Originally posted by MajorDrake
View Post
Tarkoitukseni oli ajaa suuttimille Smooth Running Control, että olisin nähnyt korjausarvoista jotakin, mutta käytännössä moottori pysyi sen verran lyhyitä ja vaihtelevanmittaisia jaksoja käynnissä, ettei seurannasta tullut mitään.
Samasta syystä perusteellisempi livedatan seuranta jäi haaveeksi, mutta ainakin rail-paineet näyttivät olevan riittävät, kaasupolkimen asentotunnistin toimii oikein ja hiukkassuodattimen suunnalta en mitään ihmeempää tukkoisuutta havainnut. Tankin suunnalta ainetta näytti kulkevan ja pumppujen käyttö onnistui ongelmitta.
Haastava homma. Auto on tuore ja hyvin siistissä kunnossa, sekä selvästi ollut hyvällä huolenpidolla.
Lähtökohtaisesti oletin että tallentuneista vikakoodeista ja lyhyiden käyntijaksojen aikana syntyvistä vikakoodeista olisi jotakin järkeenkäypää pystynyt päättelemään - mutta ei, kun moduulit hienosti vihreinä ja ainoastaan itse aiheutettuja ja loogisia vikakoodeja sain näkyviin.
Akku oli finaalissa varmasti lukuisten käynnistysten ja virtojen päälläpidosta johtuen, ja alussa oletin että voisi johtua siitäkin, mutta kun laitettiin täysi aku konttiin, niin mikään ei oikeastaan muttunut. Sepä olisikin ollut liian yksinkertainen keisi.
Jospa se kakkossuutin sitten olisi tämän murheen taustalla - toivottavasti.
Comment