Suuttimet viety testaukseen, ja muiden kiireiden vuoksi ensi viikolla jatketaan harjoituksia.
F11 525 DA Xdrive - ei pysy käynnissä. *VIKA KORJATTU*
Collapse
X
-
-
Suuttimien huollon jälkeen käynti on siis edelleen hyvin lyhyttä ja kun antaa kaasua niin loppu tulee nopeammin?
Vilkaisitteko huviksenne palotilaan kun suuttimet oli irti? Tiedän että kuulostaa huvittavalta, mutta kerrankos sieltäkin jokin odottamaton voisi moikata.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Suuttimia ei ole vielä asennettu takaisin, testitulokset tulivat vasta. Huomenna ruuvaillaan ne kiinni, ja toki kurkitaan sen mitä näkee (ja tod näk irtiottaessa asentaja katsonutkin).Originally posted by JaniLap View PostSuuttimien huollon jälkeen käynti on siis edelleen hyvin lyhyttä ja kun antaa kaasua niin loppu tulee nopeammin?
Vilkaisitteko huviksenne palotilaan kun suuttimet oli irti? Tiedän että kuulostaa huvittavalta, mutta kerrankos sieltäkin jokin odottamaton voisi moikata.
Comment
-
Eikö nyt kannattaisi kokeilla ottaa sillä testolla livedataa tuolta talteen jos siitä saisi jotain irti?Originally posted by aaronp View PostEi vielä, ens viikko menee hiljaiseloa ja sen jälkeen pakko lähteä purkamaan atomeiksi tota, ja ensin mitataan paineet toki.
Oliko suuttimet testattu myös sähköisesti?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Ehdottomasti kaikki kannattaa, ja jos jollakulla on ko. laitteet niin rahaa vastaan tätä palvelusta ostetaanOriginally posted by fraatti View PostEikö nyt kannattaisi kokeilla ottaa sillä testolla livedataa tuolta talteen jos siitä saisi jotain irti?
Oliko suuttimet testattu myös sähköisesti?
Nyt mulla on vaan se tilanne, että itsellä ei ensi viikolla riitä aika lähteä syvemmin tutkimaan ja asentajakin on lomilla.
Mutta toki testauksella livedatat jne. ehditään tekemään, jos vaan siihen osaava kaveri löytyy kera laitteiden (esim. JaniLap jne?)
Suuttimista tuli kunnon testiraportti, jota en ehtinyt kuin kansilehdestä vilkaisemaan ja nyt se on tuolla korjaamolla. Täytyy kuvata se tänään, ja laittaa vaikka tulokset tänne. Itse en oikein ymmärrä noista spekseistä niin, että osaisin yksittäisiä arvoja ammattimaisesti tulkita ja kuten kirjoitin, paremmat ammattilaiset ovat nyt reissun päällä.
Comment
-
Ilmoita jahka saat auton käytikuntoiseksi ja jos haluat että tuota logia tutkitaan mun toimesta. Pystynen ottamaan ehjästä autosta verrokkidataa. Olettaen tietysti että testo pelaa myös N57:n kanssa. Ei ole tullut kokeiltua aikaisemmin.Originally posted by aaronp View PostEhdottomasti kaikki kannattaa, ja jos jollakulla on ko. laitteet niin rahaa vastaan tätä palvelusta ostetaan
Nyt mulla on vaan se tilanne, että itsellä ei ensi viikolla riitä aika lähteä syvemmin tutkimaan ja asentajakin on lomilla.
Mutta toki testauksella livedatat jne. ehditään tekemään, jos vaan siihen osaava kaveri löytyy kera laitteiden (esim. JaniLap jne?)
Suuttimista tuli kunnon testiraportti, jota en ehtinyt kuin kansilehdestä vilkaisemaan ja nyt se on tuolla korjaamolla. Täytyy kuvata se tänään, ja laittaa vaikka tulokset tänne. Itse en oikein ymmärrä noista spekseistä niin, että osaisin yksittäisiä arvoja ammattimaisesti tulkita ja kuten kirjoitin, paremmat ammattilaiset ovat nyt reissun päällä.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Tuossa nick aaronp F11 ajokissa on N47 -kone (525d), mutta joka tapauksessa TESTO toimii hyvin myös F-sarjalaisissa. Juuri loggasin yhdestä B47-moottorista livedataa.Originally posted by fraatti View PostPystynen ottamaan ehjästä autosta verrokkidataa. Olettaen tietysti että testo pelaa myös N57:n kanssa. Ei ole tullut kokeiltua aikaisemmin.
Tilanteen mukaan voin minäkin tulla jälleen ihmettelemään. Pääasia että tätä mysteeriä saataisiin vähitellen ratkeamaan.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment