F11 vetokoukku?
Collapse
X
-
Originally posted by kailinds View Post@P.T.: kotoa löytyisi mm. Bostikin 1590 butyyli-tiivistemassaa ja Kiillon Masa -tiiviste/liimamassaa. Mitäs meinaat, meniskö jommalla kummalla vai onko noi mainitsemasi parempia?Bostikista ei omaa kokemusta.
Leave a comment:
-
Originally posted by MajorDrake View PostJos tarkoitat sitä oikean kotelon etummaista niin itse en ainakaan vedä sitä kautta, ei kaikissa sarjoissa johtojen pituus riitä...
Nyt siis kävi niin, että kaverilla ei sattunut olemaan just oikean kokoista poranterää ja reiästä tuli pienempi kuin olisi pitänyt. Näin ollen se koukun mukana tullut kumitulppa ei sopinut siihen reikään kunnolla.
Ajattelin, että koetan muotoilla tulppaa niin, että se mahtuisi siihen reikään paremmin ja sitten vaan ihan hemmetisti tiivistemassaan perään...
@P.T.: kotoa löytyisi mm. Bostikin 1590 butyyli-tiivistemassaa ja Kiillon Masa -tiiviste/liimamassaa. Mitäs meinaat, meniskö jommalla kummalla vai onko noi mainitsemasi parempia?
Leave a comment:
-
Originally posted by kailinds View PostWestfalian koukun asennus ei mennyt 100% nappiin, sillä koukusta sisään tulevan johdon läpivientireiän aukko on huonosti porattu ja kumitulppa ei istu siihen kunnolla. Seuraus: reiästä tuli vettä sisään, se meni akkuosaston pohjalle ja rikkoi kompuran releen
Olisiko hyviä neuvoja tuon reiän kunnolliselle tiivistämiselle? Sikaflexiä?
Itse puuhailen lähinnä veneiden kanssa ja siellä käytetetään veden alle jääviin tiivistyksiin yleisesti Sikan 291i tiivistysmassaa tai 292i tiivistysliimaa ja olen noita sitten käyttänyt vähän milloin missäkin kovemmalle säärasitukselle joutuvassa muussakin paikassa. En kylläkään autossa kun ei ole tarvetta kohdalle sattunut, mutta muiden kokemusten perusteella uskoisin noiden kyllä tuossakin kestävän.
Leave a comment:
-
Originally posted by MakeH View PostKannattasko vähän varottaa, että mikä paikka noin huonoa jälkeä tekee. Varsinkin kun siellä on reikä valmiina.
Leave a comment:
-
Originally posted by kailinds View PostWestfalian koukun asennus ei mennyt 100% nappiin, sillä koukusta sisään tulevan johdon läpivientireiän aukko on huonosti porattu ja kumitulppa ei istu siihen kunnolla. Seuraus: reiästä tuli vettä sisään, se meni akkuosaston pohjalle ja rikkoi kompuran releen
Olisiko hyviä neuvoja tuon reiän kunnolliselle tiivistämiselle? Sikaflexiä?
Leave a comment:
-
Westfalian koukun asennus ei mennyt 100% nappiin, sillä koukusta sisään tulevan johdon läpivientireiän aukko on huonosti porattu ja kumitulppa ei istu siihen kunnolla. Seuraus: reiästä tuli vettä sisään, se meni akkuosaston pohjalle ja rikkoi kompuran releen
Olisiko hyviä neuvoja tuon reiän kunnolliselle tiivistämiselle? Sikaflexiä?
Leave a comment:
-
Mistäs löytykään takasumuvalon johto ja minkä värinen, 530xd F11 4/2012 malliin. Westfalian koukku, 7-pin universal johtosarjalla olisi yhtä johtoa vaille valmis.
Leave a comment:
-
Yön aikaan oli taas vihreä valo ilmestyny nappiin ja toimii täysin normaalisti mystistä :think
Leave a comment:
-
Originally posted by MajorDrake View PostKyllä minä olen useamman koukun saanut pelaamaan sitä koputtelemalla kun se on jumahtanut paikalleen eikä mene enää piiloon. Tällöin lukitus tahmaa eikä lähde auki. Jos koukku on väliasennossa niin silloin sitä ei kannata hakata...
Leave a comment:
-
Originally posted by joko View PostÄlkää hyvät ihmiset potkiko ja lyökö sitä koukkua millään, koskaan. Se ei sitä vikaa poistaa vaan rikot sieltä vain huonoimmassa tapauksessa rattaat tai koukun rungossa olevan hammastuksen
Leave a comment:
-
Originally posted by >Jon1< View PostEi ole adapteri paikoillaan.. Kuuntelin niin ei kuulu edes semmoista ääntä että pyörisi tyhjää ja tosiaan napin ledi loistaa poissaolollaan.. Jostain luin että kumivasaralla napauttanu vetokuulaan niin herännyt henkiin :think täytyy huomenna tutkia onko yön aikaan herännyt henkiin
Leave a comment:
-
Originally posted by joko View PostEihän ole adapteri paikoillaan pistokkeessa tai sen mikrokytkin jumissa?
Sain omani toimimaan rattaan vaihdolla. Ajelin parikertaa sitä irrallaan edestakaisin. Toivottavasti toimii nyt kun saa sen paikoilleen. Taidan ostaa vielä toisenkin viallisen varaosiksi, on kyllä sennäköinen härpäke että ei kovin pitkäikäinen mekanismi ole
Leave a comment:
Leave a comment: