Penkkien sulakkeiden polttoon äkkiseltään voisin heittää arvauksen itse sähköpenkkien kytkimien vikaantumisen. Avaa varovasti yksi ja katso onko jonkin kohta hapettunut/palanut. Siellä on pirusti pieniä jousia ja sellaisia irtokontakteja, älä hukkaa. Kohtuullisen helppo kuitenkin kasata.
Aika hienosti arvasit, aivan vihreätä jauhoa täynnä ja joka paikka ihan hapettunutta, katkaisijat joku jo kertaalleen purkanut niin puuttui sieltä osia joten olisin uusia katkaisijoita vailla takapenkkeihin
Aika hienosti arvasit, aivan vihreätä jauhoa täynnä ja joka paikka ihan hapettunutta, katkaisijat joku jo kertaalleen purkanut niin puuttui sieltä osia joten olisin uusia katkaisijoita vailla takapenkkeihin
Varmaan aika hankala löytää, yleensä ne katkaisiat myydään kokonaisten penkkien kanssa. Mulla on yks ylimääräinen vänkärin penkin kytkin, siitä voisi saada varaosia niihin takapenkin kytkimiin. Tosin sekään ei ole täydellinen. Postimaksuja vastaan voin siitä luopua.
Moro, tässä pohdiskelen semmoista että pitäis huomenna yks 750 hakea ilman vanteita. Mahtuuko tuommoisessa pyörimään 19 9,5 ja 10,5 et20 235/40 ja 265/35 renkailla? Vakioalustalla auto.
Vai meneekö esim 15" peltivanteet alle?
E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
Onko jollakulla tietoa miksi M30B30 koneella kylmänä käynnistyksen jälkeen seilaa puolisen minuuttia kierrokset tonnin molemmin puolin? Tai mitä vaihtoehtoja voisi olla. Ja lisäksi joskus lämpimänä käynnistäminen kestää ja kestää, kunnes hiljalleen lähtee tulille. Kylmänä taas joskus lähtee laakista, joskus siltä väliltä ja lämpimänä sitten joutuu joskus sahailemaan aikansa.
Onko jollakulla tietoa miksi M30B30 koneella kylmänä käynnistyksen jälkeen seilaa puolisen minuuttia kierrokset tonnin molemmin puolin? Tai mitä vaihtoehtoja voisi olla.
Veikkaisin että tyhjäkäyntimoottorissa vikaa tai muuten vain likainen.
Ja lisäksi joskus lämpimänä käynnistäminen kestää ja kestää, kunnes hiljalleen lähtee tulille. Kylmänä taas joskus lähtee laakista, joskus siltä väliltä ja lämpimänä sitten joutuu joskus sahailemaan aikansa.
Yksi tai useampi suutin vuotaa. On jo niin monessa vehkeessä ollu tismalleen samat oireet. Vuotavat nimenomaan koneen ollessa kuumana, sitten kun on vähän aikaa seisonut niin saa sahata ja sahata että lähtee käyntiin. Kylmänä aina laakista käyntiin. Joskus riittää suuttimien ultraäänipesu, joskus joutuu vaihtamaan...
Onko jollakulla tietoa miksi M30B30 koneella kylmänä käynnistyksen jälkeen seilaa puolisen minuuttia kierrokset tonnin molemmin puolin? Tai mitä vaihtoehtoja voisi olla. Ja lisäksi joskus lämpimänä käynnistäminen kestää ja kestää, kunnes hiljalleen lähtee tulille. Kylmänä taas joskus lähtee laakista, joskus siltä väliltä ja lämpimänä sitten joutuu joskus sahailemaan aikansa.
Seilaamista(kylmänä) tapahtuu myös jos venttiilit eivät ole säädetty.
Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva http://velkakello.fi/
Käykö e32:een e34:en tankintäyttöputki? Ja jos käy niin onko se kaikissa e32:ssa ja e34:ssa samanlainen? Rupee jo ahdistamaan toi puutarha letku viritelmä
Ja lisäksi joskus lämpimänä käynnistäminen kestää ja kestää, kunnes hiljalleen lähtee tulille. Kylmänä taas joskus lähtee laakista, joskus siltä väliltä ja lämpimänä sitten joutuu joskus sahailemaan aikansa.
energy tuossa jo mainitsikin vuotavista suuttimista, jotka tuota tekevät. Omalla kohdalla syyksi paljastui bensapumpun takaiskuventtiili, joka päästi polttoainelinjan tyhjäksi ja lämpimänä startti kesti pitkään.
Keksa23lta hankitut vaihto MAFx2 laitettu paikalleen loppu koneen hummaaminen. Vasen MAF oli jumissa näköjään.
Kulutusmittarikin alkoi näyttää siedettäviä lukemia. =)
Onkos mahdollisesti seiskassa takaronkin keskuslukon moottori kanttuvei, kun ei ovesta avaimella aukea takakontti, vaan saa avaimella avata, ja sekin hitusen tuottaa vaikeuksia välillä.. Autossa on myös soft close
Mikähän siebenin kuskin oveen on tullut tässä about 2kk seisonnan aikana. Lukkonuppi ei liiku mihinkään ja sain kuskin oven auki, mutta enää ei oven ns tarrain ota kiinni siihen korissa olevaan vastakappaleeseen ollenkaan. Sisäkahva on ihan tunnottoman oloinen.. Mitä tuolle tehdä ja mitä lähteä tutkimaan?
Comment