G30/G31 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• bmw323it
    replied
    Peruutuskameran retrofit-koodauksen yhteydessä katosi rengaspainenäytöstä renkaiden lämpötilatieto.

Yritin etsiä tähän jotain asetusta, mutta en löytänyt. Oliko tähän asetus jossain, kuten muistelen, vai oliko tämä koodattava ominaisuus?

Leave a comment:

• JKK
    replied
    Originally posted by Ceeray View Post
    Onko akku vai mikä?
    Kyllä itse ainakin tuossa tapauksessa ihan ensimmäisenä sen akun vaihtaisin. Suurimmassa osassa noissa ongelmissa viat korjaantuu sillä.

Ne akkutestit on joskus ihan mitä sattuu eikä kerro akun todellista kunnosta kaikkea jos testi tehdään suoraan pitkän ajon jälkeen.

Leave a comment:

• Ceeray
    replied
    Nyt ei pelaa taukotuuletus. Jos sammutan auton ja laitan puhaltimen päälle kestää vain hetken ja systeemi sammuu. Viesti " Auton käynnistymisen varmistamisen vuoksi taukotuuletus / lämmitys ei ole käytettävissä."

Merkkarilla tekivät akkutestin . Kuulema ok.
    Takuukin voimassa mutta ei kata kuulemma akkuja.( jatkotakuu, 184 tkm ja kohta 5v mittaris).

Onko akku vai mikä?

Leave a comment:

• N54
    replied
    ^Itse toimin niin jos täytyy jättää auto hetkeksi päälle vaikka itse poistuu autosta, että vedän apukuskin turvavyön kuskinpuolen lukkoon kiinni, tällöin auto jää ”käyntiin” vaikka olisikin pelkällä sähkökäytöllä.

Leave a comment:

• jj5
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Sama onnistuu ihan vaan vetäisemällä vaihdekeppi vasemmalle
    Jep niin onnistuu ja tätä toimintamallia tuleekin käytettyä mm risteyksissä usein. Mutta moottori on hankala jättää yksinään käymään vaihteisto D/S:llä, jos tarve.
    Last edited by jj5; 20-07-2022, 13:17.

Leave a comment:

Working...
X