Suuttimet viety testaukseen, ja muiden kiireiden vuoksi ensi viikolla jatketaan harjoituksia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 525 DA Xdrive - ei pysy käynnissä. *VIKA KORJATTU*
Collapse
X
-
Suuttimien huollon jälkeen käynti on siis edelleen hyvin lyhyttä ja kun antaa kaasua niin loppu tulee nopeammin?
Vilkaisitteko huviksenne palotilaan kun suuttimet oli irti? Tiedän että kuulostaa huvittavalta, mutta kerrankos sieltäkin jokin odottamaton voisi moikata.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostSuuttimien huollon jälkeen käynti on siis edelleen hyvin lyhyttä ja kun antaa kaasua niin loppu tulee nopeammin?
Vilkaisitteko huviksenne palotilaan kun suuttimet oli irti? Tiedän että kuulostaa huvittavalta, mutta kerrankos sieltäkin jokin odottamaton voisi moikata.
Comment
-
-
Originally posted by aaronp View PostEi vielä, ens viikko menee hiljaiseloa ja sen jälkeen pakko lähteä purkamaan atomeiksi tota, ja ensin mitataan paineet toki.
Oliko suuttimet testattu myös sähköisesti?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostEikö nyt kannattaisi kokeilla ottaa sillä testolla livedataa tuolta talteen jos siitä saisi jotain irti?
Oliko suuttimet testattu myös sähköisesti?Nyt mulla on vaan se tilanne, että itsellä ei ensi viikolla riitä aika lähteä syvemmin tutkimaan ja asentajakin on lomilla.
Mutta toki testauksella livedatat jne. ehditään tekemään, jos vaan siihen osaava kaveri löytyy kera laitteiden (esim. JaniLap jne?)
Suuttimista tuli kunnon testiraportti, jota en ehtinyt kuin kansilehdestä vilkaisemaan ja nyt se on tuolla korjaamolla. Täytyy kuvata se tänään, ja laittaa vaikka tulokset tänne. Itse en oikein ymmärrä noista spekseistä niin, että osaisin yksittäisiä arvoja ammattimaisesti tulkita ja kuten kirjoitin, paremmat ammattilaiset ovat nyt reissun päällä.
Comment
-
-
Originally posted by aaronp View PostEhdottomasti kaikki kannattaa, ja jos jollakulla on ko. laitteet niin rahaa vastaan tätä palvelusta ostetaanNyt mulla on vaan se tilanne, että itsellä ei ensi viikolla riitä aika lähteä syvemmin tutkimaan ja asentajakin on lomilla.
Mutta toki testauksella livedatat jne. ehditään tekemään, jos vaan siihen osaava kaveri löytyy kera laitteiden (esim. JaniLap jne?)
Suuttimista tuli kunnon testiraportti, jota en ehtinyt kuin kansilehdestä vilkaisemaan ja nyt se on tuolla korjaamolla. Täytyy kuvata se tänään, ja laittaa vaikka tulokset tänne. Itse en oikein ymmärrä noista spekseistä niin, että osaisin yksittäisiä arvoja ammattimaisesti tulkita ja kuten kirjoitin, paremmat ammattilaiset ovat nyt reissun päällä.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostPystynen ottamaan ehjästä autosta verrokkidataa. Olettaen tietysti että testo pelaa myös N57:n kanssa. Ei ole tullut kokeiltua aikaisemmin.
Tilanteen mukaan voin minäkin tulla jälleen ihmettelemään. Pääasia että tätä mysteeriä saataisiin vähitellen ratkeamaan.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Comment