Originally posted by Sisäänajettu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikä mahtaa olla 09/2014 valmistetun 518d LCI:n etujarrupalojen oikea osanumero bmwfans antaa kolmea eri osanumeroa:
34116858047
34116796844
34116872632
Toinen kysymys on, että kumpi on oikea pyöränlaakerin osanumero eteen:
31206850158
31206872888Last edited by Sisäänajettu; 16-09-2019, 19:28.
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostMikä mahtaa olla 09/2014 valmistetun 518d LCI:n etujarrupalojen oikea osanumero bmwfans antaa kolmea eri osanumeroa:
34116858047
34116796844
34116872632
Toinen kysymys on, että kumpi on oikea pyöränlaakerin osanumero eteen:
31206850158
31206872888F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostJos tietää rungonnron 7 viimeistä niin sitten osaa sanoa että mikä sinne kuuluu.
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostJoo, unohtui tuo tosiaan mainita, eli D786481
Tarvit lisäksi sen kuluneisuusanturin johdon.
Sanokaas joku mihin tämä perustuu "To vehicles more than 48 months old:
- Replace retaining spring" ? En ole vaihtanut tuota vielä mihinkään...
Etulaakeri olikin hiukan kinkkisempi ja tuo bmwfans tuotti varsin erikoisen tuloksen.
Tässä kuitenkin oikea, 31 20 6 872 888
Tämä bemarin virallinen katalogi piti tuon osalta paremmin kutinsa.
Tuossa esim fag:n tekele: https://aeromotors.fi/kataloog/artic...13-6496-00-fag
Pitääkö pyöränlaakeri jo tälläistä ääntä? Ei nää näytä olevan ikuisia....
Last edited by fraatti; 16-09-2019, 22:49.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostSanokaas joku mihin tämä perustuu "To vehicles more than 48 months old:
- Replace retaining spring" ? En ole vaihtanut tuota vielä mihinkään...E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View Post34116858047 koska sulla ei oo korean versiota
Tarvit lisäksi sen kuluneisuusanturin johdon.
Sanokaas joku mihin tämä perustuu "To vehicles more than 48 months old:
- Replace retaining spring" ? En ole vaihtanut tuota vielä mihinkään...
Etulaakeri olikin hiukan kinkkisempi ja tuo bmwfans tuotti varsin erikoisen tuloksen.
Tässä kuitenkin oikea, 31 20 6 872 888
Tämä bemarin virallinen katalogi piti tuon osalta paremmin kutinsa.
Tuossa esim fag:n tekele: https://aeromotors.fi/kataloog/artic...13-6496-00-fagLast edited by Sisäänajettu; 16-09-2019, 22:53.
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostKiitoksia! Onko Snr:än laakerit ok ? Omassa (391tkm korilla ajettu) nuo laakerit alkanut ääntämään hieman korkeammilla taajuuksilla ja varsinkin uudella asfaltilla kuuluu selkeä ääni kabiiniim, ujeltavan luonteinen ääni siis, ja tietyissä nopeuksissa pahempi (90km/h selkein)
Pitääkö pyöränlaakeri jo tälläistä ääntä? Ei nää näytä olevan ikuisia.... tässä 157tkm...
En osaa sanoa SNR:n laadusta mitään. Alkuperäinen on FAGin tekele ja itse olen suosinut sitä, INAa tai SKF:ää jos vain on saatavilla jotain noista.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostRetaining spring vaikuttaa ainakin tietyissä tilanteissa jarrujen vinkumiseen. Uusi jousi poistaa siis.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostEiköhän tuo perustu vain siihen, että metallin väsyessä jousivoima pienenee ja palat voi alkaa kolista. Vaihtaa, jos jotain oireita ilmenee.
Joskus vastaan on tullut auto missä tuo on kadonnut jonnekin maantielle. Tosiaan satulat alkavat kolisemaan tuolloin kun satulat hemputtelevat tuolla vapaasti. Tosin itse en ole koskaan vanhoissakaan romuissa nähnyt niin heikkoa jousta etteikö se olisi vielä ajanut tehtäväänsä. :thinkF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostPitkään on sitten rullanneet jos ei oo koskaan vaihdettu. :think
Pitääkö pyöränlaakeri jo tälläistä ääntä? Ei nää näytä olevan ikuisia.... tässä 157tkm...
En osaa sanoa SNR:n laadusta mitään. Alkuperäinen on FAGin tekele ja itse olen suosinut sitä, INAa tai SKF:ää jos vain on saatavilla jotain noista.
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostEi noin pahassa kunnossa vielä, aika minimaalista ääntä, mutta häiritsevää. Hyvä nuo on vaihtaa samalla kun levyt ja palat vaihtaa
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Sain Istan viimein pelaamaan ja lukaisin vikakoodit, haluaako joku vielä suomentaa, missä on siis viat.
- EGR venttiili ainakin viallinen
- Lambda anturi viallinen katalysaattorin lähellä ? (Osanumeroa?)
- Jäähdytyskennon läpät, nuo on ne läpät siis keulassa, nämä ilmeisesti poistettu, kuten keulasta näkyy
- Imusarjan läppien joku rikki??
- Lisävesipumppu kärähtänyt ? (Mitä varten tämä on, tulee lämmintä ja moottori pysyy 100 asteessa ?
BMW i3 60Ah REx -14
Ex. Volkswagen Golf GTE -15 | BMW F10 LCI 518d M-Sport -15 | BMW E87 LCI 123d -08 | BMW E46 330i M-Sport II -02
Comment
-
Comment