F11 vetokoukku?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by Tobo View Post
    Asensin apurin kanssa Westfalian koukun F10 autoon westfalian 13 napaisella johtosarjalla. Kaveri oli apuna koska itseä aristaa kaikki sähkötyöt. No lopputuloksena muuten hyvä mutta auto ei tunnista että koukku on perässä ja parkkitutka huutaa kärryn ollessa perässä.
    Sen verran tiedän että johtosarjaa ei vedetty keulaan asti. Voisiko joku jelpata korvausta vastaan että saisin tuon kuntoon.

    Mieluiten uudenmaan alueella.
    Toimiiko kärryssä vilkut?
    Jos toimii, on väylä kytketty oikein.

    Jos ei toimi, väylän kytkennässä on vikaa.

    Koukku koodautuu autoon automaattisesti kun väylä on oikein kytketty,
    eikä valokytkimen asennolla ole muuta vaikutusta kuin se että palaako päivällä kärryssä valot vai ei, ei se parkkitutkan toimintaan mitenkään vaikuta.

    Leave a comment:


  • atcc
    replied
    Originally posted by Tobo View Post
    Asensin apurin kanssa Westfalian koukun F10 autoon westfalian 13 napaisella johtosarjalla. Kaveri oli apuna koska itseä aristaa kaikki sähkötyöt. No lopputuloksena muuten hyvä mutta auto ei tunnista että koukku on perässä ja parkkitutka huutaa kärryn ollessa perässä.
    Sen verran tiedän että johtosarjaa ei vedetty keulaan asti. Voisiko joku jelpata korvausta vastaan että saisin tuon kuntoon.

    Mieluiten uudenmaan alueella.
    Olethan muistanut kääntää ajovalot päälle. Mulla ei ainakaan päivävaloilla eikä 0-asennossa tiedä kärrystä mitään. Ilmeisesti kärryn valot kuitenkin toimii oikein?

    Leave a comment:


  • Tobo
    replied
    PDC herjaa

    Asensin apurin kanssa Westfalian koukun F10 autoon westfalian 13 napaisella johtosarjalla. Kaveri oli apuna koska itseä aristaa kaikki sähkötyöt. No lopputuloksena muuten hyvä mutta auto ei tunnista että koukku on perässä ja parkkitutka huutaa kärryn ollessa perässä.
    Sen verran tiedän että johtosarjaa ei vedetty keulaan asti. Voisiko joku jelpata korvausta vastaan että saisin tuon kuntoon.

    Mieluiten uudenmaan alueella.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by aika View Post
    Koukkua asentelen ja tätä en ymmärrä. Pitääkö tuota jarruvaloa varten purkaa koko peräkopin oikeanpuoleinen verhoilu? Amatööriltä varmaan puolen päivän homma ja kaiken lisäksi verhodriveria ei saa millään pysymään yläasennossa; verhohan pitää olla poissa jotta paneelin voi irrottaa, ja driver yläasennossa, mutta kun verhon ottaa irti, menee driver välittömästi alas :think


    Edit: No juu, sieltähän se löytyi.
    Kerrotaas muillekin että ei tarvi verhoilua irroittaa, se on siellä sulakerasian yläpuolella nihkeästi näkyvä johtonippu...

    Leave a comment:


  • aika
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    jarruvalon heräte (oranssi-musta) farkussa oikeaan johtosarjaan joka nousee ylös (sitä 12 V pistokkeen kohdalta).

    Koukkua asentelen ja tätä en ymmärrä. Pitääkö tuota jarruvaloa varten purkaa koko peräkopin oikeanpuoleinen verhoilu? Amatööriltä varmaan puolen päivän homma ja kaiken lisäksi verhodriveria ei saa millään pysymään yläasennossa; verhohan pitää olla poissa jotta paneelin voi irrottaa, ja driver yläasennossa, mutta kun verhon ottaa irti, menee driver välittömästi alas :think


    Edit: No juu, sieltähän se löytyi.
    Last edited by aika; 15-06-2019, 21:56.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by radiaani View Post
    Tuleeko parkkitutkan mukana väylä taaksekin?
    Tulee F11:ssa, F10ssä on helpoin ottaa takapenkin vasemman sivusuojan takaa väylä... Samasta nipusta kun löytyy myös takajarruvalolle menevä piuha.
    Last edited by MajorDrake; 30-07-2019, 19:43.

    Leave a comment:


  • radiaani
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Riippuu varustelusta löytyykö vai ei. Värihän on pre-lci:ssä erit. Helpointa on vetää kontin pohjalla takapenkin taakse josta vasenta laitaa kynnyslistat irroittamalla ja tunkemalla johto lattiamaton väliin...
    Kun varustetaso on "metalliväri", niin ei siis välttämättä löydy...
    ja ~samalla vaivalla vetää ne muutkin piuhat eteen ja kytkee samassa paikassa?

    Tuleeko parkkitutkan mukana väylä taaksekin?

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by radiaani View Post
    Löytyikö väylä myös kontista (F10, pre-facelift) ja jos, niin mistä?


    Jos johdot joutuu vetämään eteen, niin mikä on helpoin tapa saada ne perille?
    Riippuu varustelusta löytyykö vai ei. Värihän on pre-lci:ssä erit. Helpointa on vetää kontin pohjalla takapenkin taakse josta vasenta laitaa kynnyslistat irroittamalla ja tunkemalla johto lattiamaton väliin...

    Leave a comment:


  • radiaani
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    (väyläkarvojen värit)


    Tuon mukaan K-CAN2 väylä löytyy myös takakontista koska siellä on väylän terminointi. Onko asia näin vaikka kontissa ei olisi mitään kyseisistä ohjaimista? Kytkiksen perusteella jäin ainakin itse siihen käsitykseen että nuo löytyy tuolta takaa kaikista malleista.
    (vetokoukun ohjain, automaattisen takaluukun ohjain)

    Ainakin molemmista sekä sedanista että farkusta tuo terminointi on jotakuin samassa paikassa. Eihän tuonne eteen ole mitään järkeä viedä johtoja jos väylä on myös kontissa.... :think

    Löytyikö väylä myös kontista (F10, pre-facelift) ja jos, niin mistä?


    Jos johdot joutuu vetämään eteen, niin mikä on helpoin tapa saada ne perille?

    Leave a comment:


  • MakeH
    replied
    F11:ssä on valmis reikä oikean puolen kotelon ETUpuolella, johtosarja yltää sieltä.

    Leave a comment:


  • pyyn0
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Ei ole F11:sta reikää vasemmassa takakulmassa jos nyt oikein muistan... Vaikka yllä onkin kuva missä sellainen on, voi riippua varustelusta?

    Täytyy tarkistaa kun tulee seuraavan kerran koukun laitto...
    Olet Markus ihan oikeessa, Ei ole reikää F11 vasemassa reunassa, tajusin sen kans, että kuvassa näkyvä reikä on se itse tehty, heh my bad.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    Westfalian koukun kanssa jossain oli myös juttua ettei pistoke mahdu kääntymään alas. Kyse lienee tästä ja homma lienee ok kun telineen kääntää toisinpäin?
    Olen käsin taivuttanut tuon pidikkeen metalliraudan liki 30% kulmaan jolloin puskuria ei tarvi leikata maalatulta osalta vaan mahtuu myös M-sportissa kääntymään sisään...

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by fraatti View Post

    Yksi asia mitä en myös ymmärrä on hinku porata koriin uusia läpivientireikiä. Tässä on kuva F10:sta tuollahan on reikiä molemmilla puolilla mistä johdot voi tyrkätä? F11:ssa lienee asia samalla tavalla?
    Ei ole F11:sta reikää vasemmassa takakulmassa jos nyt oikein muistan... Vaikka yllä onkin kuva missä sellainen on, voi riippua varustelusta?

    Täytyy tarkistaa kun tulee seuraavan kerran koukun laitto...
    Last edited by MajorDrake; 09-04-2019, 23:43.

    Leave a comment:


  • pyyn0
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    Miten näissä on toteutettu liitos väylään? Tuskin tuollaisella ryöstökappaleella kuitenkaan?
    Ihan tälläsellä perus ryöstöliittimellä



    Originally posted by fraatti View Post

    Yksi asia mitä en myös ymmärrä on hinku porata koriin uusia läpivientireikiä. Tässä on kuva F10:sta tuollahan on reikiä molemmilla puolilla mistä johdot voi tyrkätä? F11:ssa lienee asia samalla tavalla?
    F11 on ihan samalla tavalla noi kumitulpat, et mikään ei estä työntämästä vanhasta tulpasta läpi. Itse tein kyllä uuden reijän.

    Leave a comment:


  • atcc
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    Westfalian koukun kanssa jossain oli myös juttua ettei pistoke mahdu kääntymään alas. Kyse lienee tästä ja homma lienee ok kun telineen kääntää toisinpäin?
    Mulla on toi Westfalian irroitettava koukku ja kyllä mulla mahtuu pistoke kääntymään vaikka on ihan ohjeiden mukaan kasattu :think En nyt ihan varmaksi muista mutta oisinkohan hieman vääntänyt tuota kiinnitysrautaa sisäänpäin jolloin pistokkeelle tulee enemmän tilaa.

    Johdot vedin tuosta tutkien johdon läpiviennistä ja kaikki liitokset kontin puolella kuten Major aikaisemmin opasti

    Leave a comment:

Working...
X