F11 vetokoukku?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wazor
    replied
    Mistäs porukka on ottanut latausvirran ja jatkuvanvirran 13 napaiseen?

    Leave a comment:


  • P.T.
    replied
    Originally posted by kailinds View Post
    @P.T.: kotoa löytyisi mm. Bostikin 1590 butyyli-tiivistemassaa ja Kiillon Masa -tiiviste/liimamassaa. Mitäs meinaat, meniskö jommalla kummalla vai onko noi mainitsemasi parempia?
    Varmasti molemmat noista toiimii tuossa aivan hyvin. Tosin tuosta Kiillon tuotteesta on itsellä sellainen kokemus, että ainakin auringolle alttiissa paikassa se menettää elastisuutensa, mutta tuo reikähän onkin paikassa, johon päivä ei paista Bostikista ei omaa kokemusta.

    Leave a comment:


  • kailinds
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Jos tarkoitat sitä oikean kotelon etummaista niin itse en ainakaan vedä sitä kautta, ei kaikissa sarjoissa johtojen pituus riitä...
    Westfalian ohjeissa on, että pitää porata se oma reikä oikeaan koteloon.
    Nyt siis kävi niin, että kaverilla ei sattunut olemaan just oikean kokoista poranterää ja reiästä tuli pienempi kuin olisi pitänyt. Näin ollen se koukun mukana tullut kumitulppa ei sopinut siihen reikään kunnolla.

    Ajattelin, että koetan muotoilla tulppaa niin, että se mahtuisi siihen reikään paremmin ja sitten vaan ihan hemmetisti tiivistemassaan perään...

    @P.T.: kotoa löytyisi mm. Bostikin 1590 butyyli-tiivistemassaa ja Kiillon Masa -tiiviste/liimamassaa. Mitäs meinaat, meniskö jommalla kummalla vai onko noi mainitsemasi parempia?

    Leave a comment:


  • P.T.
    replied
    Originally posted by kailinds View Post
    Westfalian koukun asennus ei mennyt 100% nappiin, sillä koukusta sisään tulevan johdon läpivientireiän aukko on huonosti porattu ja kumitulppa ei istu siihen kunnolla. Seuraus: reiästä tuli vettä sisään, se meni akkuosaston pohjalle ja rikkoi kompuran releen

    Olisiko hyviä neuvoja tuon reiän kunnolliselle tiivistämiselle? Sikaflexiä?
    Sikaflexiä on satoja erilaisia eri tarkoituksiin.

    Itse puuhailen lähinnä veneiden kanssa ja siellä käytetetään veden alle jääviin tiivistyksiin yleisesti Sikan 291i tiivistysmassaa tai 292i tiivistysliimaa ja olen noita sitten käyttänyt vähän milloin missäkin kovemmalle säärasitukselle joutuvassa muussakin paikassa. En kylläkään autossa kun ei ole tarvetta kohdalle sattunut, mutta muiden kokemusten perusteella uskoisin noiden kyllä tuossakin kestävän.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by MakeH View Post
    Kannattasko vähän varottaa, että mikä paikka noin huonoa jälkeä tekee. Varsinkin kun siellä on reikä valmiina.
    Jos tarkoitat sitä oikean kotelon etummaista niin itse en ainakaan vedä sitä kautta, ei kaikissa sarjoissa johtojen pituus riitä...

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Eiköhän se sika sen veden siellä ulkona pidä jatkossa...

    Leave a comment:


  • MakeH
    replied
    Originally posted by kailinds View Post
    Westfalian koukun asennus ei mennyt 100% nappiin, sillä koukusta sisään tulevan johdon läpivientireiän aukko on huonosti porattu ja kumitulppa ei istu siihen kunnolla. Seuraus: reiästä tuli vettä sisään, se meni akkuosaston pohjalle ja rikkoi kompuran releen

    Olisiko hyviä neuvoja tuon reiän kunnolliselle tiivistämiselle? Sikaflexiä?
    Kannattasko vähän varottaa, että mikä paikka noin huonoa jälkeä tekee. Varsinkin kun siellä on reikä valmiina.

    Leave a comment:


  • kailinds
    replied
    Westfalian koukun asennus ei mennyt 100% nappiin, sillä koukusta sisään tulevan johdon läpivientireiän aukko on huonosti porattu ja kumitulppa ei istu siihen kunnolla. Seuraus: reiästä tuli vettä sisään, se meni akkuosaston pohjalle ja rikkoi kompuran releen

    Olisiko hyviä neuvoja tuon reiän kunnolliselle tiivistämiselle? Sikaflexiä?

    Leave a comment:


  • Rauuno
    replied
    Mistäs löytykään takasumuvalon johto ja minkä värinen, 530xd F11 4/2012 malliin. Westfalian koukku, 7-pin universal johtosarjalla olisi yhtä johtoa vaille valmis.

    Leave a comment:


  • >Jon1<
    replied
    Yön aikaan oli taas vihreä valo ilmestyny nappiin ja toimii täysin normaalisti mystistä :think

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Niin, mitään erillistä lukitustahan siinä mekanismissa ei ole.

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Kyllä minä olen useamman koukun saanut pelaamaan sitä koputtelemalla kun se on jumahtanut paikalleen eikä mene enää piiloon. Tällöin lukitus tahmaa eikä lähde auki. Jos koukku on väliasennossa niin silloin sitä ei kannata hakata...
    Lukitus on osa sitä kääntömekanismin liikerataa, ei potkita vaikka mikä olisi. Koukku auki ja korjaus jos jumii, siellä on muutakin hajoavaa ku hammasrattaat ja rungon hammastus.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by joko View Post
    Älkää hyvät ihmiset potkiko ja lyökö sitä koukkua millään, koskaan. Se ei sitä vikaa poistaa vaan rikot sieltä vain huonoimmassa tapauksessa rattaat tai koukun rungossa olevan hammastuksen
    Kyllä minä olen useamman koukun saanut pelaamaan sitä koputtelemalla kun se on jumahtanut paikalleen eikä mene enää piiloon. Tällöin lukitus tahmaa eikä lähde auki. Jos koukku on väliasennossa niin silloin sitä ei kannata hakata...

    Leave a comment:


  • joko
    replied
    Originally posted by >Jon1< View Post
    Ei ole adapteri paikoillaan.. Kuuntelin niin ei kuulu edes semmoista ääntä että pyörisi tyhjää ja tosiaan napin ledi loistaa poissaolollaan.. Jostain luin että kumivasaralla napauttanu vetokuulaan niin herännyt henkiin :think täytyy huomenna tutkia onko yön aikaan herännyt henkiin
    Älkää hyvät ihmiset potkiko ja lyökö sitä koukkua millään, koskaan. Se ei sitä vikaa poistaa vaan rikot sieltä vain huonoimmassa tapauksessa rattaat tai koukun rungossa olevan hammastuksen

    Leave a comment:


  • >Jon1<
    replied
    Originally posted by joko View Post
    Eihän ole adapteri paikoillaan pistokkeessa tai sen mikrokytkin jumissa?
    Sain omani toimimaan rattaan vaihdolla. Ajelin parikertaa sitä irrallaan edestakaisin. Toivottavasti toimii nyt kun saa sen paikoilleen. Taidan ostaa vielä toisenkin viallisen varaosiksi, on kyllä sennäköinen härpäke että ei kovin pitkäikäinen mekanismi ole
    Ei ole adapteri paikoillaan.. Kuuntelin niin ei kuulu edes semmoista ääntä että pyörisi tyhjää ja tosiaan napin ledi loistaa poissaolollaan.. Jostain luin että kumivasaralla napauttanu vetokuulaan niin herännyt henkiin :think täytyy huomenna tutkia onko yön aikaan herännyt henkiin

    Leave a comment:

Working...
X