Originally posted by JKK
View Post
G30/G31 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally Posted by r.w.
- Ei uskonto ole geneettinen, vaan puhtaasti älyllinen kehitysvamma ja täysin henkilökohtainen valinta.
---------
F10 535i M-Sport
-
No jos ns samalla rahalla saa parempaa, miksi leikkiä turvallisuuden kanssa tai hakee suoraan ne vannetukun kiinakitkat jos eurojen kanssa tekee tiukkaa.
Mielestäni talvirenkaiden kanssa ei kannata pidosta tinkiä!
👍 1Comment
-
Originally posted by ritariässä View PostNo jos ns samalla rahalla saa parempaa, miksi leikkiä turvallisuuden kanssa tai hakee suoraan ne vannetukun kiinakitkat jos eurojen kanssa tekee tiukkaa.
Mielestäni talvirenkaiden kanssa ei kannata pidosta tinkiä!
Comment
-
Vahinko voi tulla siinä ensimmäisissä kurvissa/liikennevaloissa ihan yhtä hyvin kuin sillä pidemmällä matkalla 100km päässä.
Comment
-
Originally posted by VilleP View PostJuu ja aika usein sanotaan että kun vähän ajoa, niin riittää huonompikin. Miksi? Eikö se olisi hyvä ajaa turvallisesti ne vähätkin ajot?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Näinpä, tässä hyvä esimerkki miten säästäminen maksoi melko paljon:
F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
Originally posted by miksonite View Post
Ok kiitoksia! Itsellä kun nykyään ajot on todella todella paljon vähentynyt niin yrittää sellaisen keskiluokan renkaan löytää sen Premiumin tilalle.
Kesäkumeissa asia on vähän erilainen kun sieltä löytyy oikeastikin tosi hyviä edullisia renkaita ja erot ei normaalikeleissä ole niin dramaattisia. Ja kelpo kesärenkaan tekeminen on huomattavasti helpompaa kuin monenlaisessa talvikelissä toimivan talvirenkaan. Talvikumeissa kiinan renkaat voi olla pahimmillaan aivan luokattoman huonot, eikä niistä löydy mistään luotettavaa testitietoakaan. Ja silloinkin kun sitä on, ovat testitulokset luokkaa yksi tähti tai ei yhtään. Tottakai niilläkin voi pärjätä jos hissuttelee varovasti kauppareissuja, eikä eteen osu mitään yllättävää tilannetta, ja sen puolesta voi valheellisesti antaa jopa kuvan että ovat oikeinkin hyvät. Mutta sitten kun se ääritilanne (esim.tiukka väistötilanne jäisellä tiellä) tulee niin ero testattuun merkkirenkaaseen voi olla ihmishengen kokoinen.
Surullisinta on, kun jotkut rengasmyyjätkin liputtavat näiden puolesta, kuinka ollaan tänä talvena myyty kymmeniä kiinan-kierroksia taksikuskeille ja kaikki ylistää kuorossa niitä. Ilmeisesti niissä on sen verran hyvät katteet, että niitä on kivempi myydä?
Itse pidän siitä periaatteesta kiinni, että talvella en autoni alle laita muita kumeja kuin testissä (tai parissakin) hyväksytyn tuloksen saaneita renkaita. Joskus siellä on ihan kelpoja edullisiakin, kuten esim. viime syksyn TM-testissä Kumhon nastakumi (etelä-korealainen merkki):
Comment
Comment