E38 kysymyksiä ja vastauksia Vol. II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Joo eli tuossa juuri kun tutkin niin startatessa ketju pyörii koneessa mutta ei tule puristuksen ääntä, eli kone pyörii kevyen tasaisesti ympäri.
-
-
Originally posted by mixul View PostOnkelma starttauksessa! Eli startti pyörittää mutta joka pyörityskierroksella kuuluu naksaus, startti ei pyöri tyhjää vaan ainakin jotain se pyörittää mukanaan koska kuulostaa yhtä raskaalta kuin normaali starttaus. kuulostaa niinkuin kampi ei pyörisi mukana.
Leave a comment:
-
-
Onkelma starttauksessa! Eli startti pyörittää mutta joka pyörityskierroksella kuuluu naksaus, startti ei pyöri tyhjää vaan ainakin jotain se pyörittää mukanaan koska kuulostaa yhtä raskaalta kuin normaali starttaus. kuulostaa niinkuin kampi ei pyörisi mukana.Last edited by mixul; 20-01-2013, 14:37.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by _charger- View Postkeskitanko: ei tarvii purkaa mitään, nosturi jos on käytössä ei tarvi ottaa ees renkaita irtipallovineliin syytä olla irroitin, voi olla lujaa kiinni ja tilaa ei ole paljoa lyödä vasaralla...tyyliin joku tällänen:
ilmaus: normaalisti.
käsijarru:normaalisti
toinen vielä askarruttava juttu on pikkasen huono joutokäynti mutta meni nippa nappa leimasta.
CO HC O2 CO2 Lambda
tyhjäkäynti 0,02 100 0,17 15,2
>2000rpm 0,1 35 0,21 15,2 1,00
Osaisko kukaan tohon sanoa mitään fiksua pikkasen käy rumasti tyhjäkäyntiä
eli ilmeisesti kaikki muut arvot on jees mut toi HC ja tosiaan kuullostaa siltä et
ei aina sytytä kaikilla ja kylmänä kyyllostaa aika bassomaiselta jumputukselta
käynti.
Leave a comment:
-
-
perskeles, tota en ajatellutkaan kun omaani noita irroittelin! pitää muistaa seuraavan kerran
Leave a comment:
-
-
paineilmatäryllä lähtee helposti, kaikilla muilla keinoilla saa tapella tosissaan.
Leave a comment:
-
-
Ja jos on yhtään niin kovaa kiinni kuin alatukivarret saa irroittaa ihan tosissaan.
Leave a comment:
-
-
Se on kyllä todella pieni se väli simpun ja apusimpukan liitoksessa että saa jonkun irroituskalun väliin. Perinteinen murtohaarukkakin tuntuu olevan liian paksu kärjestä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by thuttu77 View PostMuutama kyssäri koskien E38 vm97 735i:ta
Onkos kukaan vaihdellut raidetangon keskiosaa jos niin mahtuuko tulemaan
pois ilman suurempaa purkamista näytti aika ahtaalta meinaan.
Mites samaisen kipon jarrujen ilmaus tapahtuu kun jarru letku pitäis eteen vaihtaa?
käsijarrun kiristys on lienee suht normaali opeaatio?pallovineliin syytä olla irroitin, voi olla lujaa kiinni ja tilaa ei ole paljoa lyödä vasaralla...tyyliin joku tällänen:
ilmaus: normaalisti.
käsijarru:normaalisti
Leave a comment:
-
-
Muutama kyssäri koskien E38 vm97 735i:ta
Onkos kukaan vaihdellut raidetangon keskiosaa jos niin mahtuuko tulemaan
pois ilman suurempaa purkamista näytti aika ahtaalta meinaan.
Mites samaisen kipon jarrujen ilmaus tapahtuu kun jarru letku pitäis eteen vaihtaa?
käsijarrun kiristys on lienee suht normaali opeaatio?
Leave a comment:
-
-
Seiskaan joutunee ostamaan pari uutta kesäkumia takavanteille. Nyt siellä muistaakseni on etu/takarenkaissa eri merkkiset parit. Toiset taisi olla Continentalit ja toiset Hankookit. En muista kummissako päissä mitkäkin merkit.
Näihin nyt ei näytä olevan samaan hintaluokkaan esim nangkangeja kuin mitä pienempiä kokoja saa.
Millaista rengasta suosittelette? Ei kaikista kalleinta mutta joka perus ajorenkaana menee. Mitään ratasuorituksia ei tarvita vaan normaalia ajoa.
Koko on 255/45/18
Oisko joku näistä hyvä tai jokin muu merkki? Tai jos noista niin mikä ois pätevin?
Hankook Ventus prime 2
Hankook Ventus V12 Evo
Falken FK 453
Continental ContiSportContact 3
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostJoo no toleranssit.
Tolla periaatteella ois pitäny pitäytyä työntötanko koneissa( sori ot )
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postperiaattessahan ei mikään mekaanisesti mut kyl toleranssin ja muutenki bemarin käyttämät laatikot ja jenkkilaatikot ovat vaan eri kaliperia toisen voi lyyä läjään kinttaat kädessä ja toiseen joutuu vaihtaan ohkasemmat. Muutaman stepin käyttäny rummut levällään ja jenkkilaatikoita tutkaillu niin on niis vaan....
Tolla periaatteella ois pitäny pitäytyä työntötanko koneissa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostTuota mikäs tuosta tekee kauhean erilaisen kuin jenkkien laatikot?
Itse en ole BMW laatikoita joutunut purkamaan / kasaamaan mutta jenkkien laatikot nyt kyllä todistettavasti onnistuvat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostOotko mittaillut onko säädölle yleensä ollut tarvetta? Muuttuuko asemointi apusimpukan vaihdon myötä siis yleensä?
Summa summarum: mun mielestä on ainakin hyvä tarkistaa säätö helan vaihdon jälkeen, ei se ainakaan haittaa.
Joka tapauksessa sen säädön joutuu tekemään jos se ohjaustanko vaihdetaan, mutta se onkin sitten eri juttu.
Leave a comment:
-
Leave a comment: