Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Prison
    BTCF Member
    • Feb 2006
    • 633
    • Kankaanpää

    Originally posted by Rahu View Post
    Se tuskin johtuu iskareista, onko autossasi ilmajouset takana?
    Joo ilmajouset löytyy. Pitäskö tuo sit piuhan päässä käyttää? Iskareista säätäisin jäykemmälle (konin säädettävät) kun tuntuu tuo perä muutenkin olevan vähä löysempi ku edestä

    Pari bemaria

    Comment

    • Rahu
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 6464
      • Tuusula

      Originally posted by Prison View Post
      Joo ilmajouset löytyy. Pitäskö tuo sit piuhan päässä käyttää? Iskareista säätäisin jäykemmälle (konin säädettävät) kun tuntuu tuo perä muutenkin olevan vähä löysempi ku edestä
      Jäykkyyssäätö ei vaikuta korkeuteen. Kyllähän tuo kannattaisi käyttää jos haluat sen suoraksi saada.
      BMW Service
      P.o4oo925441
      [email protected]
      Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
      Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

      Comment

      • Prison
        BTCF Member
        • Feb 2006
        • 633
        • Kankaanpää

        Originally posted by Rahu View Post
        Jäykkyyssäätö ei vaikuta korkeuteen. Kyllähän tuo kannattaisi käyttää jos haluat sen suoraksi saada.
        Joo koneellahan se säädetään ja jäykkyyssäädöllä vissiin sitä jäykkyyttä... Itehän tuon saa kätevimmin kun muutekin tuo ohjelmointi tuttua. Pitänee vissii vihdoin tilata piuhat ja vempeleet

        Pari bemaria

        Comment

        • Guest's Avatar

          Miten olette E60 takakaaria levittäessä hoitaneet tuon takapuskurin sauman/reunan? Se on selvästi vähän tiellä vielä ja osuu ensimmäisenä renkaaseen. Muistaakseni näin joskus jotain kuvia, missä pullotunkilla sisälokasuojaa vasten painettiin? Pitäisikö dremelillä/vastaavalla hinkuttaa vähän ylimääräistä pois sisäpuolelta puskurista?

          Comment

          • Mixa77
            Newbiemmer
            • Dec 2013
            • 26
            • Lahti

            Pdc

            Saako etuparkkitutkia ohjelmoitua pois käytöstä?
            Minulla olisi etupuskuri jossa ei ole paikkoja tutkille ja minun mielestä etututkat on ihan turhat.

            Comment

            • bmw_tuning_is
              BTCF Member
              • Jun 2006
              • 151
              • tornio

              525d 177hp e60 täristää tyhjäkäynnillä.

              eli auto tärisee tyhjäkäynnillä 1s välein sännöllisesti, 1100rmp kiekoilla koko auto tutisee, ja oikein ylä kiekoilla nopeaa värinää. mikä hitto tuossa, olen vasta vaihtanut kampiakselin hihnapyörän kun entinen meni sököks mut ei toi vaikuttanut mitään 40000 sitten on vaihdettu uusi kytkin paketti ja kaksoismassa. kipeästi neuvoja jos on jotain vakavaa..

              Comment

              • vekkuli
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2005
                • 1324
                • Liminka

                Originally posted by -MiQ View Post
                Miten olette E60 takakaaria levittäessä hoitaneet tuon takapuskurin sauman/reunan? Se on selvästi vähän tiellä vielä ja osuu ensimmäisenä renkaaseen. Muistaakseni näin joskus jotain kuvia, missä pullotunkilla sisälokasuojaa vasten painettiin? Pitäisikö dremelillä/vastaavalla hinkuttaa vähän ylimääräistä pois sisäpuolelta puskurista?
                Pirralla vaan se kantti siitä veks, sitten tunkkia ja kaarimankelia.

                Tässä Matsonista mallia.
                Last edited by vekkuli; 18-04-2014, 14:58.
                E93 ///M3
                E60 530dA aka M5
                F11 525dA Xdrive
                Tesla model 3 LR MY22

                Comment

                • Kissvesala
                  Moderator
                  • Jun 2010
                  • 3110
                  • Liminka

                  Originally posted by Mixa77 View Post
                  Saako etuparkkitutkia ohjelmoitua pois käytöstä?
                  Minulla olisi etupuskuri jossa ei ole paikkoja tutkille ja minun mielestä etututkat on ihan turhat.
                  Saa. Ncs expertillä.
                  Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
                  Kissvesala.fi
                  Priva tai o443424479

                  Comment

                  • jaki
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2003
                    • 2978
                    • Uusimaa

                    Originally posted by Kissvesala View Post
                    Saa. Ncs expertillä.
                    Taitaa olla se onko 4 vai 8 anturia koodirivi?
                    BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

                    Comment

                    • MajorDrake
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 7521
                      • Jyväshyvä

                      Originally posted by jaki View Post
                      Taitaa olla se onko 4 vai 8 anturia koodirivi?

                      Tutkat on kohtuu helppo siirtää toiseen puskuriin,
                      reiät se tietysti vaatii ja tutkien pidikkeet pitää siirtää puskurista toiseen,
                      ne on 2 puoleisella teipillä kiinni...

                      Reiän teko vaan hätäisellä tietysti aihetuttaa maapipinnan repeilyn...
                      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                      Comment

                      • Mixa77
                        Newbiemmer
                        • Dec 2013
                        • 26
                        • Lahti

                        Originally posted by MajorDrake View Post
                        Tutkat on kohtuu helppo siirtää toiseen puskuriin,
                        reiät se tietysti vaatii ja tutkien pidikkeet pitää siirtää puskurista toiseen,
                        ne on 2 puoleisella teipillä kiinni...

                        Reiän teko vaan hätäisellä tietysti aihetuttaa maapipinnan repeilyn...
                        Okei, tota en tiennytkään että kiinnikkeet saa siirrettyä puskurista toiseen.
                        Taidankin sitten siirtää ne uuteen puskuriin.
                        Kiitos kaikille vinkeistä.

                        Comment

                        • freezee
                          Newbiemmer
                          • Mar 2014
                          • 26
                          • Finland

                          Löytyykö vastausta millä hermoa koittelevat nitinät saa kuriin? Luin yhden postauksen samasta aiheesta mutta vailla vastausta tuntuu moni vielä olevan kyseisestä vaivasta. Narinat kuuluu taka (a) / ovista, olen jotain hienojakoista öljyä koittanut sivellä tiivisteisiin mutta eipä ole auttanut. Mikä Avuksi?

                          Ps. Vakkari ongelma, osaako joku sanoa mistä kannattas lähtee vikaa etsimään, vakionopeussäädin ei mene päälle, mittaristoon tulee kyllä merkki jolloin pitäs lukita vauhti mutta häipyy sitten muutaman sekunnin kuluttua kun nopeutta ei saa valittua haluttuun vauhtiin. Eli se ei mene päälle

                          Kiitos jo etukäteen!

                          Comment

                          • -challenger-
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2009
                            • 2148
                            • L a h t i

                            Originally posted by freezee View Post
                            Löytyykö vastausta millä hermoa koittelevat nitinät saa kuriin? Luin yhden postauksen samasta aiheesta mutta vailla vastausta tuntuu moni vielä olevan kyseisestä vaivasta. Narinat kuuluu taka (a) / ovista, olen jotain hienojakoista öljyä koittanut sivellä tiivisteisiin mutta eipä ole auttanut. Mikä Avuksi?

                            Ps. Vakkari ongelma, osaako joku sanoa mistä kannattas lähtee vikaa etsimään, vakionopeussäädin ei mene päälle, mittaristoon tulee kyllä merkki jolloin pitäs lukita vauhti mutta häipyy sitten muutaman sekunnin kuluttua kun nopeutta ei saa valittua haluttuun vauhtiin. Eli se ei mene päälle

                            Kiitos jo etukäteen!
                            No vikakoodit kannattaa eka lukasta.

                            Comment

                            • N54
                              Bimmer Fanatic
                              • Dec 2012
                              • 526
                              • Satakunta

                              Originally posted by freezee View Post
                              Ps. Vakkari ongelma, osaako joku sanoa mistä kannattas lähtee vikaa etsimään, vakionopeussäädin ei mene päälle, mittaristoon tulee kyllä merkki jolloin pitäs lukita vauhti mutta häipyy sitten muutaman sekunnin kuluttua kun nopeutta ei saa valittua haluttuun vauhtiin. Eli se ei mene päälle

                              Kiitos jo etukäteen!
                              Lähdetääs ihan peruskysymyksellä etenemään eli onko erikokoiset renkaat edessä ja takana epäsuhtaisella vierintäkehällä? Jos on liikaa eroa vierintäkehässä se sotkee Dsc:tä ja ei anna laittaa cruisea päälle.

                              Comment

                              • Pendolino
                                Bimmer Rookie
                                • Jul 2007
                                • 30
                                • Kangasala

                                No nyt tuli mokattua.

                                Lähdin itse puuhailemaan 525d:n määräaikaishuoltoa, ja ilmanpuhdistimen koteloa takaisin laittaessa räikkä hieman lipesi: Suuttimien päällä linjassa kulkee tuommoinen kangaspäällysteinen ohut letku, jonka sain poikki yhdestä kohdasta.

                                Lueskelin räjäytyskuvia ja osan nimi on ilmeisesti englanniksi overflow oil line, osanumero 13537786544.

                                Kysymys kuuluu että kun saan auton läjään niin uskaltaako sitä käynnistää että voisin samall autolla hakea uuden tuommoisen rikkoutuneen letkun?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎