Originally posted by MajorDrake
View Post
Mikä tuossa tarkalleen ottaen hajoaa? edit. vastus lopettaa toiminnan.
Onko tuossa itse narussa joku vastus sisällä vai mikä lämmityksen hoitaa? edit. vastus putken ympärillä.
Onko osaa parannettu vai millätapaa tuon vian uusiutuminen on estetty? Vai onko onko tuon hajoaminen "ominaisuus"? Osanumero on ainakin pysynyt samana.
Hoitaako DDE tuon pytyn toimintaa vai onko siellä oma matolaatikko tuota vasten? edit. on oma SCR-boksi
Tietääkö kukaan mikä tässä narunvaihtamisessa on niin kovatöistä vai joutuuko tuossa ottamaan tankkia tms alas että narun saa kukemaan oikeasta paikasta? edit. Sweduilta löytyi tietoa asiasta(google translate) eli tankkia pois jne...:
They switched the electric heating hose and feed module to SCR, priced on parts 6450 SEK + work 6200 SEK, it's the hose that is about 4 meters, which has been tightest most of the time, you have to pick up many parts under the car incl. diesel tank, encoding / programming / activation of the SCR system and testing of the system is less than 30 km. The catalytic converter and the dosing pump have passed.

Itse narusta:

Siitä mahdollisesti aiheutuvat koodit:
8051C5 Metering line heating, activation: Short circuit to ground.
DDE: 2C3000 SCR System, diagnosis feedback: Status transfer, OBD system fault from SCR control unit to DDE
SCR: 80518A Metering line heating, activation: Line disconnection
Resistanssi narulla pitäisi olla 2.64 - 2.10 Ohmia (nimellisteho 12 v jännitteellä 60W)
Tuon lämmityksen toiminta lyhyesti: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f...ine/1VnXjDuDC4
Ja vielä itse naru:

Leave a comment: