Useampaa F10 käynyt lähiaikoina testailemassa ja kaikissa on kylmänä ensimmäiset vaihdot tosi teräviä vaikka ajaa kuinka pintakaasulla, lämmetessään kyllä vaihtaa täysin huomaamatta kuten kuuluukin.
Koeajossa olleilla on ajettu 200tkm+ eikä laatikkoöljyjä ole vaihdettu niin mietin että korjaantuukohan kyseessä olevat terävät vaihdot enään uusilla öljyillä vai joko on yksinkertaisesti kulunut sen verran että johtuu sieltä? :think
Erikoista sinänsä että vastaan ei ole vielä tullut yhtään yksilöä mihin olisi laatikkoöljyt vaihdettu vaikka on ajettu jopa 300tkm
Perimmäisenä ajatuksena tässä se että onko järkevää sijoittaa väh. yli 5000e enemmän ~100tkm ajettuun vrt. ~200tkm ajettu mistä mahdollisesti saisi laatikon vielä käyttäytyyn nätisti kylmänäkin uusilla öljyillä?
Vertailupohjana appiukon ~50tkm ajettu -13vm 525d jossa vaihdot ovat täysin huomaamattomia kylmänäkin eikä vaihtolaatu juurikaan muutu lämmetessä pl. vaihdon nopeutuminen öljyjen notkistuessa.
Koeajossa olleilla on ajettu 200tkm+ eikä laatikkoöljyjä ole vaihdettu niin mietin että korjaantuukohan kyseessä olevat terävät vaihdot enään uusilla öljyillä vai joko on yksinkertaisesti kulunut sen verran että johtuu sieltä? :think
Erikoista sinänsä että vastaan ei ole vielä tullut yhtään yksilöä mihin olisi laatikkoöljyt vaihdettu vaikka on ajettu jopa 300tkm

Vertailupohjana appiukon ~50tkm ajettu -13vm 525d jossa vaihdot ovat täysin huomaamattomia kylmänäkin eikä vaihtolaatu juurikaan muutu lämmetessä pl. vaihdon nopeutuminen öljyjen notkistuessa.
Comment