Originally posted by Agio
View Post
E65 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Agio View PostPitäisikö näistä nuo kattoluukun suhinat saada aisoihin ihan vaan säätämällä vai joutuuko tyypillisesti tiivisteen vaihtohommiin? Nyt on ihan ok, kun se verho on siinä edessä. Vaimea suhina kovemmissa vauhdeissa. Verho auki taas ei pysty ajamaan, kun hajoaa pää suhinoihin jo kaupunkipyörityksessä.
Leave a comment:
-
-
Pitäisikö näistä nuo kattoluukun suhinat saada aisoihin ihan vaan säätämällä vai joutuuko tyypillisesti tiivisteen vaihtohommiin? Nyt on ihan ok, kun se verho on siinä edessä. Vaimea suhina kovemmissa vauhdeissa. Verho auki taas ei pysty ajamaan, kun hajoaa pää suhinoihin jo kaupunkipyörityksessä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juhutti View PostKiitos vastauksesta! Huoltohistoriaa ei löytynyt Laakkoselta eikä Schmiedmannilta ainakaan rekkarin perusteella. Avaimesta saavat siis luettua kuitenkin lisähistoriaa mikäli sitä on tallentunut?
Myyjän kanssa on sovittu, että auto voidaan ostajan lukuun käyttää tarkastuksessa BMW-pajalla, ja ainakin Schmiedmann tarjosi kyseistä palvelua, ja jotain ymmärrystä kyseisestä mallistakin löytynee.
Kaikkeahan tosiaan voi odottaa taivaan ja maan väliltä, mutta jos hieman saisi karsittua vikoja ja ongelmia niin, että lompakko kärsii enemmän kuin mielenterveys, nimittäin vitutukselle on vaikea laskea hintaa!
Myyjän mukaan auto on aiemmin ollut edustuskäytössä yhtiössä x. Tämä selittäisi kilometrit ja kuntohan on tosiaan erittäin asiallinen. BMW Clubin jäsenyys ei tietysti mikään tae ole auton huippukunnosta, mutta positiivisessa valossa tuotakin nykyisen omistajan jäsenyyttä ainakin itse katson.
mulla yksi entisistä autoista myytiin mulle 92tkm ajettuna, kun todellisuudessa sillä oli veivattu lähtömaassa jo yli 200tkm. Tämä selvisi vasta tuosta avaintietohistoriasta, esim huoltokirja oli kohtuu hyvin väärennetty.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BeamR View Postkäy kysymässä merkkiliikkeestä auton avaintietohistoriaa, jotta selviää onko
A: auto huollettu merkkiliikkeessä
B: jos on, niin sieltä näkyy stemmaako kilsat
Auto on verotettu syksyllä 2009 suomeen kilometrilukemalla 64tkm.
muutenhan tollaseen kymmenen vuotta vanhaan vehkeeseen voi odottaa ihan mitä tahansa, oli huoltohistoria/ajomäärä mitä tahansa.
Myyjän kanssa on sovittu, että auto voidaan ostajan lukuun käyttää tarkastuksessa BMW-pajalla, ja ainakin Schmiedmann tarjosi kyseistä palvelua, ja jotain ymmärrystä kyseisestä mallistakin löytynee.
Kaikkeahan tosiaan voi odottaa taivaan ja maan väliltä, mutta jos hieman saisi karsittua vikoja ja ongelmia niin, että lompakko kärsii enemmän kuin mielenterveys, nimittäin vitutukselle on vaikea laskea hintaa!
Myyjän mukaan auto on aiemmin ollut edustuskäytössä yhtiössä x. Tämä selittäisi kilometrit ja kuntohan on tosiaan erittäin asiallinen. BMW Clubin jäsenyys ei tietysti mikään tae ole auton huippukunnosta, mutta positiivisessa valossa tuotakin nykyisen omistajan jäsenyyttä ainakin itse katson.Last edited by Juhutti; 16-05-2016, 11:39.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juhutti View PostAuto on vm06 facelift e65 750ia. Kilometrejä mittarissa 111tkm, historia toistaiseksi hukassa, mutta auto tip-top kunnossa.
Nykyisen omistajan mukaan öljyt vaihdettu hänen aikanaan n. 7tkm välein, venttiilikopan tiivisteet vaihdettu, "vesiletkulle" moottorin etuosassa tehty jotain, sähköisen takaluukun öljyt(?) vaihdettu, levyt ja palat menossa juuri vaihtoon, vaihteistoöljyt ja tiivisteet vaihdettu.
Mitä tuon ikäiseen ja kyseisen verran ajettuun autoon kannattaa huoltojen ja korjausten puolesta odottaa? Periaatteessa öljynvaihdoilla ~10tkm ja tulppien vaihdoilla 50tkm välein mennään, suodattimet siihen vielä yms. Korjauksia sitten sen mukaan kun tarvetta on?
Minkä mielikuvan saitte tästä yksilöstä? Myynnissä nettiautossa: http://www.nettiauto.com/bmw/750/7973722
Kilsoja tulee vähän ja talvisin auto olisi lämpimässä hallissa, mutta käytössä.
Ja kiitokset vielä etukäteen jo ajatuksista ja kommenteista. Myös pätevää BMW-tekijää Lahden seudulta kannattaa ilmoitella.
A: auto huollettu merkkiliikkeessä
B: jos on, niin sieltä näkyy stemmaako kilsat
Auto on verotettu syksyllä 2009 suomeen kilometrilukemalla 64tkm.
muutenhan tollaseen kymmenen vuotta vanhaan vehkeeseen voi odottaa ihan mitä tahansa, oli huoltohistoria/ajomäärä mitä tahansa.
Leave a comment:
-
-
Auto on vm06 facelift e65 750ia. Kilometrejä mittarissa 111tkm, historia toistaiseksi hukassa, mutta auto tip-top kunnossa.
Nykyisen omistajan mukaan öljyt vaihdettu hänen aikanaan n. 7tkm välein, venttiilikopan tiivisteet vaihdettu, "vesiletkulle" moottorin etuosassa tehty jotain, sähköisen takaluukun öljyt(?) vaihdettu, levyt ja palat menossa juuri vaihtoon, vaihteistoöljyt ja tiivisteet vaihdettu.
Mitä tuon ikäiseen ja kyseisen verran ajettuun autoon kannattaa huoltojen ja korjausten puolesta odottaa? Periaatteessa öljynvaihdoilla ~10tkm ja tulppien vaihdoilla 50tkm välein mennään, suodattimet siihen vielä yms. Korjauksia sitten sen mukaan kun tarvetta on?
Minkä mielikuvan saitte tästä yksilöstä? Myynnissä nettiautossa: http://www.nettiauto.com/bmw/750/7973722
Kilsoja tulee vähän ja talvisin auto olisi lämpimässä hallissa, mutta käytössä.
Ja kiitokset vielä etukäteen jo ajatuksista ja kommenteista. Myös pätevää BMW-tekijää Lahden seudulta kannattaa ilmoitella.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostTarkoitatko "hihnakaaviota"? Jos tarkoitit,niin mites tuollainen: http://i868.photobucket.com/albums/a...pse1f34623.jpg
Leave a comment:
-
-
Tarkoitatko "hihnakaaviota"? Jos tarkoitit,niin mites tuollainen: http://i868.photobucket.com/albums/a...pse1f34623.jpg
Leave a comment:
-
-
Ilmastoinnin kompuran hihna
Moi,
Löytyiskö joltain ilmastoinnin kompuran hihnan asennuksesta jotain räjäytyskuvaa?
-Ville
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pope View PostMikä on alkup. vanteen leveys ja ET?
Leave a comment:
-
Leave a comment: