Originally posted by fraatti
View Post
Auton käyntiin anturin vikaantuminen ei vaikuta - ainakaan siten etteikö moottori pysyisi käynnissä.
Öljymäärän mittaaminen kestää sen verran kauan, että tällä hetkellä se jää kesken ja siksi saattaa herjata tapahtuneesta.
Muut vaatimukset öljymäärän mittaamiseksi ovat seuraavat:
- Oil temperature at operating temperature.
- Engine at idle or driving.
-the result is available after one minute if the measurement is started manually (see Owner's Handbook)
-while driving, the result will take at least 20 minutes (depending on driving style)
Mitä tulee noihin rail-paineiden nousuihin, niin itse kun niitä testerillä useita kertioja seurailin, niin muistelen paineiden pysyneen selvästi vakaampina. En siis itse todennut että paineet olisivat merkittävästi nousseet siinä vaiheessa kun kone hyytyi - ainakaan siten että olisin itse niihin kiinnittänyt erityisempää huomiota.
Comment