Ei ainakaan alkusarjan peleissä pysty.
Tuohan voi olla päällä/pois ihan edellisestä käyttäjästä riippuen. Pyydä joku pistään päälle, jos ei itellä ole vehkeitä.
Tuohon auxiin ei mitään ihmeellistä ole vieläkään tarjolla, mutta Dension taitaa olla se helpoin vaihtoehto, joskin kallein.
EDIT: Siis kalleinhan on kuitenkin vaihtaa hilut uudempiin: oisko ollu 2006 vermeet, mistä löytyy AUX ja BT. Mutta Ebay:ssa on kyllä hinnat usein "kohdallaan"
On mulla vehkeet mutta mimmosilla tämän saa ruksittua päälle?
Eikö sen kaistanvaihto vilkun voi "koodata" päälle iDriven kautta.Vai muistanko väärin.
Ei ainakaan alkusarjan peleissä pysty.
Tuohan voi olla päällä/pois ihan edellisestä käyttäjästä riippuen. Pyydä joku pistään päälle, jos ei itellä ole vehkeitä.
Tuohon auxiin ei mitään ihmeellistä ole vieläkään tarjolla, mutta Dension taitaa olla se helpoin vaihtoehto, joskin kallein.
EDIT: Siis kalleinhan on kuitenkin vaihtaa hilut uudempiin: oisko ollu 2006 vermeet, mistä löytyy AUX ja BT. Mutta Ebay:ssa on kyllä hinnat usein "kohdallaan"
Näistäkin on monesti ollut puhetta, mutta onko olemassa "bolt-on" settiä (tuohon oman Sigun seiskaan) äänentoisto puolen "parannukseen"... Blutoothia tai aux...
Ja onko näihin mahdollista koodata vilkkua semmoseksi, että kun vain näpäyttää viikseä, niin vilkuttaisi 3- kertaa :think
Kyllä itsekin kiertäisin kaukaa. Sielläpäin kun tuo autokulttuuri on hieman toisenlaista kuin mihin täällä tai Saksassa on totuttu. Helposti on kolaroitu ja hieman sinnepäin korjailtu.
Niin ja tokihan persuksen lämmittimetkin uupuu.
Ja kyseisen yksilön keulan osat näyttää siltä että heitetty vain paikoilleen varma mälli peli
Kyllä itsekin kiertäisin kaukaa. Sielläpäin kun tuo autokulttuuri on hieman toisenlaista kuin mihin täällä tai Saksassa on totuttu. Helposti on kolaroitu ja hieman sinnepäin korjailtu.
Johan oli tekstiä. Kato ny ettei jäähdytysnestettä ainakaan tiputa. Jos käytät muutaman päivän autoon/varusteisiin tutustumiseen Googlen kautta, niin ei tule sitten pettymyksiä kun pihassa seisoo Suomen karvalakein seiska.
Edit: Laita ny runkonumeron 7 viimeistä merkkiä, niin voidaan ihmetellä tarkemmin.
Mitä pitäs huomijoida kun tuollasta laitetta lähtee ostamaan autolla ajettu 240tkm ? Ulkokuori valot pitäs myllyttää etupuskurissa maalit hilseilee ei päästy koe ajaa kun ei ollut tullut vielä talvi renkaita. Sisällä komfortti jakkarat taitaa olla vakio varusteet näissä isoissa autoissa.
Eli tarviis näin jotain inffoa. Kiitos ja anteeks.
Juu ei noilla tiedoilla vielä pitkälle pötkitä.
Muutamia hassuja yksilöitä on perus lättänilläkin näkynyt, mutta kyllähän comfortit varsin yleisiä on. Jos on tuuletusta tai hierontaa niin ainahan se on plussaa.
Vaihteiston toiminta kait se noissa kilometreissä on tärkein. Eli kun menet koeajolle niin katso ettei kierrokset humppaa tasakaasulla...pahin nopeus vissiin 80km. Tuo 6HP kun tykkää olla joskus vähän huono kestämään. Selvitä myös koska on öljyt vaihdettu (jos on).
Jos maali hilseilee puskurissa on se varmaankin sitten jälkikäteen maalailtu ei sen muuten semmoista pitäisi tehdä. Selvitä onko pahakin osuma ollut.
Tottakait jokainen sähkölaite kannattaa hyvin testata ennen ostoa ettei tule niistä sitten heti päänvaivaa.
Johan oli tekstiä. Kato ny ettei jäähdytysnestettä ainakaan tiputa. Jos käytät muutaman päivän autoon/varusteisiin tutustumiseen Googlen kautta, niin ei tule sitten pettymyksiä kun pihassa seisoo Suomen karvalakein seiska.
Edit: Laita ny runkonumeron 7 viimeistä merkkiä, niin voidaan ihmetellä tarkemmin.
Mitä pitäs huomijoida kun tuollasta laitetta lähtee ostamaan autolla ajettu 240tkm ? Ulkokuori valot pitäs myllyttää etupuskurissa maalit hilseilee ei päästy koe ajaa kun ei ollut tullut vielä talvi renkaita. Sisällä komfortti jakkarat taitaa olla vakio varusteet näissä isoissa autoissa.
Eli tarviis näin jotain inffoa. Kiitos ja anteeks.
Leave a comment: