Joo...ihan pitäisi kyllä plug and play olla tuo homma...Onkohan irroitettu ja kytketty oikein?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
Vastataan ihan yleisesti kaikille, että akkua ei ole vaihdettu wetterillä, mutta akkuliikkeessä ja Launchin testerillä on koodattu vaihto.
perän tasosäätö tosiaan alkanut oireilemaan pikkuhiljaa, ensimmäisillä kovemmilla pakkasilla ensimmäisen kerran, mutta silloin oli orkkisakku ja ei jäänyt päälle tuo vika.
ensin tosiaan laski perän tonttiin ja nosti laiskasti ylös ja jossain kohti perä jäi alas.
siitä se tosiaan saatiin pakotettua ylös jo jonkin aikaa toimikin.
nyt tosin perä jää puolitankoon, vikakoodia antaa tasosäädön korkeasta jännitteestä.
tähän mennessä ainoa konkreettinen ollut, että käyttää akkua irti.
Last edited by Janna; Yesterday, 06:22.
Comment
-
-
Originally posted by Janna View Posttähän mennessä ainoa konkreettinen ollut, että käyttää akkua irti.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View Post
Akkuasia ei liity tilanteeseen millään tavalla. Irroita kompressori ja vaihda kuivaimen perässä sijaitseva tyhjennysventtiili.
no näin mietin itsekin, että noinkohan liittyy, mutta mainitsin asian, koska oireili alkoi sen jälkeen.
Tämä kuulostaisi järkevältä vaihtoehdolta.
Comment
-
Comment