Railin pyynnin ja toteuman vertailu kertoo paljon. Sivustahuutaen, onko tankissa olevan dieselin laatu tarkistettu, ettei olisi "huonoa"?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 525 DA Xdrive - ei pysy käynnissä. *VIKA KORJATTU*
Collapse
X
-
Tässä railpaineet näyttävät jotakuinkin sellaisille mitä kuvittelisinkin niiden olevan tyhjäkäynnillä. Muistelen että omassa autossa paineet olisivat olleet öbaut samanlaisia. Olettaisin että vaihdetut osat ovat oikeanlaisia?
Jotta datasta saa sen oleellisen irti tarvii näkyvissä olla vain hetki startista sammumiseen. Muu vain sekoittaa pakkaa. Jos saat dataa ulos myös tuosta toisesta autosta niin voi koittaa tulkita dataa myös, jos sitä pääsee zoomailemaan oman mielensä mukaan niin se helpottaa kummasti.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by Jacques View PostRailin pyynnin ja toteuman vertailu kertoo paljon. Sivustahuutaen, onko tankissa olevan dieselin laatu tarkistettu, ettei olisi "huonoa"?
Ja niin, vaihdetut osat on alkuperäisosia runkonumeron perusteella ostettuna, eli todennäköisyys väärälle on matala.
Jokatapauksessa autosta on nyt otettu dataa se pihalle mitä otetaan, ensi viikon alussa aletaan työstämään sitä kuntoon ”tosissaan”, eli kaikki fokus on tuossa ja tehdään niin kauan kuin tarve on. Enää ei viitti seisottaa, kohtahan alkaa nelikkokelitkin :-)Last edited by aaronp; 11-09-2018, 17:40.
Comment
-
-
Originally posted by arben View PostJoku jälkeenpäin asennettu hälytin temppuilee? Toki jossei kestä kaasua painaa kuvittelisi vian olevan polttoainepuolella..
Originally posted by atcc View PostHakuammuntaa, mutta onko tarkistettu pa suodattimen vaihdon yhtydessä onko vettä polttoaineen seassa?
Originally posted by BMW525Xda View PostIlmamassamittari ?
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostIMM ei yleensä anna vikakoodia rikkoutuessaan. Ainakin testaisin vastaavalla toisesta moottorista.
Nyt kun pa-puoli on käyty pitkälti läpi, ensi viikolla aloitettavissa hommissa fokus on nimenomaan ilmapuolella. Katsotaan toki tuokin 100% varmaksi silloin.
Comment
-
-
Jo kone käy ilman imusarjaakin niin mihin ihmeeseen se sitten tarvii ilmamäärämittarin tietoa? Aivan, ei mihinkään. Ei tuo tarvi kuin polttoainetta sylinteriin. Käy myös ilman pakosarjaa.
Kyllä se nyt saattaa olla niin että tuo määränsäädin tuuttaa liikaa ainetta koneelle riippumatta siitä ohjataanko sitä mitenkään vai ei ja paineensäädin ei saa hommaa pidettyä kurisssa?
Korkeaapainetta kone voinee kompesoida johonkin rajaan saakka pienentämällä ruiskutusaikaa. Kuitenkin jossainkohtaa raja voi tulla vastaan ettei suuttimet sitten vai enää ehdia aukeamaan riittävän nopeasti tai joku bitti menee poikittain? Jotenkin tulee mieleen bugi DDE softassa :think Referenssiauton käynnistymisessä on nähtävillä se että ruiskutusmäärä pienenee jatkuvasti kun käynti jatkuu.
Ihmetyttää sekin että miksi sitten pyynti ja toteuma railpaineelle olisi 500bar vaikka vastaavassa toisessa se on öbaut 300bar.
Nähtävillä olevista datoista ei voi päätellä että raketoiko railpaine ennen vai jälkeen kun suuttimet ovat laitettu 0 pyynnille.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by aaronp View PostJoo on se siis pöydälle otettu ja silmämääräisesti tsekattu ehjäksi.
Nyt kun pa-puoli on käyty pitkälti läpi, ensi viikolla aloitettavissa hommissa fokus on nimenomaan ilmapuolella. Katsotaan toki tuokin 100% varmaksi silloin.
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostJo kone käy ilman imusarjaakin niin mihin ihmeeseen se sitten tarvii ilmamäärämittarin tietoa? Aivan, ei mihinkään. Ei tuo tarvi kuin polttoainetta sylinteriin. Käy myös ilman pakosarjaa.
Kyllä se nyt saattaa olla niin että tuo määränsäädin tuuttaa liikaa ainetta koneelle riippumatta siitä ohjataanko sitä mitenkään vai ei ja paineensäädin ei saa hommaa pidettyä kurisssa?
Korkeaapainetta kone voinee kompesoida johonkin rajaan saakka pienentämällä ruiskutusaikaa. Kuitenkin jossainkohtaa raja voi tulla vastaan ettei suuttimet sitten vai enää ehdia aukeamaan riittävän nopeasti tai joku bitti menee poikittain? Jotenkin tulee mieleen bugi DDE softassa :think Referenssiauton käynnistymisessä on nähtävillä se että ruiskutusmäärä pienenee jatkuvasti kun käynti jatkuu.
Ihmetyttää sekin että miksi sitten pyynti ja toteuma railpaineelle olisi 500bar vaikka vastaavassa toisessa se on öbaut 300bar.
Nähtävillä olevista datoista ei voi päätellä että raketoiko railpaine ennen vai jälkeen kun suuttimet ovat laitettu 0 pyynnille.
Ihmetyttää kyllä jos joku ohjainpurkki ajosta hukkaa bitin.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostKyllä se johonkin ilmamäärän tietoa tarvitsee, luulen ainakin.
Ihmetyttää kyllä jos joku ohjainpurkki ajosta hukkaa bitin.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostM550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment