Originally posted by radiaani
View Post
F11 vetokoukku?
Collapse
X
-
Last edited by MajorDrake; 30-07-2019, 18:43.
-
Originally posted by MajorDrake View PostRiippuu varustelusta löytyykö vai ei. Värihän on pre-lci:ssä erit. Helpointa on vetää kontin pohjalla takapenkin taakse josta vasenta laitaa kynnyslistat irroittamalla ja tunkemalla johto lattiamaton väliin...
ja ~samalla vaivalla vetää ne muutkin piuhat eteen ja kytkee samassa paikassa?
Tuleeko parkkitutkan mukana väylä taaksekin?
Leave a comment:
-
Originally posted by radiaani View PostLöytyikö väylä myös kontista (F10, pre-facelift) ja jos, niin mistä?
Jos johdot joutuu vetämään eteen, niin mikä on helpoin tapa saada ne perille?
Leave a comment:
-
Originally posted by fraatti View Post(väyläkarvojen värit)
Tuon mukaan K-CAN2 väylä löytyy myös takakontista koska siellä on väylän terminointi. Onko asia näin vaikka kontissa ei olisi mitään kyseisistä ohjaimista? Kytkiksen perusteella jäin ainakin itse siihen käsitykseen että nuo löytyy tuolta takaa kaikista malleista.
(vetokoukun ohjain, automaattisen takaluukun ohjain)
Ainakin molemmista sekä sedanista että farkusta tuo terminointi on jotakuin samassa paikassa. Eihän tuonne eteen ole mitään järkeä viedä johtoja jos väylä on myös kontissa.... :think
Löytyikö väylä myös kontista (F10, pre-facelift) ja jos, niin mistä?
Jos johdot joutuu vetämään eteen, niin mikä on helpoin tapa saada ne perille?
Leave a comment:
-
F11:ssä on valmis reikä oikean puolen kotelon ETUpuolella, johtosarja yltää sieltä.
Leave a comment:
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi ole F11:sta reikää vasemmassa takakulmassa jos nyt oikein muistan... Vaikka yllä onkin kuva missä sellainen on, voi riippua varustelusta?
Täytyy tarkistaa kun tulee seuraavan kerran koukun laitto...my bad.
Leave a comment:
-
Originally posted by fraatti View PostWestfalian koukun kanssa jossain oli myös juttua ettei pistoke mahdu kääntymään alas. Kyse lienee tästä ja homma lienee ok kun telineen kääntää toisinpäin?
Leave a comment:
-
Originally posted by fraatti View Post
Yksi asia mitä en myös ymmärrä on hinku porata koriin uusia läpivientireikiä. Tässä on kuva F10:sta tuollahan on reikiä molemmilla puolilla mistä johdot voi tyrkätä? F11:ssa lienee asia samalla tavalla?
Täytyy tarkistaa kun tulee seuraavan kerran koukun laitto...Last edited by MajorDrake; 09-04-2019, 22:43.
Leave a comment:
-
Originally posted by fraatti View PostMiten näissä on toteutettu liitos väylään? Tuskin tuollaisella ryöstökappaleella kuitenkaan?
Originally posted by fraatti View Post
Yksi asia mitä en myös ymmärrä on hinku porata koriin uusia läpivientireikiä. Tässä on kuva F10:sta tuollahan on reikiä molemmilla puolilla mistä johdot voi tyrkätä? F11:ssa lienee asia samalla tavalla?
Leave a comment:
-
Originally posted by fraatti View PostWestfalian koukun kanssa jossain oli myös juttua ettei pistoke mahdu kääntymään alas. Kyse lienee tästä ja homma lienee ok kun telineen kääntää toisinpäin?
Johdot vedin tuosta tutkien johdon läpiviennistä ja kaikki liitokset kontin puolella kuten Major aikaisemmin opasti
Leave a comment:
-
Westfalian koukun kanssa jossain oli myös juttua ettei pistoke mahdu kääntymään alas. Kyse lienee tästä ja homma lienee ok kun telineen kääntää toisinpäin?
Jäähdyttimen puhallinta lienee aika harva vaihtanut tehokkaampaan ? Eli 600W:sta 850W:n? Tarvikkeenakin kyseinen puhallin(17427647652) näyttää maksavan vajaa 400€Last edited by fraatti; 09-04-2019, 18:46.
Leave a comment:
-
Originally posted by pyyn0 View PostBemarin omissakin retrofisteissä toi väylä varastetaan miltein poikkeuksetta tuolta edestä. En sit tiedä miksi ,kun noi väylät kiertää kuitenkin melkeimpä joka puolella autoa.
Itse näe mitään iloa purkaa puolta autoa turhan takia. Luultavasti koukkuvalmistajat ovat apinoineet vain autovalmistajan ohjetta ja laittaneet kytkennän samaan paikkaan. Näinollen ajatustyö on jätetty muille.
Tosin brink on tuossa poikkeus. Siinä johdot on kytketty konttiin.
Yksi asia mitä en myös ymmärrä on hinku porata koriin uusia läpivientireikiä. Tässä on kuva F10:sta tuollahan on reikiä molemmilla puolilla mistä johdot voi tyrkätä? F11:ssa lienee asia samalla tavalla?
Leave a comment:
-
Originally posted by fraatti View PostNiinkait tuo raja näyttää sitten menevän kun tsekkasin muutamalta valmistajalta ohjetta. Näyttäisi että valmistajakohtaisia eroja on myös. Esim westfalian johtosarja on 2013/7 eteenpäin. Tuosta ei näemmä löydy automaattista pdc mykistystä.
Pölhösti nuo valmistajat tekevät ohjeensa jos piuhan löytyvät todellisuudessa muualtakin... :think
Leave a comment:
-
Originally posted by MajorDrake View PostEi, raja ei ole faceliftissä vaan nimenomaan vasta 2014 puolella. Vanhemmissa väyläjohdot on vihreä/viherä-oranssi ja uudemmissa kelta-punainen/kelta-ruskea.
Väylät on aina löytynyt farkussa oikeasta takakulmasta mitä nyt noita koukkuja on muutama kymmenen tullut F11:een asennettua.
Myös lisäjarruvalon piuha löytyy oikasta takakulmasta vaikka jotku ohjeet käskee senkin vetämään keulalle, samoin kuin can-väylän.
Tosin se jarruvalo löytyy sulakekeskuksen päältä oikasta kulmasta, ihan ylhäältä missä nippu taittuu D-pilariin.
Pölhösti nuo valmistajat tekevät ohjeensa jos piuhan löytyvät todellisuudessa muualtakin... :think
Leave a comment:
-
Esim Brinkiltä löytyy tälläisellä kiinnityksellä oleva koukku. Onko tämä ihan yhtä toimiva kuin westfalian vastaava kiinnitys? (edit. tuossa lukikin ettei passaa m-sporttiin)
westfalia:
Muutama asennusohje johtosarjalle ja ominaisuudet:
Brink preLCI:
Brink LCI:
pfjones:
1000s of Tow bars in stock Witter towbars Westfalia towbars cycle carriers wing mirrors eberspacher heaters vehicle lighting, emergency beacons .towbars UK
westfalia lci:
sähkösatsi
itse koukku westfalia:
Jaeger:
prelci
lci
Westfalian johtosatsia ei varmaan edes kannata ostaa koska siinä ei ole PDC poiskytkentää kuten monessa muussa...Last edited by fraatti; 10-04-2019, 04:18.
Leave a comment:
Leave a comment: