memebuy23buy

E38 kysymyksiä ja vastauksia Vol. II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BeamR
    replied
    Originally posted by Olapade View Post
    Ok, niin arvelinkin. Mobilea selatessa kun tulee monta "langia" vastaan, missä etupenkit vedetty mahd. eteen ja laitettu ilmoitukseen, jotta olisi mukamas lang. Ja kyllähän se istumalla toki selviää, mutta vielä ei olla paikan päällä
    Nuo ilmoitusten tekstit nyt on muutenkin mitä sattuu, nettiautossakin on jatkuvasti "panssaroiduilla laseilla" olevia E38:a myynnissä, vaikkei tässä maassa ole varmaan yhtään sellaista yksilöä.

    Ja sitten on vielä oma lukunsa ilmoitukset, missä lukee "VOLL". Pääsääntöisesti se tuntuu tarkoittavan että ko autossa ei ole MITÄÄN varusteita... Eli melkein kannattaa unohtaa myyntitekstit ja keskittyä kuviin, ne kertoo yleensä kaiken oleellisen.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Kyllähän sen nyt kylkikuvasta erottaa jo takaoven pituudestakin langin ja normimallin.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Olapade View Post
    Ok, niin arvelinkin. Mobilea selatessa kun tulee monta "langia" vastaan, missä etupenkit vedetty mahd. eteen ja laitettu ilmoitukseen, jotta olisi mukamas lang. Ja kyllähän se istumalla toki selviää, mutta vielä ei olla paikan päällä
    Vertaa kyljen kuvaa lyhyen ja pitkän välillä, ero on kyllä huomattava.

    Leave a comment:


  • Olapade
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Kaikissa langeissa on semmonen korkeussuunnassa pitkä lokero oven etuosassa.
    Langin tunnistaa myös siitä että takana mahtuu istumaan, toisinkuin lyhennetyssä mallissa
    Ok, niin arvelinkin. Mobilea selatessa kun tulee monta "langia" vastaan, missä etupenkit vedetty mahd. eteen ja laitettu ilmoitukseen, jotta olisi mukamas lang. Ja kyllähän se istumalla toki selviää, mutta vielä ei olla paikan päällä

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Olapade View Post
    E38 langin tunnistamisesta. Onko kaikissa langeissa takaovissa kaksi ns. säilytyslokeroa vai vaan 750 langeissa?
    Kaikissa langeissa on semmonen korkeussuunnassa pitkä lokero oven etuosassa.
    Langin tunnistaa myös siitä että takana mahtuu istumaan, toisinkuin lyhennetyssä mallissa

    Leave a comment:


  • Olapade
    replied
    E38 langin tunnistamisesta. Onko kaikissa langeissa takaovissa kaksi ns. säilytyslokeroa vai vaan 750 langeissa?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Tyramies View Post
    mistä pitäs muuten ettiä syytä jos 730iA 1995 240tkm mittarissa nakuttaa kun käynnistää kylmänä, tai muutenki saattaa pientä nakutusta kuulua vielä noin 3 minuutin päästä käynnistämisestä... öljyistä vai nostimet paskana?
    Voi olla huonot öljyt, nostajat karstassa, vuotava pakosarja, löysä tulppa tai oikeen huonolla tuurilla voi kuulua jakopäästä.

    Pitäisi kuunnella vähän tarkemmin mistä ääni tulee.

    Leave a comment:


  • Tyramies
    replied
    mistä pitäs muuten ettiä syytä jos 730iA 1995 240tkm mittarissa nakuttaa kun käynnistää kylmänä, tai muutenki saattaa pientä nakutusta kuulua vielä noin 3 minuutin päästä käynnistämisestä... öljyistä vai nostimet paskana?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Vertaile osanumeroita?

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    No semmosta vielä että kaipa noihin -01 740d dieselin etutolppiin käy samat iskarin yläpäät kuin -95 730i?

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Käykäy, onhan tuo munkin sarja tosiaan 730 peräisin, ei niissä fyysistä eroa ole.
    No hyvä.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    No mutta tuo setti näyttäisi pudottavan sen dieselin keulaa enemmän mitä oma nyt on. Niin sehän voisi tuurillaan sattua samoille huudeille, alaspäin kun ei tarvitsisi mennä välttämättä . No mutta tästä sitten siihen kysymykseen että käykö omat jouseni noihin dieselin tolppiin? Sillähän se ratkeaa?
    Käykäy, onhan tuo munkin sarja tosiaan 730 peräisin, ei niissä fyysistä eroa ole.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Kyllä se on kun laitoin samat AP:n jouset itelle dieseliin kun bensaseiskassa ja tippu vähintää 20mm siitä missä bensaseiska oli, meni liikaa siis ja myin pois.
    Rautalohko painaa aika paljon V8:ssa.
    No mutta tuo setti näyttäisi pudottavan sen dieselin keulaa enemmän mitä oma nyt on. Niin sehän voisi tuurillaan sattua samoille huudeille, alaspäin kun ei tarvitsisi mennä välttämättä . No mutta tästä sitten siihen kysymykseen että käykö omat jouseni noihin dieselin tolppiin? Sillähän se ratkeaa?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Kyllä se on kun laitoin samat AP:n jouset itelle dieseliin kun bensaseiskassa ja tippu vähintää 20mm siitä missä bensaseiska oli, meni liikaa siis ja myin pois.
    Rautalohko painaa aika paljon V8:ssa.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Käyhän nuo 740d osat mutta mahtaa tulla aikamoinen traktori korkeuden puolesta
    Madallusjousilla ois foorumilla setti myynnissä.

    Onko 740d sitten miten paljon painavampi kuin 730 bensa?

    Edit: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=265584 tuota settiä tarjottiin
    Last edited by Haju69; 01-02-2013, 13:36.

    Leave a comment:

Working...
X