E65 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Mites nuo pyyhkimien pesurit toimii? Vänkärin puolelta ei tule oikein lasinpesunestettä?
-
-
Originally posted by Arppa View PostTähän tulikin selvyys muuta kautta, huurretunnistin kaput asennuksen aikana. Reklamaation tekoon kunhan arkipäivät koittaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Arppa View PostVaihdettiin omaan tuulilasi pariviikkoa sitten ja ilmastointi on toiminut kummallisesti sen jälkeen. Puhaltaa voimakkaasti lasille pitkän aikaa ja saattaa rueta kesken ajomatkankin sitä tekemään vaikka mitään syytä sille ei ole. Lämmityksen intensiteetti on low-asennolla. Jotain jäänyt vaihdon yhteydessä tekemättä vai tapahtunut jotain?
Leave a comment:
-
-
Vaihdettiin omaan tuulilasi pariviikkoa sitten ja ilmastointi on toiminut kummallisesti sen jälkeen. Puhaltaa voimakkaasti lasille pitkän aikaa ja saattaa rueta kesken ajomatkankin sitä tekemään vaikka mitään syytä sille ei ole. Lämmityksen intensiteetti on low-asennolla. Jotain jäänyt vaihdon yhteydessä tekemättä vai tapahtunut jotain?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TFV View PostJep. Otetaanpa ne dieselien viat nyt tapetille. Ja sitten ihan rehellisesti. Ihan kaikki.
Muutoinhan N62 on hienoluonteinen ja hyvän kuuloinen moottori, ainakin B44 ja B48 perustuvien kokemusten perusteella.
Leave a comment:
-
-
Terve liikemiehet. Pitäs taas siirtyä bensasta dieseliin, tälläst tarjottiin:
onko kenenkään exä? Ollu ennen tota autoliikettä muutamalla vähemmistöön kuuluvalla käytössä, en tiiä uskaltaako ottaa tota vaihdossa...
edit: niin pitihän mun samantien kysyä että ton verran ajetussa varmaan läpät jo poistettukkin vai... 3 litrasista muuten aika paljon kokemusta mutta tosta e38 jälkeen tulevasta seiska sarjasta ei yhtään niin kuumottaa...Last edited by Tyramies; 15-03-2018, 20:40.
Leave a comment:
-
-
Itsellä on ollut kolme E65 mallia. 2007 ostin alkupään 745I, jolla ajoin 100 000 km. ilman mitään moottoriin ym. tekniikkaan liittyviä murheita. Sen sijaan auton muissa sähköissä oli pikku ongelmia.
Vaihdoin tuon FL 730D 2006 malliin ja siinä oli dieselin kanssa perusjumpat hehkut ja rele. Lisäksi turbo jouduttiin vaihtamaan. Lisäksi perusjumpat Webaston kanssa, hehku, palopesä, vesipumppu ym. korjaukset. IlmanWebastoa auto lämpiää tuskaisen hitaasti.
Viime vuonna ostin Japanista 750I:n, enkä epäröinyt hetkeäkään moottorin puolesta. Moottorilla on hieno luonne, pehmeästi käyvä, mutta aina valmis tottelemaan kaasupolkimen liikkeitä.
Vaihteisto on myös selvästi parantunut verrattuna alkupään 745I:hin. Vaihtaa nätimmin ja momenttimuuntimen luisto on lähes poissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TFV View PostJep. Otetaanpa ne dieselien viat nyt tapetille. Ja sitten ihan rehellisesti. Ihan kaikki.
Leave a comment:
-
-
Jep. Otetaanpa ne dieselien viat nyt tapetille. Ja sitten ihan rehellisesti. Ihan kaikki.
Leave a comment:
-
-
Äänimaailmahan ei häävi tiisselissä, mutta ihan kiva liikkuja. Ohjelmoimalla vielä kivempi. Kulutuskin kohtuu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Martti View PostE: tulikin jo tuossa yllä... heikko esitys kyllä tuo N62, valitettavasti
Diesel siis tässä(kin) korissa se järkevin. Harmi, kun ne ei ole oikein koskaan sytyttäneet, vaikka M57-koneisella yritin kipinää saada parin satkun verran aikaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TFV View PostNo yhdysputki alkaa vuotamaan alle 200tkm ja sitten se vitun venttilinnostojärjestelmä, mikä sen nimi nyt olikaan? Juu, valvettronic. Siinä pahimmat. Siis 745.
E: tulikin jo tuossa yllä... heikko esitys kyllä tuo N62, valitettavasti
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TFV View PostNo yhdysputki alkaa vuotamaan alle 200tkm ja sitten se vitun venttilinnostojärjestelmä, mikä sen nimi nyt olikaan? Juu, valvettronic. Siinä pahimmat. Siis 745.
Ei ainakaan itsellä riittäisi uskallus N62:een.
Leave a comment:
-
-
No yhdysputki alkaa vuotamaan alle 200tkm ja sitten se vitun venttilinnostojärjestelmä, mikä sen nimi nyt olikaan? Juu, valvettronic. Siinä pahimmat. Siis 745.
Leave a comment:
-
Leave a comment: