Ohessa puhelimella näppästy kuva penkkilapusta. Siitä näkee hyvin ennen ja jälkeen käyrät.
On kyllä makean näköiset käyrät, pitänee itsekki käydä reissu eteläpohjanmaalla niin ehtii eukko töihin autolla
530e G30 M-Sport -21
***********************
Ex Audi A6 allroad -17
Ex X5 xd30 M-Sport -14
Ex 530dA F11 M-Sport -11
Ex E61 530xD M-Sport -08
Ex 530DAT E61
Ex E39 M-Sport
Onnistuuhan se p-pohjanmaallakin
Mukavasti on potentiaalia kyllä tuossa 525dssä. Laatikko toki se rajottava tekiä.
Missäs p-pohjanmaalla onnistuis? Laitappa vaikka privaa
530e G30 M-Sport -21
***********************
Ex Audi A6 allroad -17
Ex X5 xd30 M-Sport -14
Ex 530dA F11 M-Sport -11
Ex E61 530xD M-Sport -08
Ex 530DAT E61
Ex E39 M-Sport
Pitää kyllä päästä asap Antin luokse jotta
Saadaan auto kesä säätöihin
Oliko Kissavesala milloin Seinäjoella ?
Pitäs käyä penkittään yhtä pirssiä siellä ku ois vapaata. Paskamaiset työvuorot sattu nyt ku muuten passaisi.
Ollaan yhteydessä miten saahaan sumplittua.
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Kyllä rouvan on kiva käydä pojan kanssa kaupassa kun nyt kerkeää
Ei kait se lähtöteho sen vaisumpi, aikalailla tehtaan ilmoittaman kanssa.
DPF:n jätin vielä paikoilleen, eli tämä tuli täysin yhtään komponenttia vaihtamatta, pelkkä softaaminen vain
No joo onhan näissä pieniä eroja lähtötehoissa, mutta ihan linjassa. Lähinnä tuo vääntöhän oli alle tehtaan ilmoittaman. Toisaalta eipä sillä väliä, kun nyt siellä on jo ihan muuta
Paljonkos sulla on kilsoja taulussa? Omassa oli 126tkm kun ohjelma laitettiin ja nyt tuntuu, että poltto on päällä vähän turhan useinkin. Seurailehan sinäkin tilannetta siltä osin. Muutoin olen ollut tyytyväinen.
Ei viittis ihan suoraa korvausputkeakaan laittaa. Miettinny, jos hitsailis sellaisen, jossa olis katti, muttei DPF:ää. Mikä sit olis sopiva tarvike katti tuohon, se on hakusassa.
Pitää seurailla. Jäikös sulle dpf paikoilleen?
Mulla on nyt 111tkm. Ensi viikosta eteenpäin rupeaa tulemaan yli tonni viikossa niin eiköhän se tässä oireet näytä
No joo onhan näissä pieniä eroja lähtötehoissa, mutta ihan linjassa. Lähinnä tuo vääntöhän oli alle tehtaan ilmoittaman. Toisaalta eipä sillä väliä, kun nyt siellä on jo ihan muuta
Paljonkos sulla on kilsoja taulussa? Omassa oli 126tkm kun ohjelma laitettiin ja nyt tuntuu, että poltto on päällä vähän turhan useinkin. Seurailehan sinäkin tilannetta siltä osin. Muutoin olen ollut tyytyväinen.
Ei viittis ihan suoraa korvausputkeakaan laittaa. Miettinny, jos hitsailis sellaisen, jossa olis katti, muttei DPF:ää. Mikä sit olis sopiva tarvike katti tuohon, se on hakusassa.
Siitä orkkispöntöstä pystyy poistamaan pelkän DPF:n ja jättää katin paikalleen
Pitää seurailla. Jäikös sulle dpf paikoilleen?
Mulla on nyt 111tkm. Ensi viikosta eteenpäin rupeaa tulemaan yli tonni viikossa niin eiköhän se tässä oireet näytä
Jäihän se. tonnin luokkaa mullakin tulee viikossa ajoa keskimäärin. ja 99% matka-ajoa
Siitä orkkispöntöstä pystyy poistamaan pelkän DPF:n ja jättää katin paikalleen
Tämä on kyllä tiedossa jo. Mutta en haluaisi pilkkoa orggis pönttöä ollenkaan.
Dieselille sopiva tarvikekatti, vähän rosteriputkea ja muutama tunti duunia, niin se olis siinä.
Ajatuksenahan alkujaan oli, että ei tarviis alkaa DPF:ää poistamaan. Oletin, että näissä on kuitenkin kartat valmiina ja ettei savun määrä lisääntyisi. Ilmahan näissä kuulemma pitäisi riittää ihan kikkailematta. Oletin varmaankin väärin. Minua viisaammat kommentoikoon, kiitos.
Pääkaupunkiseudulta yksi jamppa sanoi juuri tilanneensa F10 535d:een M550d:n pumpun, jos kirjoittelee täällä niin olisi mukava kuulla mihin asti sillä päästään...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Pääkaupunkiseudulta yksi jamppa sanoi juuri tilanneensa F10 535d:een M550d:n pumpun, jos kirjoittelee täällä niin olisi mukava kuulla mihin asti sillä päästään...
Muillakin saattaa olla vastaavia suunnitelmia ja varmaan racedieselillä myös jos torstai ei tuo oikeita lukemia
No torstaina uusi aika Antille niin katsotaan mitä tuo antaa nyt..
Jos 525D on saatu jo noin mukavasti lisäpotkua, niin mitenköhän käy 535D tehoille pumpun vaihdon myötä... Paljonko vääntöä 535D laatikko nyt kestääkään ja onko se ensimmäinen asia mikä hajoaa jos hajoaa?
Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
EX: 535D F10 M-Sport
EX: Z4 Coupé -06
Pääkaupunkiseudulta yksi jamppa sanoi juuri tilanneensa F10 535d:een M550d:n pumpun, jos kirjoittelee täällä niin olisi mukava kuulla mihin asti sillä päästään...
Väännöt kun saa tuhanteen nousemaan, niin alkaa syöttömäärä viiteen sataan riittämään. Ei tietenkään kirjaimellisesti noin mene, mutta tarvittava syöttömäärä on suunnilleen se. Paikat pitää olla kunnossa, välys sopivassa paikassa aiheuttaa rikkoontumisen heti.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment