Käytin katsastuksessa ja hyväksytty tuli.
Takana oli kuulemma väljää sivusuunnassa, mutta ei tarkemmin eritellyt missä osassa. Näytti kuitenkin heiluttelemalla, että alkavaa välystä on.
Mikä osa kyseessä ja millainen operaatio kyseessä?
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Raimo Miettinen View PostNyt näyttäisi siltä, että kuva selkeytyi päivän mittaan ja varsinkin kun pilvisyys väheni. Aiheuttaako märkä ja pilvinen keli helpommin sen, että kamera ei pysty tulkitsemaan ympäristöä hyvin?
Leave a comment:
-
Night vision on uusi ominaisuus mulle, joten saattoi olla että huolestuin turhaan. Nyt näyttäisi siltä, että kuva selkeytyi päivän mittaan ja varsinkin kun pilvisyys väheni. Aiheuttaako märkä ja pilvinen keli helpommin sen, että kamera ei pysty tulkitsemaan ympäristöä hyvin?
Kojelautakamera on kaksipuoliteipillä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Raimo Miettinen View PostLiimasin kojelautakameran taustapeilin taakse, mutta ei kait se tätä kautta hyödynnä mitään tietoa sentään?
Leave a comment:
-
Originally posted by Raimo Miettinen View PostNight vision näyttää lämpökuvaa hieman heikosti. Tuntuu ettei kirkkautta säätämällä saa toivottua terävyyttä vaan kuva jää liian hailakaksi.
Muuttui tässä pari päivää sitten. Mistähän mahtaa johtua? Mitä kaikkea tuo hyödyntää autossa? Liimasin kojelautakameran taustapeilin taakse, mutta ei kait se tätä kautta hyödynnä mitään tietoa sentään?
Leave a comment:
-
Night vision näyttää lämpökuvaa hieman heikosti. Tuntuu ettei kirkkautta säätämällä saa toivottua terävyyttä vaan kuva jää liian hailakaksi.
Muuttui tässä pari päivää sitten. Mistähän mahtaa johtua? Mitä kaikkea tuo hyödyntää autossa? Liimasin kojelautakameran taustapeilin taakse, mutta ei kait se tätä kautta hyödynnä mitään tietoa sentään?
Leave a comment:
-
Pumpun ikään vaikuttaa merkittävästi myös se kuinka täynnä/tyhjänä tankkia pitää.
Leave a comment:
-
Originally posted by Kahimooni View PostMissä malleissa tuo hajoaa? Mun F11 525 3,0 -10 on nyt 320 tkm vanha ja ei tuommoista vikaa vielä ole löytynyt.
Ellei toistaiseksi autossasi ole vikaa, ei ennakoivaan korjaamiseen ole mitään tarvetta.
Leave a comment:
-
Originally posted by JaniLap View PostPohdintasi on hyvin aiheellinen ja looginen, ja kun tällaiset lämpenemiseen liittyvät viat kohdistuvat polttoaineen käsittelyjärjestelmään, niin ainakin itse suosittelen turvallisuussyistäkin menemään varmuusvara edellä eli vaihtamaan koko pumpun, vaikka kustantaakin enemmän kuin tee-se-itse liittimen korjaus.
Onko helppo vaihtaa itse? Mistä kannattaa hankkia? Paljonko maksaa keskimäärin huollossa teetätettynä?
-K
Leave a comment:
-
Originally posted by Kosta87 View PostTulikin tuossa mieleen että voiskos toi pumppu alkaa kuitenkin tulemaan määränpäähänsä kun nämä piuhat lämpiää ja sulattaa liitintä? Onko tämä vain vian oire? Jos alkaa ikääntyessään viemään ampeereita enemmän ja tästä syystä lämpeneminen. Perk. Kai se on varmuudeks uusi pumppu tilattava..
Leave a comment:
-
Originally posted by Kosta87 View PostEipä tuo hommana ollut kummoinen. Säästipä satoja euroja.
Leave a comment:
-
Originally posted by Kosta87 View PostItse itselleni vastaten. Otin pumpun liittimen irti ja alta paljastu sulanut reikä liittimessä jossa pumpun 2napaiset nastat ovat. Johtoja pysty vetään tankista sen verran että katkaisin liittimen välistä pois ja yhdistin suoraan piuhoihin. Liittimeen jossa reikä niin erikois silikoonilla liitin täyteen mäskiä ja homma pelaa. Veikkaampa että näitä ongelmia on myös muidenkin liittimissä. Ilmeisti nastat vaan lämpee niin paljon että sulattaa liitintä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Kosta87 View PostAamulla taas ilmeni käynnistysongelmaa. Takapenkki irti ja tankin kumitulppa irti. Pumpun liitintä heiluttamalla käyntiin. Onko joku korjannut tuon liittimen muutakuin vaihtamalla koko pumpun? Viiituttaa vaihtaa koko hässäkkä kun vika siinä liittimessä.
Leave a comment:
Leave a comment: