Announcement

Collapse
No announcement yet.

f01/f11 xdrive vetoakselin kumet edessä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VilleP
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 1945

    Sama Virosta:

    F11 530xd LCI
    S2 Avant

    Comment

    • riparipa
      Bimmer Rookie
      • Nov 2006
      • 91

      oli aivan jäätävän tiukassa nivel vetarissa. ei lähteny vanhalla pultilla vääntämällä. piti rälläköidä.

      napapultissa oli jonkinlainen o-rengas tiiviste ja pultin kierteet oli rasvassa. onkoha tuon asennuksesta mitään ohjetta missään? uuden pultin mukana tuli kanssa o-rengas.

      tänään ois vuorossa kasausvaihe...

      Comment

      • vekkuli
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2005
        • 1280

        Originally posted by VilleP View Post
        Tästä putkasta ei kyllä mitään kannata tilata, 2 viikkoa sitten tilasin pari niveltä. Rahat kelpasi vaan sitten loppui yhteydenpito. Ei vastata maileihin eikä puheluihin. Pitää lähteä 2 viikon päästä perimään rahoja ellei osat tai rahat ole sitä ennen tullut.
        E93 ///M3
        E60 530dA aka M5
        F11 525dA Xdrive
        Tesla model 3 LR MY22

        Comment

        • VilleP
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 1945

          Kymmeniä kertoja tilannut ilman onglemaa.
          F11 530xd LCI
          S2 Avant

          Comment

          • diablo
            Bimmer Rookie
            • Aug 2005
            • 39

            Motonetin liimattava Italian ihme kesti 40tkm.
            Luulin että liimaus oli pettänyt, mutta olikin tullut n. puolen sentin halkeama uran pohjaan liimaussauman yli (90ast liimauksesta). Vähän outoa koska kumi on tosi sitkeää. Hyvä asia on että ei hajoa isosti, joten paskaa ei mene sisäpuolelle, aiastaan rasvat alkaa tulla ulos. Oetiker siteet toimi hyvin.

            Laitoin uuden samanlaisen 80mm kumin. Tällä kertaa letkunkiristimellä tällä. Palloniveleen alhaalla jää 2mm väliä ja anturin johtoon yläpuolella 5mm.

            Pari linkkiä kuviin, 40tkm sitten ja eilen :https://photos.app.goo.gl/XsS6SgmeuBm4YFo58
            Last edited by diablo; 29-09-2023, 10:26.
            F10 530dxA -16
            ex E60 530dA -08 LCI
            ex E39 523iA -96
            Vikakoodinluku, Livedata, E- ja F-sarjat (Rheingold ISTA, ISTA+, INPA)

            Comment

            • kakkoskuski
              Bimmer Rookie
              • Oct 2015
              • 76

              Mulla kesti Motonetin liimattava alle vuoden ja arviolta 20tkm. Se ei myöskään pettänyt liimauksesta vaan vastakkaiselta puolelta.
              Oliskohan nyt kuudes vetarin suojakumin vaihto edessä alle 100tkm aikana mitä tuo on mulla ollut. Tarvis varmaan ottaa nivel irti ja laittaa BMW-original kumi.
              Vetoniveliä vaihdettu tähän mennessä kolme kappaletta.

              Update:
              Meni taas koko nivel vaihtoon ja päälle panin Löbron suojakumin, minkä pitäisi kai olla ihan alkuperäistä vastaava.
              Oli muuten taas NTY nivel perkeleen lujasti lukkosokkansa takana. Ei lähteny millään tuntemallani konstilla tai loitsulla irti. Totteli lopulta rälläkän katkaisulaikkaa.​
              Last edited by kakkoskuski; 21-10-2023, 22:20. Reason: Update

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎