memebuy23buy

G30/G31 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eemi
    replied
    Originally posted by rizzo View Post
    Hirveä hinta, itse sain Oulussa 400 eurolla levyt ja palat joka nurkkaan pienemmällä pajalla, jolla onnistui huoltojen kirjaus BMW:n tietokantaan (eli merkkihuollossa voi siirtää sähköiseen huoltokirjaan sitten myöhemmin jos haluaa).
    Juu toi hinta minuaki hirvitti. Tarkistin vielä tarjouksen niin jarrupalojen vaihto 410e ja öljynvaihtohuolto 430e. Autosalpa oli aikaisemmin Lahdessa BMW jälleenmyyjä ja sen peruina sieltä löytyy myös virallinen BMW huolto. Valitsin Autosalvan huoltamoksi kun ajattelin sen olevan Laakkosta fiksummin hinnoiteltu..

Leave a comment:

• Jantsade
    replied
    Originally posted by Petteri75 View Post

- Kovilla pakkasilla esilämmitys kuluttuaa käyttösädettä mutta se on todella tehokas. Takaikkunan ja peilien sulatus päälle ja lämmitetty sisäilma tulee suoraan tuulilasille, hyvin tehokas. Tosin Ford Kugassa saa vielä istuinlämmityksenkin etänä päällä, sitä odotellessa. Ai miksi? Koska -10°C jälkeen lämmittämätön nahkapenkki on u n o h t u m a t o n kokemus. Ikinä en ole käyttänyt niin paljoa istuinlämmitystä kuin tänä talvena, kyllä kangaspenkeillä on puolensa vaikka ehkä ulkonäöllisesti hävivät jossain määrin.

.
    Tässäpä myös asia mikä ärsyttää itseäni tässä My BMW äpis. Aikaisemmissa volvoissa itse äppi,sekä auton keskustelu on sujunut paljon paremmin kuin BMW. VOC sait valita perslämppärit,ratinlämppärin,haluatko ikkunalämmitykset päälle jne. Näit suoraan äpistä paljonko auton luona on lämmintä, "tarkan"kulutuksen ajetulla matkalla,missä auto mennyt jne jne. Toivoisin että BMW paraintaisi tätä My BMW sovellusta johon saisi enemmän toimintoja kuin vain "tuuleta nyt" tyyppisen ja ilmoituksen millon auto on latutunut täyteen.

Leave a comment:

• rizzo
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    Mulla on 131tkm mittarissa ja auto ilmoittaa että etujarrupalat pitäisi vaihtaa.. Onko tuo laskennallinen vaihtoikä vai perustuuko tuo todelliseen kulumiseen?

Tuli Autosalvasta tarjous vaihdolle kun valittu auton huoltamoksi, aika rapsakan hintasen olonen oli tarjous kun jarrupalat eteen vaihdettuna 430e..
    Hirveä hinta, itse sain Oulussa 400 eurolla levyt ja palat joka nurkkaan pienemmällä pajalla, jolla onnistui huoltojen kirjaus BMW:n tietokantaan (eli merkkihuollossa voi siirtää sähköiseen huoltokirjaan sitten myöhemmin jos haluaa).

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Originally posted by eemi View Post
    Mulla on 131tkm mittarissa ja auto ilmoittaa että etujarrupalat pitäisi vaihtaa.. Onko tuo laskennallinen vaihtoikä vai perustuuko tuo todelliseen kulumiseen?

Tuli Autosalvasta tarjous vaihdolle kun valittu auton huoltamoksi, aika rapsakan hintasen olonen oli tarjous kun jarrupalat eteen vaihdettuna 430e..
    Ainakin ennen kulumistunnistimessa oli kolme vaihtoehtoa eli "normaali" (silmukat ehjät), vaihtotarvevalo (eka silmukka katkennut) ja mene heti huoltoon (molemmat silmukat katki).

Tarkista levyjen tilanne ja vaihdata jossain merkkiin erikoistuneella pajalla tarvittavat osat.

Leave a comment:

• eemi
    replied

Leave a comment:

Working...
X