F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Takimmainen etualatukivarsi vaihdettu, jarrujen tärrääminen ei poistunut kokonaan vaan vielä tärrää. Saako noita itse tsekkattua mitenkään vai onko varmuudella vika etulevyissä? Turhaan ei viitsisi ostaa ~300€ levyjä ja paloja kun auton pysähtymisessä ja jarrutasopainossa ei ole mitään vikaa.
-
Originally posted by pyroz View PostLähes aina nuo herjat johtaa huonoon akkuun. Latausjännitteet kuulostaa normaaleilta juurikin jarruenergian talteenotolla varustetulle autolle.
Miettimään jäin, että kannattaako jarruenergia koodauttaa pois vai meneekö uudella akulla se viitisen vuotta kunhan käyttää webastoa järjellä? Talvella automme saa lämmetä lähes päivittäin työssä tallissa joten aivan kylmänä akku ei joudu olemaan.
Leave a comment:
-
Takapönttöjen poisto? Tilalle tulis suora ränni. Muuttuuko hirveesti äänimaailma? Dp tulossa ens kuussa. Autona 535d
Leave a comment:
-
Onko jakopäänremontteja teettäneet saanut goodwilliä noista? Jos on niin millä kilometreillä auto ja vaikuttaako huoltokirja kuinka paljon?
Leave a comment:
-
Moottorin
N57D30T1 alipainepumppu, kokemuksia pumpun vaihtamisesta?
Leave a comment:
-
Originally posted by alspe View PostTänään '10 F10 antoi valituksen charging failure tai low charging (vaimon ajossa). Sen jälkeen taas toimi normaalisti. Katselin salavalikosta niin tyhjäkäynnillä jännite 14,0V, normaalissa ajossa vain 13,2V ja moottorijarrutuksessa 14,7V.
Onko tuo nyt jarruenergian talteenotto eli latausta ei ole koodattu käyttöön vai onko lataus 13,2V ajossa muutenkin liian alhainen? Koodaus pois käytöstä varmaan kannattaa ennen talvea kun webasto on käytössä ja ajot melko usein pätkä-ajoa.
Leave a comment:
-
Tänään '10 F10 antoi valituksen charging failure tai low charging (vaimon ajossa). Sen jälkeen taas toimi normaalisti. Katselin salavalikosta niin tyhjäkäynnillä jännite 14,0V, normaalissa ajossa vain 13,2V ja moottorijarrutuksessa 14,7V.
Onko tuo nyt jarruenergian talteenotto eli täyslatausta ei ole koodattu käyttöön vai onko lataus 13,2V ajossa muutenkin liian alhainen? Koodaus pois käytöstä varmaan kannattaa ennen talvea kun webasto on käytössä ja ajot melko usein pätkä-ajoa.Last edited by alspe; 05-09-2018, 14:45.
Leave a comment:
-
Originally posted by pyyn0 View PostTää nyt on mutuilua, mutta e60/61 oli tuo ongelma että kun vedenpoisto kaukalot meni tukkoon niin vesi tuli repsikan jalkatilaan sieltä kaapeliläpiviennin kautta. Ettei F10/11 ois sama juttu?
edit: huollosta kuultua, sisätilan lämmittimen johdot vedetty jonkun suljettavan luukun kautta. Luukku auki -> vedet sisään. Ei vuoda enää.
Leave a comment:
-
Originally posted by sportpug25 View PostOnko kenelläkään tullut vettä sisään apukuljettajan puolella EDESSÄ?
Itse huomasin, että kangasmaton alta oli aivan kosteana verhous. Tuli samassa yhteydessä sitten toimenpiteenä putsattua molemmilta puolita konetilasta vedenpoiston alapäät, joissa oli varmasti 20cm paksuudelta lehtiä ja jo maatunutta roskaa. Olisikohan voinut tulla tuolta läpiviennin kautta, vai onko näissä joku toinen vuotopaikka yleinen?
Ovien tiivisteet katsoin ja ne eivät ainakaan näyttäneet vuotavan.
Vettähän tässä tuli muutamana päivänä todella reilusti ja tuohan ei tuolta pääse haihtumaan, vaikka ei heti huomaisi...
Leave a comment:
-
Tänä vuonna tulee 40v. Täyteen ja "linttoja" en enää kaipaa, BTDT. Vähän madallusta ja isompaa vannetta kyllä kaipaisin f11:seen. Eibachilta sais eteen -25mm jouset. Löytyykö salon seudulta / varsinais-suomesta perän laskijaa oikealle tasolle keulan kanssa?
Leave a comment:
-
Onko kenelläkään tullut vettä sisään apukuljettajan puolella EDESSÄ?
Itse huomasin, että kangasmaton alta oli aivan kosteana verhous. Tuli samassa yhteydessä sitten toimenpiteenä putsattua molemmilta puolita konetilasta vedenpoiston alapäät, joissa oli varmasti 20cm paksuudelta lehtiä ja jo maatunutta roskaa. Olisikohan voinut tulla tuolta läpiviennin kautta, vai onko näissä joku toinen vuotopaikka yleinen?
Ovien tiivisteet katsoin ja ne eivät ainakaan näyttäneet vuotavan.
Vettähän tässä tuli muutamana päivänä todella reilusti ja tuohan ei tuolta pääse haihtumaan, vaikka ei heti huomaisi...
edit: huollosta kuultua, sisätilan lämmittimen johdot vedetty jonkun suljettavan luukun kautta. Luukku auki -> vedet sisään. Ei vuoda enää.
Leave a comment:
-
Merkkiliikkeessä kait, ovat kauppaamassa hälle kovasti uutta laatikkoa..
Leave a comment:
Leave a comment: