Announcement

Collapse
No announcement yet.

E65 Kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr81
    replied
    Adaptive drivessa pystyy valitsemaan asetuksista comfort tai sport.
    Sitten E65 on vielä lisävarusteena adaptive driveen self levelling suspensions (220 Taka-akselin maavaransäädin + ilmajousitus) joka on taas vakiona E66 eli lang versiossa.
    Last edited by mr81; 17-12-2015, 20:52.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by pope View Post
    Mitäs tuo 330 sports package varustelistassa pitää sisällään? Se kiinnostaa eniten kuuluko siihen adaptive drive kun sitä ei ainakaan erikseen ole listassa mainittu. Kyseessä siis 750 -05.
    Dynamic drive kuuluu eli aktiiviset kallistuksenvakaajat. Adaptive drivessä on lisäksi sähkösäätöiset iskarit mutta nämä ei tule sporttipaketin mukana sinänsä.
    Sporttipaketissa myös matalammat jouset ja eri iskarit.
    Tykkään ite kyllä.

    Leave a comment:


  • pope
    replied
    Mitäs tuo 330 sports package varustelistassa pitää sisällään? Se kiinnostaa eniten kuuluko siihen adaptive drive kun sitä ei ainakaan erikseen ole listassa mainittu. Kyseessä siis 750 -05.

    Leave a comment:


  • repsa
    replied
    Samaa mieltä Supan kanssa.

    Älä sitten mene mihinkään yleiskorjaamolle missä ne katsoo bosch/tms perustesterillä, vaan oikea bmw-liike tai paikallinen harrastaja millä on käytössä inpa/dis/ista.

    Peruskorjaamoiden testerillä kun ei näe koko vikakoodialuetta niin jää aika paljon havainnoimatta.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Vikakoodit luentaan, varmasti on jotain vikaa.

    Leave a comment:


  • Ahicii
    replied
    745d ei anna tehoja

    Nonni, tuli eilen ostettuu 745d vm. 05 ja 185tkm. En oo aikasemmin omistanu 700-sarjalaisii ja nyt alko askarruttamaan että onko jotain häikkää vai joku varuste tai jtn. Esim. että auto mukautuu nopeuksiin joita ajettu aikaisemmin..? Elikkä kaasun kun nykäsee pohjaan niin ei tapahdu juuri mitään. Kierrokset nousee mutta auto ei liikahda.. Ja lähtee erittäin laiskasti liikeelle vaikka kaasu olisi pohjassa.

    Aikaisemmin tuntu että liikkuu hyvin mutta ei missään vaiheessa voisi kuvitella että olisi 300hp ja 700nm. Ja nyt kun kaupungissa ajelin niin ei tapahdu sitäkään vähää..

    Ajotietokone ei kuitenkaan herjaa mitään että olisi vialla.

    Missä vika?

    T. Hätääntynyt
    Last edited by Ahicii; 08-12-2015, 08:33.

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    Originally posted by Mik@ View Post
    Kyllä mulla toimi luuri ihan normaalilla prepaid kortilla. :think
    Toisaalta, mulla kesti eka kortti ~vuoden, mutta viimeaikoina on ruvennu kuluun. Oliskohan luurissa jotain hämärää :think

    Leave a comment:


  • Mik@
    replied
    Kyllä mulla toimi luuri ihan normaalilla prepaid kortilla. :think

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    SIM-kortteja menee kuin leipää! Onko kukaan selvitellyt tuota oikeaa kortti/operaattori tyyppiä. Puhelin toimii ilmeisesti single band 900Mhz verkossa? Jostain syystä kortti lopettaa toimintansa muutaman päivän kuluttua.
    Käytin ensin Soneran prepaideja, mutta nyt otin Saunalahdelta laskutusliittymän ja sekin kypsähti parin päivän jälkeen

    Tuo on kai alunperin pelannut Vodafone/o2 operaattoreilla. Ohessa jonkun vastaus Bemarilta:

    "Thank you for your email to BMW Customer information.

    In 2002 it was only possible for our vehicles to use single band Vodafone or o2 sim cards. This type of sim card needs to be purchased directly from the network provider, who will be able to advise on the cost and availability.

    Please do not hesitate to contact me if I can be of further assistance to you."

    Saako suomesta moista korttia jostain? Olisi ihan jees saada tuo toimimaan, kun aina joskus se oma luuri unohtuu johonkin.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by iGz View Post
    Onkos tästä tietoa? En raahdi repiä noita penkkejä väkisin. Pitäisi saada mukitelineet taakse kuntoon joten löytyykö kellään kokemusta ko. operaatiosta?

    Tuossahan tuo. Penkki pois ja pari ruuvia.

    Leave a comment:


  • iGz
    replied
    Onkos tästä tietoa? En raahdi repiä noita penkkejä väkisin. Pitäisi saada mukitelineet taakse kuntoon joten löytyykö kellään kokemusta ko. operaatiosta?



    Originally posted by iGz View Post
    Kuis nuo takapenkin mukinpidikkeet lähtee irti? Mekanismi rikki ja jumittuneet sisään. Pitääkö koko penkki irroittaa?

    Leave a comment:


  • repsa
    replied
    Käytännössä ei taida tarvita jos ratti pysyy suorassa kun ajetaan suoraan. Muutoin varmaankin tarttee ratinasento säätää kohdilleen.

    Mitäs teit vanhalle tangolle, menikö vaihto-osana ?
    Tekis mieli purkaa tommonen tanko :think

    Originally posted by SaKamu View Post
    Tulipahan ohjausvaihde vaihdettua ihan ominpäin kotioloissa. Nosturi on kyllä välttämätön, koska apurunko tarvitsee irroittaa, mutta muuten melko simppeli homma.

    Ei vielä ainakaan ole mitään tietokone herjannu vaikka en mitään sopeutusta tehnyt uudelle tangolle. Onko mahdollisesti tarvetta jollekkin ohjelmoinnille kun asensin uuden ohjausvaihteen?


    Samu

    Leave a comment:


  • SaKamu
    replied
    Tulipahan ohjausvaihde vaihdettua ihan ominpäin kotioloissa. Nosturi on kyllä välttämätön, koska apurunko tarvitsee irroittaa, mutta muuten melko simppeli homma.

    Ei vielä ainakaan ole mitään tietokone herjannu vaikka en mitään sopeutusta tehnyt uudelle tangolle. Onko mahdollisesti tarvetta jollekkin ohjelmoinnille kun asensin uuden ohjausvaihteen?


    Samu

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Teemu View Post
    Jep, kiitos.... ei kuulosta kannattavalta puuhalta.

    (olin jotenkin kuvitellut järjestelmän olevan sähkötoiminen - mutta eipä taida tarkemmin mietittynä saada sähköllä tuohon riittäviä voimia aikaiseksi)
    Ei kyllä se ihan hydraulinen on. Käyttää ohjaustehostinöljyä.

    Leave a comment:


  • Teemu
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Vaatiihan se vähän muutakin kuten tandem öljypumpun, eri säiliön ja hydraulilinjojen veto eteen sekä taakse. Ja toki vaatii hydrauliyksikön, ohjainboksin sekä kasan piuhoja yms.
    Eikai mahdoton mutta aika isotöinen.
    Jep, kiitos.... ei kuulosta kannattavalta puuhalta.

    (olin jotenkin kuvitellut järjestelmän olevan sähkötoiminen - mutta eipä taida tarkemmin mietittynä saada sähköllä tuohon riittäviä voimia aikaiseksi)

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎