moi
eli 500Hv ei mennyt "vakio" vermeillä rikki,ainakaan vielä.
V8 dieselistä (4l BMW/tai MB) pitäisi tulla jos linja pitää n.600hv ja 1200nm....
tosin pitää varmaankin jo vaihtamaan jotain koska varmaankin kaikessa ei ole suoraan niin hyvin varaa tehdas jättänyt.
Hyvä että joku noitakin laittelee..
Pasi
E60/61 53X Diesel, Ahdinpuuhailuja ja teoriaakin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by tuikku View Post.
Kasikoneella tulee seuraavaksi, kunhan löydän sopivan.
Jos Bemari, niin topikki tälle foorumille olisi erittäin tervetullut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tuikku View Post.
Auto on nyt myyty.
Ei lähtenyt viittä sataa vakioilla ruiskutus vermeillä, ei millään, railpaine romahtaa, jos riittävästi laittaa syöttöjä.
Uusi omistaja tehköön autonsa kanssa, mitä kokeiluja haluaa.
Nyt voisi kokeilla jotain muuta, yksi moottorityyppi on vielä kokeilematta...
Leave a comment:
-
-
.
Auto on nyt myyty.
Ei lähtenyt viittä sataa vakioilla ruiskutus vermeillä, ei millään, railpaine romahtaa, jos riittävästi laittaa syöttöjä.
Uusi omistaja tehköön autonsa kanssa, mitä kokeiluja haluaa.
Nyt voisi kokeilla jotain muuta, yksi moottorityyppi on vielä kokeilematta...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Krister View PostEi iso, vaan tehokas.
Kiinacoolerit eivät ole niitä parhaimpia valitettavasti. Mailia ajavassa 700hv Volvossa vaihdettiin kiinacooleri Garretin kennoon ja ahtolämmöt pienenivät ilman mitään muita muutoksia 80C -> 45C vaikka coolerinkenno taisi olla hieman ohuempi.
Eli oikeasti hyvä kenno tilalle (Garrett tai Setrab) niin varmasti pysyy lämmöt paremmin kurissa.
Garrettia saa ainakin KKD:lta ja Setrabia AMW:lta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JP-76 View PostNo hö, intake lämpötila-anturi maffissa, ahtoilman lämpötilan anturi ahtoputkessa coolerin ja kaasuläpän välissä, ahtopaineen anturi imusarjassa edestä päin katsottaessa oikealla puolella hytin puoleisessa päässä...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by exautisti View PostTuntuu ettei kukaan tunnu edes tietävän mistä anturista haluaa puhua. Imuilman anturi,ahtojen lämpötila vai kenties ahtopaine anturi. Jokainen on eripaikassa
Leave a comment:
-
-
Tuntuu ettei kukaan tunnu edes tietävän mistä anturista haluaa puhua. Imuilman anturi,ahtojen lämpötila vai kenties ahtopaine anturi. Jokainen on eripaikassa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Krister View PostEi välttämättä. Jos anturi on imusarjassa kiinni niin se kuumenee kyllä ihan itsessään jos moottori on kuuma ja sitä kautta imusarjakin. Oikea paikka imuilmanlämpötila-anturille olisi ahtoputki coolerin ja imusarjan välissä, mutta yleensä aina tehdaspeleissä ne on imusarjassa.Last edited by Supra^; 31-05-2016, 11:59.
Leave a comment:
-
Leave a comment: