E32 750iaL.
Kävipä moinen hasardi korjaamolla laturin hiilien vaihdossa.
Korjaamo jääkööt salaisuudeksi.
Viikko sitten auto huoltoon.
Takakelkan puslat, lambdat ja laturinhiilien/säätäjä vaihto kyseessä.
Asentaja irroitti laturin ja hydrauliikan letkut.
Kaikki toimi noin 15min kun asiakas haki auton kunnes ihmetteli miksi tasonsäätö antaa vikailmoa.
Korjaamo tekee koeajon kunnes ajossa huomaa että konepellin alta alkaa tulemaan savua. Nopea pysäytys tien sivuun pelti auki ja konetila tulessa.
Sai onneksi sammutettua ennenkuin paloi koko auto.
Syy hydraulikkajärjestelmä ylitäytetty, jolloin sylki nesteet ulos ja suoraan pakosarjalle.
Päivän homma kesti 4 päivää. Lopullinen tuomio tasonsäätö herjaa vikatilaa edelleenkin.
Sulannutta muovia edelleenkin vasemman lohkon ympärillä ja vaihettu vain palaneet tulpan johdot.
Lisävikoja odotellessa palon johdosta.
Kävipä moinen hasardi korjaamolla laturin hiilien vaihdossa.
Korjaamo jääkööt salaisuudeksi.
Viikko sitten auto huoltoon.
Takakelkan puslat, lambdat ja laturinhiilien/säätäjä vaihto kyseessä.
Asentaja irroitti laturin ja hydrauliikan letkut.
Kaikki toimi noin 15min kun asiakas haki auton kunnes ihmetteli miksi tasonsäätö antaa vikailmoa.
Korjaamo tekee koeajon kunnes ajossa huomaa että konepellin alta alkaa tulemaan savua. Nopea pysäytys tien sivuun pelti auki ja konetila tulessa.
Sai onneksi sammutettua ennenkuin paloi koko auto.
Syy hydraulikkajärjestelmä ylitäytetty, jolloin sylki nesteet ulos ja suoraan pakosarjalle.
Päivän homma kesti 4 päivää. Lopullinen tuomio tasonsäätö herjaa vikatilaa edelleenkin.
Sulannutta muovia edelleenkin vasemman lohkon ympärillä ja vaihettu vain palaneet tulpan johdot.
Lisävikoja odotellessa palon johdosta.
Comment