Katoin tuon autobildin testivideon. Kylläpä nahkahousu vuolaasti kehuu uutta vitosta . Kyllä tämä kokonaisuus tässä autossa miellyttää itseä hetki hetkeltä enempi. Jännä päästä sitten koeajamaan tuota kevättalvesta...
Montako kuukautta tuohon menee vielä lisää, että ensimmäiset toimitukset alkaa Suomessa ?
Peesaan kyllä Marttia siinä, että ei niitä ensimmäisiä tehtaalta rullattuja kannata ostaa. Jos vaan kantti kestää, niin odottelee sinne 09/2011 asti, jolloin alkaa taas seuraavan vuoden tuotanto. Niissä autoissa periaatteessa ainakin törkeimmät mokat on jo korjattu
Peesaan kyllä Marttia siinä, että ei niitä ensimmäisiä tehtaalta rullattuja kannata ostaa. Jos vaan kantti kestää, niin odottelee sinne 09/2011 asti, jolloin alkaa taas seuraavan vuoden tuotanto. Niissä autoissa periaatteessa ainakin törkeimmät mokat on jo korjattu
Maaliskuussa tulee jo ensimmäiset, joilla tuotantoa harjoittelevat.
Ja harvalla on myöskään kanttia odottaa yhtä ylimääräistä vuotta.
jaa täällä odotellaan jo tech updatea ja faceliftiä :think mahtaako nyt niin kauheasti lastentaudit onnellisia omistajia puristaa, sen kun vie takuunalaisen auton korjaukseen jos on aihetta ja kiukuttelee sijaisauton kuluitta tilalle?
jaa täällä odotellaan jo tech updatea ja faceliftiä :think mahtaako nyt niin kauheasti lastentaudit onnellisia omistajia puristaa, sen kun vie takuunalaisen auton korjaukseen jos on aihetta ja kiukuttelee sijaisauton kuluitta tilalle?
Kyllä mahtaa ja ihan hatusti. Omat E39/E61:n kanssa saa/sai leikkiä korjaamojen kanssa ihan tarpeeksi.
Muutakin tekemistä kuin juosta korjaamoilla.
Autopolitiikka vaatii auton vaihtoa kesän aikana ja 520d/farkun tulo saattaa mennä pitkäksi. Jos menee niin suattaapi merkki vaihtua.
Harrasteautot pysyy BMW:n ja niitä voi pajoitella ihan jo omaksi iloksi. Käyttöautolla ajetaan eikä makuuteta korjaamolla
E61/60:n yleiset viat ei liity mitenkään dieselmoottoriin
jospa ne liittyy sun ajotyyl... no joo vitsivitsi ei saa suuttua
Tiedä sitten tuleeko tuosta F10:sta alkuun millainen sitruuna, aika paljonhan komponenteista on "koeponnistettu" Gran Tourismo:ssa, seiskassa, twinscroll-bensapatakin tais tulla ensin Z4:n keulalle. Uusien alustaratkaisujen mahdolliset ongelmat tuskin tulevat takuuaikana vielä esille kuin takseissa tai kaupparatsujen ajokilsoilla.
ihan hieno pelihän F10 näyttäis olevan muotoilu nyt on enemmän varman päälle pelattua kuin E60:n kanssa - joskin ymmärrettävää kun miettii missä jamassa autotehtaat keskimäärin ovat. Esitteen datasta pisti silmiin että auto on selvästi entistä painavampi siinä missä E60 oli edeltäjäänsä kevyempi - mistä tuo lisälaardi oikein kertyy? :think
E60 muotokieli on järkytys monelle, niin kauppa ei käynyt ihan toivottuun tahtiin aluksi. Nyt ei haluttu varmastikaan toistaa samaa virhettä. Laardia em. lisäksi on myös etupään alustassa-->vähemmän alumiinia.
Itsellä vähän tökkii nykyturvavaatimusten mukainen korkea keula, sekä faceliftiä huutava etupuskurin alaosa. Mutta muuten erinomaisen tyylikäs kokonaisuus. Sisusta näyttää e60:tlä arvokkaammalta. Tässä toine review: http://www.youtube.com/watch?v=aq8dILBnHjY
Laardia em. lisäksi on myös etupään alustassa-->vähemmän alumiinia.
Onko tuosta tarkempaa tietoa. Sen mitä olen lukenut, niin keulan alustapalikat ovat edelleen alumiinia, mutta koko pyöräntuenta poikkeaa täysin aiemmista McPherson versioista.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Onko tuosta tarkempaa tietoa. Sen mitä olen lukenut, niin keulan alustapalikat ovat edelleen alumiinia, mutta koko pyöräntuenta poikkeaa täysin aiemmista McPherson versioista.
Pressimateriaalissa sopivasti puhutaan teräksestä ja alumiinista yhdessä ja samassa lauseessa joten ei oikein ota selvää mitä on missäkin
Tämän mukaan pelkkää terästä (saattaa olla jo vanhaa tietoa)
Comment