Semmoinen tuli todettua että hehku voi olla rikki vaikka ei ole vikakoodeja ja mittaamallakin oli kaikista samat arvot.
Kaikki vaihtamalla loppui kylmästartin rynkytys.
Koitin ruikkia nestettä tuulilasille ja ilmeisesti oli vähissä. Ostin bilteman vihreää hyönteislitkua malliltaan -2c. Yritin ruikkia, mutt mitään ei tullut lasille. Konepelti auki ja bmw: n tuntien siellä oli liitäntä irti konepellissä. No säiliö täyteen vihreää ja mittaristo herjaa edelleen pesunesteen vähyydestä.
Paskaa ainetta vai sensori rikki? No varmaan jos aamulla ei ole poistunut, niin ruikkii kaikki pois ja hakee sinistä honkkarista
Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Eli auto pitää olla liikkeellä, rattia kääntää ja valokytkin vaikka A asennossa. Vilkun ei tarvi olla päällä samaan suuntaan?
Tavallaa tuli jotain kokeiltuakkin mutta ihan kuin ei enää syttyis rattia käännettäessä sillain kuin halogeeni sumareiden kanssa :think
Ensinnäkin tyhmä kysymys, onko se sumari todella aiemmin syttynyt? Ominaisuus taitaa riippua varusteista. Jos se on syttynyt, niin sitten testaisin kuten ajattelit: A-asento, vilkku päälle ja riittävän jyrkkä käännös.
Aiheuttaako ne ledit jotain valituksia palaneista polttimoista? Jos aiheuttaa, niin tuskinpa se auto yrittää niitä edes sytytellä.
Nyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Eli auto pitää olla liikkeellä, rattia kääntää ja valokytkin vaikka A asennossa. Vilkun ei tarvi olla päällä samaan suuntaan?
Tavallaa tuli jotain kokeiltuakkin mutta ihan kuin ei enää syttyis rattia käännettäessä sillain kuin halogeeni sumareiden kanssa :think
Ei kai nää mitään skodia ole missä sumarit leikkii kulmavaloja... eikös näissä adaptive headlighteissä cornering light ole se umpion sisempi valo, ainakin bi-xenonin tapauksessa?
Koitin ruikkia nestettä tuulilasille ja ilmeisesti oli vähissä. Ostin bilteman vihreää hyönteislitkua malliltaan -2c. Yritin ruikkia, mutt mitään ei tullut lasille. Konepelti auki ja bmw: n tuntien siellä oli liitäntä irti konepellissä. No säiliö täyteen vihreää ja mittaristo herjaa edelleen pesunesteen vähyydestä.
Paskaa ainetta vai sensori rikki? No varmaan jos aamulla ei ole poistunut, niin ruikkii kaikki pois ja hakee sinistä honkkarista
Voisin kuvitella, että sensori on rikki, mikäli ainetta kuitenkin tulee lasille.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ensinnäkin tyhmä kysymys, onko se sumari todella aiemmin syttynyt? Ominaisuus taitaa riippua varusteista. Jos se on syttynyt, niin sitten testaisin kuten ajattelit: A-asento, vilkku päälle ja riittävän jyrkkä käännös.
Aiheuttaako ne ledit jotain valituksia palaneista polttimoista? Jos aiheuttaa, niin tuskinpa se auto yrittää niitä edes sytytellä.
No kun aika vahvasti muistelisin että olisi syttynyt orkkis halogeeneilla, voin toki olla väärässäkin Jaa että tosi jyrkän käännöksen vaatii, sitä ei tullu viel ledeil kokeiltua, testataan sitä sit vielä.
Juu aiheutti alussa mutta käyttäjä suppari koodas ne toimivaks, ei herjoja yms
**Myynnissä F11 korisarja halvalla**
Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.
Ei kai nää mitään skodia ole missä sumarit leikkii kulmavaloja... eikös näissä adaptive headlighteissä cornering light ole se umpion sisempi valo, ainakin bi-xenonin tapauksessa?
Se voi olla että olen tohon sekottanut koska tuo ainakin syttyy kun kääntää. Joo ei onneks oo mitään skeidoja
**Myynnissä F11 korisarja halvalla**
Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.
Osaakos kukaan sanoa ratin vaihtojutuista. Kyseessä kylläkin f30 mutta samanlainen on vitosessakin.
Eli autossani on varusteina kaistavahtia ym ja pitäisi olla siis tärinäominaisuus ratissa. Mutta joku on vaihtanut varmaan joskus tilalle jonkin M-sarjalaisen ratin, koska on m1 ja m2 napitkin. Ja antaa vikakoodia ratin tärinästä, että ei tunnista tärinämoottoria ja ei toimi jne, eli tuksin on tärinällinen ratti tämä nykyinen. Hajoituskuvasta katsottuna löytyy jotain tärinämoottoria ja johtosarjaa kyseiseen rattiin, ostanko sen tärinämoottorin ja johtosarjan ja asennan paikalleen, niin pitäisi toimia? Vai voiko sitä jälkiasentaa edes? :think
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Saakos näistä miten laitettua lisää kilsoja jarrupalojen muistuttimeen, menny nollille kilsat ja nyt herjailee kaiken aikaa vaikka paloissa pintaa. Edellinen omistaja muistaakseni sanoi että kerran oli jo lisätty Km määrää kun ei ollut vaihto tarvetta
Saakos näistä miten laitettua lisää kilsoja jarrupalojen muistuttimeen, menny nollille kilsat ja nyt herjailee kaiken aikaa vaikka paloissa pintaa. Edellinen omistaja muistaakseni sanoi että kerran oli jo lisätty Km määrää kun ei ollut vaihto tarvetta
Eipä taida saada lisäiltyä ilman uuden anturin vaihtoa.
Nyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Naapurin autosta ('11 F11) pimeni lämmitys-/ilmastointilaitteen puhallin. Vikakoodi kertoo, että joko siili tai puhaltimen moottori on hajonnut. Tarkoitus olisi tutkia tarkemmin viikonloppuna, mutta kumpikos näistä yleensä hajoaa, siili vai itse puhallin?
Nyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Naapurin autosta ('11 F11) pimeni lämmitys-/ilmastointilaitteen puhallin. Vikakoodi kertoo, että joko siili tai puhaltimen moottori on hajonnut. Tarkoitus olisi tutkia tarkemmin viikonloppuna, mutta kumpikos näistä yleensä hajoaa, siili vai itse puhallin?
Jos pyörii täydellä nopeudella, niin siili. Kannattaa harkita vaihtaako varuiksi molemmat samalla kertaa yhdellä purkamisella.
Comment