vaan.
    Uusi on jo tilattu, mutta vähän aikaa varmaan taas menee.
    Koettelee ...

    Hyvin luisteli auto kesäkumeillakin, niinkauan kun luisto oli vaan renkaassa.

    Leave a comment:


  • Urquattro
    replied
    Aj Antti ja Tuikku...miehistä parhaat

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    .
    Uuden nokka-akselin pumppuun saa Ajtecin Antilta, joka on perehtynyt asiaan.
    Suosittelen, ketään muuta en oikein kehtaisi suositellakkaan.

    Leave a comment:


  • exautisti
    replied
    Originally posted by Urquattro View Post
    Strokerpumppu vai jostain Ivecosta?

    ProTurbo "tuikku resepti" ahdin toi yllättävästi työntöä lisää keskirekisteriinki huomattavasti nousseiden vetävien kierrosten lisäksi... keveämpi billet siipi?

    Kesäkelejä odotellessa.
    Lisää ruokaa... Onko pumppupuoli/ tuotto salaisuus?

    Pumppu mahtaa vielä olla pelkästään mallia toimiva

    Leave a comment:


  • Urquattro
    replied
    Originally posted by tuikku View Post
    .
    Molempi parempi
    Strokerpumppu vai jostain Ivecosta?

    ProTurbo "tuikku resepti" ahdin toi yllättävästi työntöä lisää keskirekisteriinki huomattavasti nousseiden vetävien kierrosten lisäksi... keveämpi billet siipi?

    Kesäkelejä odotellessa.
    Lisää ruokaa... Onko pumppupuoli/ tuotto salaisuus?

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    .
    Molempi parempi

    Leave a comment:


  • hatemi
    replied
    Mitäs tälläkertaa?

    Suuttimet vai pumppu?

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    .
    Taas mennään ...

    Leave a comment:


  • makeclick
    replied
    Originally posted by hatemi View Post
    Taitaa olla 2000bar anturi kaikissa näissä. N57 saattaa olla 2200bar mutta tuota en ole tarkistanut.
    Niinkun muistelinkin onkineeni ECU:lta tuon 2400 bar speksaus tiedon niin tuossahan se seisoo (ainakin 335d:ssä). http://www.bosch-motorsport.de/media...5880331pdf.pdf

    Hyvä sinällään tietää, että ei ole tosta anturista sitten kiinni.

    Tuikku: hyvä tieto

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    .
    Auto sammui ihan tyhjäkäynniltä, eikä ole sen jälkeen suostunut käynnistymään.
    Osiakin on tilattu, mutta tuntuvat viipyvän nyt.

    Solenoidisuutin ei toimi enää yli 1800bar paineessa, ei kannata edes yrittää.
    Piezot kestää sitten enemmän.

    Leave a comment:


  • hatemi
    replied
    Taitaa olla 2000bar anturi kaikissa näissä. N57 saattaa olla 2200bar mutta tuota en ole tarkistanut.

    Leave a comment:


  • makeclick
    replied
    Milläs railpainetoiveilla vetelit menemään? piezoissa paineanturi tais olla speksattu 2400bar asti (jos olen vakoillut oikein). Onko solenoidejen anturi sitten eri? Voi vaan olla hyvää tietoa kaikille. :think

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    .
    Railpaineanturin lisäksi myös korkeapainepumppu näyttää ottaneen kipeää.
    Taitaa tulla remontin korjuuta tähän palaan.

    Leave a comment:


  • tuikku
    replied
    Originally posted by Jusu^ View Post
    Vaikuttaiskohan :think
    Voit olla aivan hyvin oikeassa.
    En ole vielä kerinnyt kokeilemaan, railpaineanturi näyttää särkyneen.

    Äänet on kuitenkin liian kovat, täytyy lisätä vaimennusta.
    Putken pää on tarkoituksella alas, jottei paksu rööri näy.

    Leave a comment:

Working...
X