Unohdinpas muuten kysyä onko kuinka vaikea operaatio vaihtaa tuo bensapumppu takapenkin alta? Mikä menee todennäköisesti paskaksi? Mulla tais olla kuskin penkin takana istuvan alla se luukku vaikka pitäs olla pelkääjän puolen takapenkin alla?
-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Unohdinpas muuten kysyä onko kuinka vaikea operaatio vaihtaa tuo bensapumppu takapenkin alta? Mikä menee todennäköisesti paskaksi? Mulla tais olla kuskin penkin takana istuvan alla se luukku vaikka pitäs olla pelkääjän puolen takapenkin alla?
Ei ole hankalaa, eikä pitäisi mitään paskaksikaan saada.
Pumppu löytyy pelkääjän puolen takapenkin alta, kuskin puolella on samanlainen luukku, mutta siellä on pelkkä taso-anturi.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Kun on muuten tullu huomattua että pojat joskus pitää noita kokouksia täällä stadin suunnalla ainakin, niin pitäskö ottaa ihan letkeesti joku pelkkä e38 porukka tapaaminen jossain jos vähän kruisailis ja jakais ongelmat ja vinkit :think old school muthafuckas "when you die god will not ask how nice 7 you had. It dosn't matter i will tell him anyway"
-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Kun on muuten tullu huomattua että pojat joskus pitää noita kokouksia täällä stadin suunnalla ainakin, niin pitäskö ottaa ihan letkeesti joku pelkkä e38 porukka tapaaminen jossain jos vähän kruisailis ja jakais ongelmat ja vinkit :think old school muthafuckas "when you die god will not ask how nice 7 you had. It dosn't matter i will tell him anyway"
Viime vuonna oli ihan seiskamiitti tampereella, tälle kesälle sitä ei ole vielä puuhattu.
Sinänsä kannatettava ajatus.
Toisaalta BCF kesäkokous on 27.7. Vääksyssä, ja siellä on varmaankin jonninverran seiskoja paikalla, ainakin itse olen suuntaamassa tuolla diktaattorilla siihen suuntaan.
E38 M-sport: onko ko varustuksen mukana matalammat jouset? Ei oikein google nyt auta etsinnässä... Ja jos on, niin sattuisiko joku tietämään tuotekoodia?
Tuo on positiivista kuultavaa, etten ole ainoa seiskan kanssa taisteleva.
Tuntuu tosiaan että kun yhden paikan korjaa niin sitten on seuraava remontti jo edessä.
Eikä oikein mieltä ole ostovaiheessakaan maksaa useampaa tonnia enempää samasta vehkeestä mikä SAATTAA olla hyvä. Itse kun laittaa niin tietää varmasti mikä on uutta.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
E38 M-sport: onko ko varustuksen mukana matalammat jouset? Ei oikein google nyt auta etsinnässä... Ja jos on, niin sattuisiko joku tietämään tuotekoodia?
mulla on m-sportti ja jouset on matalemmat iskaritkin on erit kuin vakiot ei niin lullat... mut numeroo ei ole mut runkonumerolla vaan jousee tilaan oikeestta paikasta...
mulla on m-sportti ja jouset on matalemmat iskaritkin on erit kuin vakiot ei niin lullat... mut numeroo ei ole mut runkonumerolla vaan jousee tilaan oikeestta paikasta...
Onko kellään kuvaa autosta missä ois nuo ap 40/30 jouset? Mietityttää tilata tuota sarjaa, jos perä tipahtaa liikaa.
Minä taas mietin sitä, miksei omista jousistani ole kuullut pihaustakaan sen jälkeen kun ne tilasin. Laitoin siis tilauksen vetämään Cartuningpointista jo melkein 1,5 viikkoa sitten, eikä mitään ole kuulunut. En nyt vielä tässä vaiheessa ole mahdottoman huolissani asiasta, mutta olisihan se mukava olla kartalla, että missä mennään.
Minä taas mietin sitä, miksei omista jousistani ole kuullut pihaustakaan sen jälkeen kun ne tilasin. Laitoin siis tilauksen vetämään Cartuningpointista jo melkein 1,5 viikkoa sitten, eikä mitään ole kuulunut. En nyt vielä tässä vaiheessa ole mahdottoman huolissani asiasta, mutta olisihan se mukava olla kartalla, että missä mennään.
tilasin taannoin tutusta puljusta jäähdyttimen, ennen tavarat tullu alle viikossa DHL:llä nyt tuli jostain syystä UPS:lla ja meni 3 viikkoa :think
Zener, melkeen kattelisin -40/0 - -40/-10 settejä. omaan makuun ei takapäätä juuri tarvii madaltaa :think
Zener, melkeen kattelisin -40/0 - -40/-10 settejä. omaan makuun ei takapäätä juuri tarvii madaltaa :think
Joo, nuo AP:n etujouset on yksi vaihtoehto, mutta haluaisin tuosta perästäkin vähän jäykemmän. Ei taida kukaan valmistaa -10mm takajousia... H&R:n 35/15 on sitte taas keulasta vähän turhan korkee.
Comment