Bilsteinit tai Sachsit melkeen, toki voi ostaa satkun iskarit ja uusia ne vuoden päästä, ihan miten tykkää
Ja kyllä noissa tuntuu olevan eroa ihan toimivuudenkin suhteen. Esim mulla on alla uudehkot monroet ja väittäisin jäykemmiksi kuin sachsin alkuperäiset vastaavat :think
En itse niin välitä vaikka olis vähän löysempikin. Nämä tuli purkuauton mukana, muuten olisin tilannut varmaankin sachsit kun alkuperäiset oli ihan paskana.
Sachsit ne on mielessä pyöriny mutta on nyt niin helkkarin köyhä tilanne että lähdin kysymään tekeekö noilla halvemmilla mitään.
Edit: Edessä on himpun madaltavat jouset. Pitääkö hommata jotkut erikoiset sitten?
Bilsteinit tai Sachsit melkeen, toki voi ostaa satkun iskarit ja uusia ne vuoden päästä, ihan miten tykkää
Ja kyllä noissa tuntuu olevan eroa ihan toimivuudenkin suhteen. Esim mulla on alla uudehkot monroet ja väittäisin jäykemmiksi kuin sachsin alkuperäiset vastaavat :think
En itse niin välitä vaikka olis vähän löysempikin. Nämä tuli purkuauton mukana, muuten olisin tilannut varmaankin sachsit kun alkuperäiset oli ihan paskana.
Budjettiratkaisuksi ostaisin ehkäpä itse jonkun erittäin siistin ja mahdollisimman tuoreen käytetyn sachsin sille puolen mistä oli paskana.
Vaikuttaako MIDin vai mikä se on se missä kaikki OBC valikot ja radion näyttö, niin poistaminen normi käyttöön jotenkin? Mietin vaan jos sen pikseli virheet korjauttaisi niin kai autolla voi ajella ilman sitä? Voi olla tyhmäkin kysymys mutta enpä tuohon tiedä vastausta näin äkkisiltään.
Tosiaan ihan pari random kertaa noin tehnyt... Eilen jätin auton pakon vuoksi vinkumaan yksinään, kun piti asioille kiirehtiä. Ei vinkunut enää kahden tunnin päästä kun palasin Eli vissiin hiljenee siihen nukahdukseen...
itte lähtisin radiomoduulista kahteleen vikaa tai vahvistimesta jos siel on semmoinen. Radiomoduulin tinaukset menee useasti uusiksi.
radiomoduuli tiensä päässä ny ekana tulee mieleen.. Loppuuko vinkuminen kun auto nukahtaa? Siis noin 15min kun autoon ei ole koskenu?
Tosiaan ihan pari random kertaa noin tehnyt... Eilen jätin auton pakon vuoksi vinkumaan yksinään, kun piti asioille kiirehtiä. Ei vinkunut enää kahden tunnin päästä kun palasin Eli vissiin hiljenee siihen nukahdukseen...
Kun sammutan auton tai käännän virrat pois, niin alkaa todella kimeä vingunta ilmeisesti kaiuttimien kautta. Tehnyt pari kertaa tuossa viikonlopun aikana. Vissiin loppuu, kun auto uinahtaa... Loppuu myös, kun auton lyö tulille.
radiomoduuli tiensä päässä ny ekana tulee mieleen.. Loppuuko vinkuminen kun auto nukahtaa? Siis noin 15min kun autoon ei ole koskenu?
Kun sammutan auton tai käännän virrat pois, niin alkaa todella kimeä vingunta ilmeisesti kaiuttimien kautta. Tehnyt pari kertaa tuossa viikonlopun aikana. Vissiin loppuu, kun auto uinahtaa... Loppuu myös, kun auton lyö tulille.
jeps eli aikasemmin kyselinki että kannattaako vaihtaa jos idlessä lämpötilat keskellä ja 90 astetta piilovalikon mukaan, muttakun lähtee näillä vitun miinus keleillä ajamaan niin meinaa kokoajan tipahtaa siniselle mutta ei kuitenkaan
KYSYMYS: onko termarin vaihto vaikea homma? e34 vaihoin mut tuntu olevan vähän enemmän tilaa siinä ympärillä ku tässä...
730iA 1995
Itellä pysy keskustassa keskellä ja motarilla tiputti lämmöt. Termarin vaihdolla korjaantu.
jeps eli aikasemmin kyselinki että kannattaako vaihtaa jos idlessä lämpötilat keskellä ja 90 astetta piilovalikon mukaan, muttakun lähtee näillä vitun miinus keleillä ajamaan niin meinaa kokoajan tipahtaa siniselle mutta ei kuitenkaan
KYSYMYS: onko termarin vaihto vaikea homma? e34 vaihoin mut tuntu olevan vähän enemmän tilaa siinä ympärillä ku tässä...
730iA 1995
No mä jo aloin ihmetteleen. Voikohan onnistua ihan vilkkuviiksen vaihdolla ja koodauksella?:think
Eiköhän ole helpompi ostaa seiska valmiiksi ajotietokoneella...Tai sitten olla ilman. Hinnat niin pohjilla, jotta yleishabitus on mielestäni se tärkein kriteeri, ei obc.
Ps. ois kuitenkin e39(/e38) vilkkuviiksi obc-napilla jouten
Midin ja viiksen tarvii + koodaus. Sillävälin voi tarkkailla samat tiedot mittariston salavalikosta...
Okei. Sieltähän ne kyllä näkee aikas helpolla. Enkä siis vielä tiedä että raaskiiko seiskaa ostaa tommosella pikkukoneella ja huonoilla varusteilla, vaikka kyllähän silläkin kerkeis.
Jotain eroohan niillä salavalikon näyttämillä on verrattuna ajotietokoneeseen? Ainakin keskikulutus edellisessä näytti aina eri lukemaa. Eikö nollaannu samalla sitten kun ajotietokoneesta nollaa vai..
Leave a comment: