Originally posted by Jpa80
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 / F11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
G30 530e xDrive A M-Sport -20
ex-Bimmerit:
F10 525dA xDrive M-Sport -13
E21 316 -80
E91 330xdA M-Sport -06
E53 X5 3.0iA Sport -04
E91 335xiA M-Sport -08
E60 530iA M-Sport -06
E36 320i Cabriolet M-Sport -96
E91 320d -06
E39 530iAT M-Sport -01
E36 328iA -96
E39 528iA -96
E36 325i -92
-
-
Originally posted by Jpa80 View PostMites nuo 6-sylinteriset, onko niissä samanlaiset läpät imusarjassa kuin e60/61? Ja onko mallien välillä eroa tuossa, vanhemmassa kopassahan 525d:ssa ei läppiä tainnut olla, vaan 30/35 pelkästään?
kone on kokonaan suunniteltu uusiksi ja tuskin kovin montaa osaa käy suoraan keskenään.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostJep..muuttui jossain vaiheessa 4 mukiseksiM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
Ioniq5 AWD -22
Leaf 40kwh -18
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostMitenkäs 5-sarjan active-hybridit? Onko tekniikassa murheita? Hinnat ja varusteet Saksassa kohdallaan, taitaa suomen tuontiverot vaan olla korkeasta Suomi-hinnasta johtuen liikaa. Onko heittää arviota verosta tuolla 149grammalla?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...er=1&fnai=prev
Jenkeissä noita aika paljon ja aasiassa. Ulkomaan foorumeita lukiessa kaikki kehuu. Tehokkaampi kuin normi 335/535i ja pienemmällä kulutuksella sekä päästöillä, eli hyvä suomen verotusta ajatellen.
Oman activehybrid 3 käyn hakemassa parin viikon sisään, kerron sitten lisää. Hyvin ainakin kulkee f30 korissa
Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Missä vaiheessa näihin äffäläisiin tuli EDC alusta vakiovarusteeksi? Tai ainakin näin olen ymmärtänyt että DD/AD on lisävaruste edelleen uudemmissakin mutta EDC eli iskareiden säädettävyys olisi vakio...:thinkF15 30d ///M-SPORT
Ex.
F10 530xda ///M-SPORT, Audi A7 3.0tdiq S-line, F11 530xda///M-SPORT x4, F11 520da ///M-SPORT , E61 530da ///M-SPORT, E61 525da ///M-SPORT , E91 320d ///M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by Ceeray View PostEi kyllä EDC eli dynamic drive ole ollut koskaan vakio.
Mutta ei kait kumpikaan ole vakiovaruste näissä ollut missään vaiheessa.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostEi EDC ole Dynamic Drive...EDC on Electric Damper Control kuten edellä todettiinkin...Dynamic Drive on hydraulinen kallistuksen vakain...
Mutta ei kait kumpikaan ole vakiovaruste näissä ollut missään vaiheessa.
Ei vakkarikamaa , mutta muuttui must-have kamaksi mulle.
Alkaa olla hankalaa enää luopua varusteista mihin on tottunut... ja kun on melkein täyteen lastattu niin..Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..
Comment
-
-
Originally posted by Jusamies View PostTasaista tärinää se on, ei ilmene siis mitään epätasaista käyntiä. Tärinä vaan yllätti 6-sylinterisen tärinättömän käynnin jälkeen. Ei siitä vetotavasta tosiaan näillä keleillä mitään iloa ole, mutta ehkä se talvi sieltä vielä tulee, että voi jotenkin itselle perustella ne puuttuvat sylinterit.
Noista nelivedoista kun oli puhetta, niin juuri tänään mietin että mihin sitä oikeasti tarvitsee? Tilaustahan sille on kun täälläkin moni haluaa nimen omaan neljästä kulmasta raapivan yksilön. Jos vetää kärryä talvella tai asuu syrjäseudulla nyppylän alla, niin onhan se vaatimus. Tietysti kivempihan se on kuin vajaavetoinen.Skoda.
ex.
e63 645ci
e38 730iA
e36 325i
Comment
-
-
Originally posted by Juhutti View PostNoista nelivedoista kun oli puhetta, niin juuri tänään mietin että mihin sitä oikeasti tarvitsee?
Varsinkin E60:n tapauksessa ero takavedon ja nelivedon välillä on mielestäni todella suuri etenkin em. uraherkkyydessä. F-mallien tapauksessa ero on pienempi, mutta aivan selvä kuitenkin.
Tämä oli itselläni oikeastaan ainoa syy x-driven ostoon.
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostBMW:n tapauksessa nelivedon suurin hyöty tulee huomattavasti paremmassa ajovakaudessa ja suuntavakavuudessa. ts. neliveto on paljon tunteettomampi tieurille.Skoda.
ex.
e63 645ci
e38 730iA
e36 325i
Comment
-
Comment