Originally posted by Tyramies
View Post
E38 kysymyksiä ja vastauksia Vol. II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-kannattaa vaihtaa laatikkoon öljyt ja öljyn määrää laatikossa oleva tyyppikilpi tai sen värilähinnä. Lasin läpituleevaa antennia saa käyttynä ja uutenakaan maltaita maksa. Kyllä mie en oo ainakaan keppiin koskenu muulon ku liikkeelle lähtiissä ja pakkia laittaissa päälle. Jarrulala olen pitänyt valoissa paikollaan edelleenkään en ole keppiin koskenu.€34 M5 pelastetaan museoinnilta
-
Tuo neutraalille vaihtaminen taitaa olla kiinni omista mieltymyksistä. Itse olen aina tutuissa risteyksissä laittanut merkistä ja mallista riippumatta vaihteen N:lle, jos tiedän olevani paikallani hieman pidemmän aikaa. Mutta muutoin tulee kyllä pidettyä D:tä päällä.Originally posted by 2bar..ahhh View Post-kannattaa vaihtaa laatikkoon öljyt ja öljyn määrää laatikossa oleva tyyppikilpi tai sen värilähinnä. Lasin läpituleevaa antennia saa käyttynä ja uutenakaan maltaita maksa. Kyllä mie en oo ainakaan keppiin koskenu muulon ku liikkeelle lähtiissä ja pakkia laittaissa päälle. Jarrulala olen pitänyt valoissa paikollaan edelleenkään en ole keppiin koskenu.
Comment
-
juu niin varmaan on. Ite tottunu ku kaikki niin työkalukuin henkilömobiilt automaatte ja niin D on päällä ei tartte keppiä hieroo.Originally posted by Ramzez View PostTuo neutraalille vaihtaminen taitaa olla kiinni omista mieltymyksistä. Itse olen aina tutuissa risteyksissä laittanut merkistä ja mallista riippumatta vaihteen N:lle, jos tiedän olevani paikallani hieman pidemmän aikaa. Mutta muutoin tulee kyllä pidettyä D:tä päällä.
€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
wanhoissa 4hp22/24 laatikoissa tuolla tavalla sai kätevästi kärvennettyä A-pakan jos tyyppivika osu kohdalle.. siitä jäänyt tapa että keppiin ei kosketa kuin lähtiessä ja määränpäässä.. ok, joskus tulee tehostettua moottorijarrutusta pakkovaihteilla mutta tosiaan harvoin.Originally posted by Ramzez View PostTuo neutraalille vaihtaminen taitaa olla kiinni omista mieltymyksistä. Itse olen aina tutuissa risteyksissä laittanut merkistä ja mallista riippumatta vaihteen N:lle, jos tiedän olevani paikallani hieman pidemmän aikaa. Mutta muutoin tulee kyllä pidettyä D:tä päällä.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Ehkä siinä tapauksessa, että pelaa N ja D välillä yhtenään, mutta ei kai kukaan jonkun max. 30 sekunnin stopin takia lähde keppiä veivaamaan? Itse olen lähinnä muutamissa risteyksissä Tampereella laittanut vapaalle, jos tiedän istuvani autossa paikallaan useamman minuutin. Jos tuossa kohtaa joku pakka menisi, niin se menisi joka tapauksessa ennen pitkää normaalillakin ajolla.Originally posted by peto2 View Postwanhoissa 4hp22/24 laatikoissa tuolla tavalla sai kätevästi kärvennettyä A-pakan jos tyyppivika osu kohdalle.. siitä jäänyt tapa että keppiin ei kosketa kuin lähtiessä ja määränpäässä.. ok, joskus tulee tehostettua moottorijarrutusta pakkovaihteilla mutta tosiaan harvoin.
Comment
-
Onneks E38:n saa manuaalinakin
Ei mulla muuta, jatkakaa. 
E: no on mulla kysymyskin:
Osanumero 7
Varmaankin myydään irrallisenä tuo pusla, vai mikä onkaan. Onkohan mimmonen homma vaihtaa? Raidetanko menossa vaihtoon, kun tuntuu väljää olevan, samoten kuten tuossa päässä missä tuo osanumero 7 on.
Toisella puolella onkin sitten kiinnitys tehostimeen, siellä tuskin mitään puslia on?Last edited by JiPe; 14-01-2013, 18:50.MB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
Comment
-
Originally posted by JiPe View PostOnneks E38:n saa manuaalinakin
Ei mulla muuta, jatkakaa. 


myydään irrallisena vaihto on siinä mielessä helppo että osan 6 saa heloineen (7) helposti irti autosta mutta hela (nro. 7) on prässätty paikalleen -> ei onnistu käsipelilläOriginally posted by JiPe View Post
E: no on mulla kysymyskin:
Osanumero 7
Varmaankin myydään irrallisenä tuo pusla, vai mikä onkaan. Onkohan mimmonen homma vaihtaa? Raidetanko menossa vaihtoon, kun tuntuu väljää olevan, samoten kuten tuossa päässä missä tuo osanumero 7 on.
Toisella puolella onkin sitten kiinnitys tehostimeen, siellä tuskin mitään puslia on?
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Saa tosiaan varsineenkin uuden, mutta kyllä tuon apusimpukanhelan vaihtaa aika nätisti ilman prässiäkin.Originally posted by peto2 View Postmyydään irrallisena vaihto on siinä mielessä helppo että osan 6 saa heloineen (7) helposti irti autosta mutta hela (nro. 7) on prässätty paikalleen -> ei onnistu käsipelillä
Comment
-
en nyt tarkkaan muista koitinko irrottaa apusimpukan helaa vai jotakin niveltä mutta alasin hajosi.. eikä lähtenytOriginally posted by zener View PostSaa tosiaan varsineenkin uuden, mutta kyllä tuon apusimpukanhelan vaihtaa aika nätisti ilman prässiäkin.
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
No pitäneepä kokeilla vaihtaa pelkkä hela, kun kerrankin saa osan auton alta pois, eikä tarvii siellä auton alla puhista.
Mut tehostimen puolella ei oo mitään vastaavaa, mikä ois hyvä vaihtaa samalla?Last edited by JiPe; 14-01-2013, 19:13.MB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
Comment
-
Simpukka...tietty tulee hintoihin mutta sieltä valitettavasti ne suurimmat välykset vanhoissa vessoissa tulee :(Originally posted by JiPe View PostNo pitäneepä kokeilla vaihtaa pelkkä hela, kun kerrankin saa osan auton alta pois, eikä tarvii siellä auton alla puhista.
Mut tehostimen puolella ei oo mitään vastaavaa, mikä ois hyvä vaihtaa samalla?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Kytkimen osaa onneksi itse vaihtaa, ja pikku moottori on ihan hyvä.Originally posted by Muurahainen View PostMihin onneksi pelkkä kytkin maksaa saman kuin automaatin remppa jos ei ole mikään pikku moottori.
MB W204 200cdi -08 -Käyttis-
MB C124 E 320 coupe -93 -Odottaa museointia-
MB W906 Sprinter -16 -Reissussa-
Suzuki Vitara 1.6 -91 -Aura-auto-
Comment
-

Comment