Jahas, liityin itsekin porukkaan jolla vetonivel on kypsä. Oikeanpuolen nivel alkoi naputtamaan pienelle kuormalla melkein kokoajan ja myös suoraan ajettaessa.
Spidan/Löbrö keppi olisi maksanut 330€ + runkopantti. Noi lienee yleensä takuukunnostettuja. Ja niitä taidetaan kunnostaa eri paikoissa. Joku venäläinen oli tilannut noita 4 kpl ja verrannut niitä keskenään.
Tuo tännekin linkattu erillinen NTY merkkinen nivel on ilmeisesti kiinanpojan kamaa ja venäläisten mukaan nivel on tinaa. Joillain se on alkanut täristämään jo muutaman tonnin jälkeen. Ilmeisesti myös suojakumi on korppua. Ajattelin sitten että katson jonkun muun vaihtoehdon.
Venäläisten keskustelua pöyhiessä tuli vastaan eräs tarvikenivel joka on 8 kuulalla toteutettu kuten alkuperäinenkin. Yleensä nuo kiinanivelet on tehty 6 kuulalla.
Tilasin nyt tuollaisen nivelen Puolasta kokeeksi. Hinnaksi tuli noin 90e postikuluineen. Tilaus piti tehdä sähköpostilla.

Jätän tuon paketissa olevan rasvan laittamatta ja korvaan sen tällä Redlinen CV-2 vaseliinilla jota on kehuttu monessa paikassa. Nivelen kumin taidan laittaa suosiosta letkuklemmarilla kiinni.
Spidan/Löbrö keppi olisi maksanut 330€ + runkopantti. Noi lienee yleensä takuukunnostettuja. Ja niitä taidetaan kunnostaa eri paikoissa. Joku venäläinen oli tilannut noita 4 kpl ja verrannut niitä keskenään.
Tuo tännekin linkattu erillinen NTY merkkinen nivel on ilmeisesti kiinanpojan kamaa ja venäläisten mukaan nivel on tinaa. Joillain se on alkanut täristämään jo muutaman tonnin jälkeen. Ilmeisesti myös suojakumi on korppua. Ajattelin sitten että katson jonkun muun vaihtoehdon.
Venäläisten keskustelua pöyhiessä tuli vastaan eräs tarvikenivel joka on 8 kuulalla toteutettu kuten alkuperäinenkin. Yleensä nuo kiinanivelet on tehty 6 kuulalla.
Tilasin nyt tuollaisen nivelen Puolasta kokeeksi. Hinnaksi tuli noin 90e postikuluineen. Tilaus piti tehdä sähköpostilla.

Jätän tuon paketissa olevan rasvan laittamatta ja korvaan sen tällä Redlinen CV-2 vaseliinilla jota on kehuttu monessa paikassa. Nivelen kumin taidan laittaa suosiosta letkuklemmarilla kiinni.
Comment