memebuy23buy

E65 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supa
    replied
    Originally posted by pexodus View Post
    Ei ole, mutta nyt sillä on helvetin hyvä ajella vanhuus ei tule itsestään, minä olen jo kymmenkunta käyttis bemaria "pilannut" laittamalla ne liian mataliksi joten nyt oli aika tehdä kompromissi oikeasti käytettävyyden ja ulkonäön suhteen onhan tuo nyt kuitenkin huomattavasti asiallisempi kuin vakio alustalla matala se ei missään nimessä ole, mutta ei tästä kuvia btcf goes illegal osiossa olekaan
    Oikein
    Näyttää hyvin samalta ku sporttialustalla.

Leave a comment:

• pexodus
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Eihän se ole matala lainkaan .
    Ei ole, mutta nyt sillä on helvetin hyvä ajella vanhuus ei tule itsestään, minä olen jo kymmenkunta käyttis bemaria "pilannut" laittamalla ne liian mataliksi joten nyt oli aika tehdä kompromissi oikeasti käytettävyyden ja ulkonäön suhteen onhan tuo nyt kuitenkin huomattavasti asiallisempi kuin vakio alustalla matala se ei missään nimessä ole, mutta ei tästä kuvia btcf goes illegal osiossa olekaan

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Eihän se ole matala lainkaan .

Leave a comment:

• Supa
    replied
    No tuossa kuvassa näyttää paremmalta

Leave a comment:

• pexodus
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Vakio sporttipaketti, ehkä kuva sitten hämää.
    Mutta kyllä mulla ainakin välil kolisee pohjaan että melkee vakiokorkeus olis parempi
    Tuossa hieman parempi kuva madalluksesta
    Taakse myös lisätty 16mm spacerit, eteen vielä 8mm tulossa

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

Leave a comment:

• Mik@
    replied
    Originally posted by exautisti View Post
    Koetapa pitää avainta väkisillä tovi reiässään,uusi avain naitetaan sillälailla.
    Pitääpä sitä koittaa huomenna. Minkä aikaa sitä pitäisi pitää? Kuitenkin avaimessa toimii kaikki napit niin ei kai se ihan paskanakaan ole. Jos ei rupea toimimaan niin pitänee tilata uusi, autolla kaksi kuskia niin helpompi olisi kun avaimiakin olisi 2.

Leave a comment:

• exautisti
    replied
    Originally posted by Mik@ View Post
    Toisella avaimella toimii normaalisti kyllä. Jollakin oli korjaantunut ko. vika kun oli ottanut akunkengän irti vähäksi aikaa. Pitää varmaan sitä koittaa, tuskin siitä mitään haittaakaan on?
    E: Tai useammalla oli kengän irroitus auttanut. Juttua oli bimmerfestillä siitä.
    Koetapa pitää avainta väkisillä tovi reiässään,uusi avain naitetaan sillälailla.

Leave a comment:

• junkkri
    replied
    Onko

Joo kyllä ne pitäisi olla puhtaat mutta pitää vielä tarkistaa. Bimmerfestillä oli jollakin käynyt juuri samalla tavalla kuin minulla, siinä taisi olla hommana kylläkin akun vaihto.
    kukaan tilannut, esim. Ebaysta , pelkkiä avaimen "kuoria"? Luulisi olevan helpompaa ottaa vanhasta sisälmykset ja laittaa ehyisiin uusiin "kuoriin"!??
    (Samalla tietenkin akun/patterin vaihto)

Leave a comment:

• hetfield
    replied
    Omaan makuu ainaki iha liian lintta
    Mutta mulle tää onki käyttöauto.
    Autot näyttää aina oudolta jos lokarin kaari ja vanne ei ole samassa keskiössä :think
    Mullakin rouhii puskuri asfalttiin vähänkin monttusemmalla tiellä, hitto kun ois ilmajouset edessäkin niin vois säätää...
    Last edited by hetfield; 04-03-2014, 17:35.

Leave a comment:

• Supa
    replied
    Vakio sporttipaketti, ehkä kuva sitten hämää.
    Mutta kyllä mulla ainakin välil kolisee pohjaan että melkee vakiokorkeus olis parempi

Leave a comment:

• pexodus
    replied
    Mitkä jouset sulla on tuossa E65:ssä? Väittäisin että on tismalleen samassa korossa tuo alusta kuin sinulla tuossa sigun kuvassa
    Hyvin tällä pääsee ihan joka paikkaan menemään, maavaraa pitkälle yli 10cm jokapuolella.

Leave a comment:

• Supa
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    En ymmärrä kysymystäsi.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    tulikohan nyt liian matala? :think
    En ymmärrä kysymystäsi.

Leave a comment:

• heiskate
    replied
    En minä tiedä miksi auttaisi, eikä kyllä auttanutkaan. Mutta kaipa oli jollakin toiminut. Koodaus ilmeisesti onnistuu merkkiliikkeessä vain?

Ja kiitos pekka, helpotti kuume taas vähäksi aikaa
    Mietinkin tuossa että coilit vai h&r vieterit, niin hooärrät menee tilaukseen näköjään. Saa säilytettyä tuon EDC:n myös.
    Itsellä ainakin uuden avaimen sai pelittämään ihan käyttämällä virtalukossa ja ottamalla pois... tai jotenkin noin. En muista ihan tarkkaan miten meni, mutta ei siihen erillistä koodausta missään tarvinnut.

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    En minä tiedä miksi auttaisi, eikä kyllä auttanutkaan. Mutta kaipa oli jollakin toiminut. Koodaus ilmeisesti onnistuu merkkiliikkeessä vain?
    Voi olla että onnistuu myös joillain merkkikorjaamoilla, mutta merkkiliikkessä uskoisin ainakin osattavan neuvoa...

Leave a comment:

Working...
X